
נכנסתי לאתר שלהם smilephone.co.il כדי להזמין טלפון מסוג nokia 7230 שלכאורה באתר שלהם מופיע כזמין במלאי. ניסיתי להתקשר מספר פעמים אך לאחר המתנה של מספר דקות השיחה הייתה מתנתקת. לבסוף ענה לי בחור ואומר לי שהדגם שאני צריך לא קיים במלאי, אמרתי סבבה כנראה שהאתר שלכם לא מעודכן. ביקשתי ממנו שיגיד לי איזה טלפונים סליידר אחרים כן זמינים במלאי מומלץ של נוקיה, ואז הבחור עונה הכי מוזר שיש, הוא אומר "לא לא לא אני לא אתחיל להסביר לך על טלפונים, אתה לא יודע כמה אני מבזבז זמן להסביר ללקוחות על טלפונים, תכנס לאתר ותשווה בעצמך !" , אז אני עונה, "אבל האתר לא מעודכן ויתכן שארצה טלפון שגם אותו אין במלאי" , ואז הוא עונה "שלום שלום שלום ומנתק את השיחה". לסיכום, שירות כזה עוד לא חוויתי בחיי ! אם זו תהיה החנות האחרונה שמוכרת סלולרי אעדיף לחיות בלי סלולרי !
כבר למעלה משנה אין אנו מוכרים בסמייל פון נוקיה 7230 ומעולם לא פנה אלינו הלקוח הנ"ל! עושה הרושם שיש גורמים מתחום הסלולאר אשר מבקשים להתנכל לחנותנו אך אנו בסמייל פון נמשיך לתת את השירות המקסימלי והאיכותי למאות אלפי לקחותנו ב- 13 שנים האחרונות.






















