גדול!!!!! אתמול, בדיוק לפני 24 שעות החלטתי שאני קונה מכונת כביסה, הרמתי טלפון לחברת יס-ווי-סייל על מנת לבצע הזמנה, תוך כדי הבנתי שאני מדבר עם אנשים ולא רובוטים אשר לוקחים הזמנה שדר ושכח, עופר שאל אותי לצרכים שלי והציע מכונת כביסה משודרגת של בוש במחיר נמוך בשלוש מאות ש"ח מהמחיר הזול בזאפ,פרס לי ל 12 תשלומים בלי ריבית בלי בעיה, הדבר הכי חשוב היה להביא את המכשיר בהקדם האפשרי, עופר הבטיח לי מכונה למחרת ואני צחקתי עליו והבטחתי כי אם המכונה תיהיה תוך יום אחד אצלי, החברה שלו תיהיה הראשונה שאני כותב לה ביקורת בזאפ, אז הנה, המכונה עומדת לידי ואני עושה את מה שהבטחתי, אחלה שירות, מאוד זריר, אישתי מרוצה מאוד,הוספתי את האתר שלהם למועדפים ואני מאוד ממליץ לקנות מהם, תמיד שווה להרים טלפון ולהתייעץ לפני הרכישה. יאללה בהצלחה חברים, עופר תודה רבה.