
שירות אדיב ומהר מאוד, הגיעה שבוע לפני הפסח למרות הלחץ. דאגו לי לשנוי הכתובת אחרי ההזמנה בלי לעשות מזה שום עסק. וגם ------מחיר מעולה.

שירות אדיב ומהר מאוד, הגיעה שבוע לפני הפסח למרות הלחץ. דאגו לי לשנוי הכתובת אחרי ההזמנה בלי לעשות מזה שום עסק. וגם ------מחיר מעולה.

השרות אדיב, ומהיר. עם תום ההזמנה התקשרו לוודא אותה מולי ולעדכן על זמן ההגעה . המוצר הגיע תוך 3 ימי עסקים. ממליצה בחום!

אין מילים לתאר את חווית השירות! המקרר הוזמן ביום רביעי והגיע כבר ביום שישי! בימים טרופים אלה- זה ממש לא מובן מאליו. חיים נציג המכירות עשה מעל ומעבר וגם התקשר לוודא שהכל בסדר אחרי שהמקרר כבר הגיע. מומלץ ביותר!

קנית מקרר והשירות היה מעולה מתחילה ועד לסיום, כבר באותו יום יצרו איתי קשר לוידוא ותיאום. ביום למחרת תיאמו איתי מועד אספקה וביום שאחרי המקרר כבר היה בביתי אחרי שנתנו לי התראה נוחה מראש וטווח שעות מאוד נוח שלא מגביל אותי. בקיצור שירות מעולה, בכיף אחזור לקנות מהם.

שירות מעולה. משלוח מהיר, קיבלתי את המשלוח תוך ימים בודדים. מתקשרים להודיע שההזמנה בדרך, מעדכנים שהחבילה הגיעה לנקודת האיסוף, ובסוף מוודאים שאספת את החבילה ואתה מרוצה. כל הכבוד!

חוויה בכלל לא מוצלחת, היתי צריך לבטל כבר בזמן הקניה דרך הטלפון של SMARTdeal (באתר של SMARTDeal לא הצלחתי!), כי הנציג (לא אמר לי שם, היה לו מבטא רוסי) היה ממש בלחץ לסגור מכירה ולהעיף אותי, זה היה מצב נורא מעצבן כי הוא היה ממש בלחץ וללא שום רצון לענות שאלה אחת. הטוסטר הגיע, הוא נראה משומש - כפתור אהד קשה מאוד לסובב אתו, כפתור בצד השיני שמאפשר לפתוח 180 מעלות שבור, שריטה על הכיסוי העליון, סימן חלודה בחלק העליון, הצלחתי להוריד 90% עם סמרטוט כלים ומוצר מיוחד. עוד לא נתקלתי בשירות לקוחות כל כך לא שירותי ולא חברותי! אני כבר יודע שאני אקבל תשובה מאוד אגרסיבית מהחברה הזאת כי יש כבר מקרים שאנשים התלוננו והתגובה היתה נוראית, ממש לא מקצועי. זה עלה לי רק NIS563 כדי ללמוד שמהחברה הזאת אני לא קונה יותר ואני בכלל לא אמליץ לאף אחד.
הלקוח הנ"ל מעולם לא ביקש לבטל הזמנה ומה גם בשנת 2020 אפשר לשלוח מייל או פקס אם נתקלים בבעיה כלשהי, שלא הייתה אגב אבל זה כבר אופרה אחרת. אתרנו מכבד את חוק ביטול עסקה דבר נוסף שתמוה בעיני הוא שאני לא מכיר לקוח אחד שישאר עם מוצר שבור ששילם ממיטב כספו "ורק יכתוב חוות דעת שלילית בזאפ"...

רכשתי מחנות זו מכונת קפה מסוג Barista ביתית הכוללת מטחנת קפה. ההזמנה בוצעה ביום חמישי האחרון (לפני שבוע) בלילה. ביום ראשון התקשרו אלי לאמת את ההזמנה, והודיעו לי שתוך 7 ימי עסקים היא תסופק. להפתעתי (המאד טובה), התקשר אלי השליח ומסר אותה כבר ביום שלישי (לפני יומיים). מיותר לציין שאני מרוצה מהמוצר, ואני מאד מרוצה מהשירות שקיבלתי בחנות. היום קיבלתי מהם טלפון על מנת לוודא שקיבלתי את הסחורה. ממליץ בחום על החנות, שירות מהיר, אדיב ורציני. כל הכבוד!!!

המחיר הזול ביותר שהוצע בזאפ למיקסר שקניתי, ושירות ללא תחרות. באמת מצויינים בשירות. ממליצה בחום. הזמנתי בבלק פריידי, ביום שבת וכבר בראשון התקשרו לאמת איתי את ההזמנה, תוך יומיים קיבלתי את המיקסר.

הזמנתי ברשת מגהץ טפאל וקומקום חשמלי, קנייה בסך 758 ש"ח. המגהץ הגיע ללא מכסה למיכל המים, לקח לי שבוע לגלות זאת כי לא היה לי זמן לפתוח ולהשתמש. התקשרתי לחנות ואמרו לי שמאחר וזרקתי את האריזה, אין להם איך לעזור לי ועלי לפנות ליבואן. שרות הלקוחות של ניופאן ענו לי שעלי להגיע למעבדה מרחק שעה מביתי כדי לבדוק זאת. גיליתי שהמכסה היה אמור להיות בילט אין במגהץ ואין קשר לזריקת האריזה, הוא לא חלק נפרד. בפועל יש לי חודש מגהץ המשמש כחפץ ללא שימוש. מאכזב מאוד

מחיר הוגן ושירות מצוין לאורך כל תהליך הרכישה. מפגינים נסיון אמיתי - גם מקצועי וגם בהליכתם לקראת הלקוח. מומלץ בחום רב! :)

מצויינים. המשלוח הגיע תוך יום אחרי (למרות שהתחייבו תוך4 ימי עסקים). מעכשיו קונה רק אצלכם 💪🏻💪🏻💪🏻

ממליצה בחום על החנות של סמארט דיל! קנינו מכונת קפה וקיבלנו אותה תוך יומיים, שירות מצויין ומחיר הכי משתלם שיש! הכי מרוצה!

