
המשלוח הגיע תוך 3 ימים לפני החג כמו שהובטח עם שליח עד הדירה שלי. חווית קניה בהחלט חיובית !!

המשלוח הגיע תוך 3 ימים לפני החג כמו שהובטח עם שליח עד הדירה שלי. חווית קניה בהחלט חיובית !!

לאחר שכבר הזמנתי את המוצר הוסיפו לי עוד 150₪ דמי משלוח. כשהתקשרו אליי מחברת המשלוחים שאלתי אם באמת זו התוספת עלות לאזור שלי והתחילו לגמגם. בקיצור מאכזב.

עד עכשיו הכל מושלם. השרות של מושיקו היה אדיב ויעיל. כמו כן, בקשתי זרוז באספקה כי נתקעתי בלי מכונת כביסה, ובאמת היה זריז - הזמנתי בחמישי ובראשון צלצלו להודיע שיגיעו בשני. המון תודות מושיקו. וגם המחיר היה מעולה. אז היום יום ראשון, אם חווית הקניה תמשיך להיות מעולה תמיד אקנה ב-FirstPrice.

החנות היתה יעילה ותחרותית וסיפקה את המוצר מהר גם אחכ כשנזקקתי לשירות הם סיפקו העתק הזמנה וחשבונית בזריזות

חבר'ה יוצאים מן הכלל. התקשרתי בסמוך לשעת הסגירה וביקשתי טלוויזיה 75 אינצ' לאותו יום. הם מצאו דגם טוב יותר ממה שחיפשתי, עשו לי הנחה ואפילו הצליחו למצוא לי מוביל שהגיע תוך חצי שעה ועזר לי בהרכבת הטלוויזה. אלי ומושיקו - תודה רבה רבה, כל הכבוד על השירות והעזרה.

ממליץ !! נותנים שירות מקצועי מהיר אמין מחיר זול וגם תנאי תשלום מעולים . המקרר מידאה הגיע בזמן שהובטח !!

המוצר אף פעם לא היה להם במלאי וסיפרו לי כל מיני סיפורים וניסו לשנע אותי לקנות מיבש אחר, אחרי שבועיים של המתנה אמרו לי שלא יכולים לספק לי אותו.... אני קניתי את המיבש בחנות אחר ואני לא מרוצה בכלל!

קניתי מכונת כביסה LG ק"ג 10.5 , לפני הקנייה התקשרתי לשאלות על המוצר ועל כל התהליך, המוכרים היו מאד אדיבים ומקצוענים, מחיר הקנייה היה הזול ביותר למוצר שמצאתי, האספקה בוצעה לאחר כ-3 ימים וכל העסקה בוצעה לשביעות רצוני המלאה.

הגעתי לחנות דרך זאפ התקשרתי הזמנתי מכם טלוויזיה lg 65 אינץ' סדרה 7100 יום למחרת התקשרו אלי והיו שקופים לעדכן אותי שהמסך מגיע בלי שלט חכם נתון שלא ידעתי כשבחרתי את הטלוויזיה , במעמד אותה השיחה שידרוגו אותי למסך מסדרה חדשה שמגיעה עם שלט חכם היום הגיעו אלי המתקינים התקינו לי על הקיר נתנו שירות נדיב חווית קניה מומלצת מאוד גם בחנות וגם המתקיימים היו מקצוענים אמיתיים !!

קניתי בלנדר נינג'ה, השירות היה מעל המצופה הגיע תוך 24 שעות אני מזמין המון באינטרנט וחייב לציין שזה היה מחווית רכישה מהטובות שהיו לי

קניתי מדיח כלים, תוך שבוע קיבלתי אותו. כל הזמן היו בקשר איתי הוואטסאפ ענו לי על כל השאלות. היו מאוד נחמדים, יעילים שרות מהיר. תודה רבה לכם, ככה כיף לקנות. !!!

אחלה שירות הזמנתי דרכם טלוויזיה סמסונג 55 אינץ מחיר זול קיבלתי יחס אישי מעולה בהחלט אמשיך לרכוש דרכם שוב !

רכשתי טלויזיה פוגי , במחיר 580 שקל , המליץ לי לרכוש מתקן תליה ב 80 שקל סך כולל 660 שקל. הובטח להתקשר יום לפני אספקה, לא התקשרו. פתאום הופיע שליח , נחשתם !!טלויזיה ללא מתלה, התקשרתי , אמרו מחר ישלחו , לא שלחו לאחר יומיים הזמנתי טכנאי שהרכיב ורכשתי מתקן (זול יתר) ומיד התקשרתי ונאמר לי שיזכו אותי , החל ויכוח אמר לי המנהל שיזכו רק 30 שקל , למה ? ככה , כי סכום ההזמנה היה 630 שקל שהמנהל טוען. שלחתי אישור קניה על 660 שקל , לא עוזר , בינתיים מגיע שליח עם מתקן תליה ( אבל אמרו לי שלא יגיעו ), וכך הלאה , ממתין להחזר, אלי המנהל לא עונה ( אולי סינן מספרי ), הבטחתי שההחזר אתרום , אך הם לא משישבים. מסקנה ? גם משלוח חשבונית לא נשלחה , אלא לאחר מאמצים בשיחה עם נציג בשם משה , מאוד נחמד , מעביר הלאה אך לא עוזר !!

