
רכשתי טלויזיה סמסוג שירות מצויין ושליחות מהירה קבלתי אותי ואני מאוד נהנה תודה רבה ונהיה בקשר בעתיד

רכשתי טלויזיה סמסוג שירות מצויין ושליחות מהירה קבלתי אותי ואני מאוד נהנה תודה רבה ונהיה בקשר בעתיד

אחלה שירות ואחלה מחיר. עשיתי הזמנה ובאותו יום הגעתי לקחת. המחיר הכי טוב שמצאתי. מומלץ

.השירות היה אדיב, מקצועי ומהיר. ההסבר הנוסף בטלפון סייע לביצוע העסקה באופן מדויק. המשלוח הגיע מהר מאוד.

למרות שופינג il, עונים לטלפון, אדיבים מאוד, מהירי תגובה ושירותיים. גם המחיר נראה תחרותי. לאחר הרכישה ביקשתי לספק הביתה ולא לחנות ושילמתי ביודעין על המשלוח. חבל שהתברר לי שסמליין נותנים את המשלוח וההתקנה בחינם. בסופו של יום שילמתי כ 300₪ יותר מאשר המחיר אותו היה ניתן להשיג. חבל אבל, קורה. ממליץ לבדוק היטב את כל הפרטים לפני רכישה.

היו נחמדים מאוד בטלפון. הגיע תוך יומיים. והם היחידים שמצאתי בחנות שלהם את הדגם הזה עם כל התוספות. בכל מקום מכרו את הדגם הזה ללא כל החלקים

הזמנתי את המוצר ב6/11/20. היום המוצר הגיע תוך מספר הימים המובטח. אני מרוצה מחויית הקניה ומהירות המשלוח.

שירות אמין מהיר ואיכותי ומקצועי ביותר , ליאון איש מכירות אדיב ומקצועי פירט יתרונות והציע שידרוג למוצר חדש יותר כמעט באותו הזכום

ברגע שהתקשרתי לחנות המליץ לי לחסוך את עלות המשלוח ולקחת אחריות יצרן ופשוט לבוא לקחת את המוצר כי אני קרובה. היה אדיב מאוד.

ביום 02.02.20 קניתי שואב אבק כאשר המחיר יקר ב 200 שקל ממה שהוא מופיע בזאפ בטענה כי המוצר הזמין והיקר יותר הוא של היבואן המקורי והמוצר שראיתי בזאפ אינו זמין בחנות ויש לחכות שבוע עד קבלתו . לציין כי בחשבונית רשום אחריות שנתיים אך לאחר 8 שמונה חודשים כשהתקלקל השואב אבק התברר שהאחריות היא רק חצי שנה על הסוללה בשורה התחתונה , לא ממליץ , להתרחק

קניתי סאונד בר של LG המוצר הגיע תוך יום אחד שליח עד הבית ! אחלה שירות ממליץ בחום

המחיר הזול ביותר שמצאתי. משלוח מהיר מאוד ומינימום תקשורת בדיוק מה שצריך בלי לבלבל את המוח

אנו מצינים בהערכה ובתודה את ההסברים, השרות המהיר והמעקב האישי אחרי הזמנתנו( טלויזיה 50 " שסופקה תוך 24 שעות), וכן את התמיכה המהירה בהתקנתה. חברה מאוד מומלצת.

לפני שקניתי ביקשתי לדעת תוך כמה ימים אקבל את המוצר. נאמר לי תוך יומיים ובפועל קיבלתי אותו למחרת!

מהרגע שנכנסתי לחנות ועד שיצאתי עם טלויזה במחיר פצצה לקח 3 דקות בדיוק חויית קניה ליגת על ממליץ

מעולה שירות מצויין הוזמן בערב הגיע יום למחרת נהנתי משירות המיידי של השיחה עם הנציג והמלצה מיידית

שירות אדיב , מחיר זול לאחרים, משלוח בחינם ויחסית מהיר(תוך 3 ימים קיבלתי את המזגן) . אני ממליץ .

חנות שיש בה הכל למוצרי חשמל קונה בפעם השנייה אחזור שוב מוכרים עדיבים ביותר עזרו לי מאוד

הדמנה פשוטה - אכפטיות, שרות מהירה ויעילה, והכי חשוב -מחיר מצוין! אשמח להמליץ, ולקנות בחנות הזאת באתיד!

הוזמנה טלויזיה 43" של סמסונג , וקיבלתי מהר באיסוף עצמי, המוכר הסביר לי על משמעות התקנה עצמית ויבוא מקביל

הזמנתי טלויציה לאמא שלי. סגרנו הכל שילמתי מישלוח מהיר בתוספת ו?! אחרי 4 ימי עבודה (שישי שבת בפנים) וזה לא הגיע, מתקשר ומה מתברר? הם שלחו טופס שהיה צריך למלא ולא אמרו על זה בטלפון (אחרת הייתי באותו רגע ממלא) והם מחכים לזה ולא שולחים. ולא מדברים. בטלתי את העסקה! בחיים לא מתקרב לחנות הזאת.

שירות אדיב, המוצר הגיע זריז מאוד וללא נזק. המחיר הוגן והאתר קל לשימוש. שמחתי לקנות.

שרות אדיב מעולה ומהיר קיבלתי את המוצר לאחר יומיים ממליץ מאוד לרכוש בחנות או באתר

שיטה בזויה וקבועה. מציעים מחיר נמוך, אחרי שמזמינים הם מתקשרים אליך לשכנע אותך לרדת מהיבוא מקביל בגלל כל מיני המצאות. אחרי שמאשרים להם במייל, הם יתקשרו שוב להגיד שבעצם יש עלות למשלוח. בקיצור, לכו תקנו אצל מישהו אחר, שיהיה שקוף וישר מההתחלה

ממליצה שלא להתקרב לחנות הזו, לא משנה כמה המחיר נשמע קורץ. ראיתי כמה ביקורות כנגדם, אך בחרתי לבצע הזמנה דרכם בגלל המיקום שקרוב לי. זו היתה טעות רצינית. מוכרים שהם גסי רוח, אגרסיבים, ופשוט לא יודעים מהו שירות. למרות שהכל מתועד בשיחות מוקלטות ומיילים, המוכרים משקרים, ומנסים לגרום לך לחשוב שאתה זה שמשקר. אחרי יותר מ7 ימי עסקים המוצר כמובן לא הגיע, המוכרים התנערו מאחריות וסירבו לקבל את הטענות שלי. פתאום יש בעיה כרגע עם היבואן ולכן המוצר מתעכב אפילו יותר.. כל זה כשאף אחד לא טורח להתקשר, אלא אני מיוזמתי מנסה לברר לגבי ההזמנה שלי. בקיצור, ביטלתי את ההזמנה וממליצה שלא לקנות דרכם