שרות מעולה. תקשורת טלפונית מצויינת. תוך יומיים המוצר היה אצלי בבית! ממליצה על החנות בחום!

קניתי מדיח למחרת מצאתי את אותו מוצר עם אותה האחריות בפחות 400 שח !! למרות שהם אומרים שהם הכי זולים התקשרתי למחרת לבטל את העיסקה דיברו לא יפה זילזלו הייתי צריך להתקשר 4-5 פעמים שיעשו לי ביטול לקחו 100 שח על ביטול למרות שהמוצר עוד לא הגיע אליי !!איתי הם סיימו ! אני לא ממליץ לקנות מהם כשתרצו אותם הם מתנהגים מגעיל
אין צורך להוסיף דברים שלא היו ולא נבראו בשביל להכניס מלל לחוות דעת כדי שהיא תאושר. הלקוח בחר לרכוש דרכנו ולא אנו פנינו אליו לאחר ביצוע ההזמנה באופן עצמאי מצד הלקוח ולאחר מכן עוד היו שני שיחות טלפון של הלקוח אלינו לבדוק פרטים ונתונים על המדיח כך שאף אחד לא הכרחי אותו לרכוש לאחר אישור ההזמנה וביצועה התקשר למחרת וביקש לבטלה וכך עשינו החוק בארץ מאפשר ללקוח לבטל עסקה בכפוף ל-14 ימי עסקים ובאותו חוק גם העסק זכאי לקבל תמורה על עבודתו 5% או 100 שקל הנמוך מביניהם וכך בדיוק עשינו פעלנו לפי החוק

שרות טוב של המוכר יש מקום קטן לשיפור משלוח מהיר ויעיל מרוצה נראה לי שתהיה קנייה תוזרת

מעבד מזון סאוטר. הגיע במהירות תוך כמה ימים למרות שנקנה בתקופת בלאק פריידי. הגיע ארוז באריזה כפולה להגנה על המוצר

קנינו מזגן תדיראן. המשלוח היה יעיל ומהיר מהצפוי. המוצר הגיע בשלמותו והותקן בהצלחה רבה. תודה!

המוצר הגיע מאד מהר. משלוח יצא מיידית, והשליח הגיע אליי תוך פחות מ 24 שעות.

חיפשתי מודל תנור ספסיפי שכל החנויות האחרות לא היו יכולים לספק. הבטיחו לשלוח את המודל שביקשתי - וכן שלחו אותו :) התקשרו יום אחר כך לבדוק שקיבלתי. שליח מעולה, ולקח את התנור הישן.

חוויית קנייה מצויינת, והמלצת ''קנייה חכמה'' של זאפ, בהחלט הצדיקה את עצמה. בשבוע לפני ראש השנה, בוצעה ההזמנה, בערב (כך שהיא בעצם נקלטה רק למחרת בבוקר). השארתי הודעה בקשר למיקום קבלת המוצר (בחרתי שילוח חינם). למחרת התקשרו אלי, תיאמו על חשבונם שליח ומקום שמתאים לי. ביום שני בוצעה ההזמנה, ביום חמישי המגהץ היה אצלי (ביום ראשון לאחריו כבר חג) ואני גר על גבול הצפון! המחיר היה מעולה, וגם אם אצטרך לשלם עוד כמה שקלים, זה בהחלט שווה את זה.

קניתי מכונת כביסה V נותנים 36 תשלומים המכונה אמורה להגיע תוך שבע ימים V בפועל המכונה הגיעה למחרת. (אפילו שהיה יום בחירות - שבתון) X המובילים של המכונה שיקרו שאני אמורה לשלם 50 ש"ח כדי שיפנו לי את המכונה הישנה. לא הייתי מוכנה לשלם אז לא פינו. V פניתי ל smart deal ולאחר כמה ימים פינו את המכונה. X סמרט דיל טענו שאני אמורה להוציא את המכונה מחוץ לדלת זה לא נכון הם אמורים לפנות את המכונה מתוך הבית. (רק צריך לפרק את המכונה מהחיבורים ולדאוג שהמכונה עוברת בדלתות.) X המוכר זה לא smart deal. אלא כל בו אחים סמארה משפרעם. אחר כך ראיתי שבאתר זה כתוב באותיות קטנות. הטעיה. X המכונה הגיעה בלי חוברת הוראות הפעלה אמרו לי לפנות ליבואן הוא החזיר אותי לפנות לsmart deal תכלס אין לי הוראות הפעלה...

שירות מעולה מהיר ויעיל, קיבלתי בדיוק מה שהזמנתי. תודה רבה על השירות ואספקת המוצר! ממליצה מאוד.

שרות נהדר ומסור, לא עוסקים רק במכירות, אלא גם בלתת שירות בהתאם לדרישת הלקוח ולצרכיו. מחיר שרות מעולה, גם לאחר הרכישה.

שרות אדיב קשוב. נהדר.מקצוענותברמה גבוהה מאד.הלקוח הוא מרכז תשומת הלב של איש המכירות עד שיצא מרוצה

רכשתי סיר טיגון ללא שמן של פיליפס. למחרת התקשרו לוודא ותוך שלושה ימים הגיע עם שליח עד הבית.