שירות מזעזע, אל תקנו שם דבר. הזמנתי מקרר, היה רשום 5 ימי אספקה, סופק לי אחרי 17 יום מקרר אחר שאולצתי להתפשר עליו. הובטח לי זיכוי כספי, כמובן שלא קיבלתי. באמת חברה ביזיון

היתי אצל מושיקו אחלה שירות יחס אדיב שידר אמינות ואדיבות ישר נתן לי מחיר הוגן וגם אחרי העסקה כשהיתי נודניק אליו נתן שירות מכול הלב והמלצות שלו היו בול קניתי מייבש

ממליצה בחום !!! שירות אדיב מאוד יחס אישי זמינים בטלפון הובלה הגיעה לאחר 3 ימים שירות באמת נהדר!!

הזמנתי מקרר מפירסט פרייס דרך זאפ ב2.12 כאשר היה רשום עד 5 ימי עסקים. כעבור 7 ימי עסקים התקשרתי לברר מה קורה ומתי יגיע המכשיר. כאשר התקשרתי הם אמרו לי שיש בעיה של מלאי של המכשיר והוא יגיע לארץ רק ב15.12! שבועיים ללא מקרר בדירה! לאחר מכן נאמר לי שעד שיגיע אליי ייקח לו 5 ימי עסקים כלומר הכי מאוחר 22.12! זה כבר 3 שבועות ללא מקרר! ובכלל אני שואל את עצמי מה היה קורה אם לא הייתי מתקשר? מישהו היה טורח להתקשר ולספר לי שהמוצר מתעכב ואני צריך לחיות 3 שבועות בלי מקרר? ביקשתי לבטל את הרכישה, והם כפיצוי אמרו שישלחו לי מכשיר חשמל קטן הביתה - במקרה הזה, טוסטר. מיותר לציין שעבר חודש ימים והמוצר עדיין לא הגיע לביתי, ואף אחד לא התקשר לעדכן אותי בנושא - כשהתקשרתי לא ידעו במה מדובר ואמרו שיבדקו את הנושא. בטוח שלא ארכוש שוב אצלכם, ולא אמליץ לאף אחד לקבל יחס מזלזל שכזה. מצפה ליצירת קשר מאחד מהמנהלים.

רכשתי אצלהם טלוויזיה LG 75 שירות מטורף איכפתי היו איתי בכל הדרך עכשיו אני יכול לראות הבורר כמו שצריך תודה רבה לאלי היקר סוף סוף יש לי טלוויזיה מטורפת !!

שירות איכותי,מהיר ומאוד אדיב !! עונים מהר בטלפון ומאוד עוזרים מחלקים לתשלומים כמו שצריך !!

תתרחקו! שירות נוראי, מזלזלים בלקוחות, מוכרים מוצרים שלא נמצאים במלאי ולא מעדכנים את הלקוח ואז דוחפים לך מוצר יקר יותר ברגע האחרון, מתאמים משלוח וכשהוא לא מגיע בטווח הזמן טוענים ש"לפעמים יש עיכובים, אין מה לעשות" בלי הסברים ולא מוכנים לבדוק גם מתי יגיע. מתישהו. בנוסף שינו לי את ההזמנה למכשיר אחר ולא שלחו לי חשבונית.

שירות מתחת לכל ביקורת. הזמנתי שואב אבל של שארק ב 21.11.20. באתר היה כתוב שזמן ההספקה הוא 5 ימי עסקים. לאחר 5 ימי עסקים, צילצלתי לחנות כדי לשאול מה קורה. ענה לי בחור שאמר לי שיחזור אלי נציג מכירות יותר מאוחר (לי זה נשמע חרטא. בד״כ בחנויות האלו עובדים שניים שלושה אנשים). כמובן שלא חזר עד אחה״צ אז צילצלתי שוב ושם נאמר לי שזה לא 5 ימי עסקים אלא 14 ימי עסקים בגלל הביג פריידיי (מישהו יכול בבקשה להסביר לי מה זה ביג פריידיי?) המתנתי בסבלנות 14 ימי עסקים וצילצלתי שוב. שוב נאמר לי שיחזור אלי נציג מכירות מאוחר יותר. מיותר לציין שאף נציג לא חזר ויותר מאוחר לא ענו לטלפון. רק לךמחרת ענה לי מישהו שטען שהוא מנהל האתר ושהודעה נמסרה ללקוח (שזה אני) יומיים לאחר הקניה שאין את המוצר והעיסקה מבוטלת. אצלי במכשיר הטלפון כל השיחות מוקלטות. לא מצאתי אף שיחה מהחנות (למרות שלא הייתי צריך לבדוק כי לי לא נאמר שום דבר בקשר לביטול עיסקה) נניח ומישהו פיספס ושכחו להודיע לי, למה אף אחד לא טרח לומר לי את זה לאחר 5 ימי עסקים או לאחר 14 ימי עסקים?

שירות מטורף מחירים מאוד זולים, דיברתי עם בחור בשם אלי אשר היה זמין לכל אורך הדרך,שאפו

אחרי מסע חיפושים מאוד ארוך נרכשה טלוויזיה oled ולמרות שהיה לי הצעה ב100 ש"ח יותר זול עדיין קיבלתי החלטה להזמין דרככם מהסיבות הבאות סבלנות אמינות ומקצועיות . המסך הגיע עם התקנה על הקיר הצוות שהגיע היה מאוד מקצועי מאוד

קניתי שואב אבק שארק מהמלצה שקיבלתי מחברה שרכשה דרך האתר. קיבלתי את השואב לאחר 4 ימים השירות והמענה האנושי מהיר ואדיב

רכשתי בהזמנה טלפונית מכונת כביסה, השירות היה מעולה. גם המחיר וגם זמני אספקה היו מעולים.