
אנשים אדיבים ומתחשבים עם הפנים ללקוח. זו לי הקנייה השלישית שלי אצלכם. תודה רבה ובהחלט אקנה שוב ממכם. ירון.

אנשים אדיבים ומתחשבים עם הפנים ללקוח. זו לי הקנייה השלישית שלי אצלכם. תודה רבה ובהחלט אקנה שוב ממכם. ירון.

הזמנתי ביום שני וביום שלישי בבוקר כבר קיבלתי את ההזמנה עם שליח עד הבית. ההזמנה הייתה ממש קלה וזמן המשלוח מדהים!

שרות מצויין קיבלתי את המוצר בדיוק בזמן זאת אחרי טלפון לעומרי שנתן לי את הפרטים המלאים

הזמנה טלפונית יחס אישי,מחיר זול, הזמנתי ביום שני וביקשתי שהמוצר יגיע עד שישי לבסוף הגיע אחרי יומיים, משלוח חינם, שרות מצויין

שרות טלפוני מעולה יחס אישי התקשרו לוודא שקיבלתי תמשלוח אקנה שוב בחנות הנל עזרו לי בקנייה ברמת המלצות חסרונות יתרונות עדכנו אותי על מבצעין

מבחר גדול ומחירים טובים. המשלוח היה מהיא מאד ובחינם. בעיה מסויימת שעלתה בעקבות ההזמנה נפתרה מייד ובקלות ע״י צוות החנות.

משלוח יקר של 300 (ביקשו בהתחלה 400)שקלים למקום שמרוחק בדיוק 20 דקות מהחנות. ההובלה שהזמנתי הגיעה עם שני פועלים שכמעט לא מדברים עברית והיה קשה לתקשר איתם. המנוף לא עבד כמו שצריך ופריקה שהייתה צריכה להערך רבע שעה נמשכה שעתיים. הניחו לי את המוצרים רחוק מהמקום שבקשתי ועל ערוגות צמחים. השק חול שקיבלתי היה מלא סלעים. הקומפוסט היה רק צואת פרות כולל חוטי ברזל,פחיות,בקבוקים והמון אבנים. האבני מדרך היו בעובי שונה אחת מן השניה שזה לא יפה בהנחה על הקרקע. כל האבנים שלמטה במשטח היו שבורות לחתיכות. פיני הסכים לזכות אותי על עלות הקומפוסט וזהו. כשבאתי לקחת את הזיכוי בחנות היחס היה מתחת לכל ביקורת. לא מומלץ בכלל. הכל מתועד בתמונות והוכחות.
הלקוח קנה 6 מוצרים וקיבל אותם לאחר ימים בודדים במעמד ההזמנה הוסבר ללקוח שהמוצרים מגיעים עם משאית מנוף ולכן ההובלה היא 400 ש"ח(לאחר מכן נעשתה הנחה ל300 ש"ח) תוכלו לבדוק בעצמכם כמה עולה היום הובלת מנוף באזורנו בפרט ובארץ בכלל. במעמד קבלת המוצרים הלקוח התלונן בפנינו על הקומפסט ומבלי לחשוב פעמיים נאמר לו שאנו זכה אותו בסכום ששילם על הקומפוסט כשהגיע לחנות החל הלקוח להתלונן על כל הסחורה שהגיעה ועל כל תלונה ניתן ללקוח פיתרון הלקוח טען שהאבני מדרך במשטח בחלקו התחתון היו שבורות והוצעו ללקוח אבנים חדשות במקום אלה השבורות, וכו.... לאחר שניתן מענה לכל דרישות הלקוח נציין שנתקלנו בסירוב מצידו לקבלת הפתרונות, הוא החל להתלונן על המנוף של המשאית שאכן הייתה בו תקלה(תקלות קורות ואנו מתנצלים על כך) לאחר מכן הלקוח התלונן על כך ששאף אדי סולר מהמשאית(נו באמת). לקוחות יקרים, אנו משרתים כמות גדולה מאוד של לקוחות בכל רחבי הארץ ומעולם לא קיבלנו מספר רב כל כך של תלונות קנטרניות ולא צודקות על הזמנה אחת. אנו בגינה פלוס שמנו לנו לערך עליון אמינות ושרות לקוחות וכך נמשיך עם כל לקוחותינו עד למציאת פתרון.

היה נח ונעים קיבלתי את כל הפרטים באתר מה שאפשר לי למצוא את המוצר שמתאים לי והמשלוח הגיע מאד מר

הזמנה קלה, אישור מיידי, משלוח בזמן שהגיע תוך יומיים, המוצר כפי שפורסם. הלוואי וכל החנויות היו כמו זו.

המחיר היה תחרותי, השרות אדיב וענייני. עזרו לי לקבל את ההובלה וההתקנה מאגוז ביום בו נזקקתי להם. 10\10 הייתי קונה מהם שנית

חווית שירות ברמה שלא מוכרת בישראל לארח טעות במשלוח הובטח לי לקבל את מוצר חדש ומשופר ללא כל עלות וללא צורך להחזיר את המוצר שנשלח בטעות כלל ההתנהלות, השירות והעמידה בהבטחות מבטיחה קנייה נוספת בחנות

פעם ראשונה שהזמנתי מגינה פלוס המשלוח הגיע מהר מהצפוי שירות לקוחות אמין , מקצועי ואדיב. למרות שהיתה אי הבנה עם פרטי המוצר באתר , דאגו לתקן ולוודא שאני יוצאת מרוצה. בהחלט אזמין מהם שוב .

ההזמנה בוצעה בתאריך 23.7.15 נציג החברה עומרי נתבקש שלא לשלוח באמצעות שרותי הבלדרות של דואר ישראל ואז הסביר שנוכח אורך המוט (4 מטר) יקשה עליו למצוא חברת שילוח ויהיה עלי לשלם סכום גבוה משמעותית. הבהרתי לאיש כי המוט מתכווץ לכ 2 מטר אורך ולכן כל חברת בלדרות בעלת רכב תעמוד במשימה בקלות. המוצרים לא שוגרו מייד למרות המצאם במלאי . החבילה הגיעה אלי ביום 29.7.15 לאחר שיחת נזיפה שערכתי עם עומרי ביום 27.7.15.
אין לנו מושג על מה הלקוח מתלונן. הלקוח קיבל את המוצר תוך 4 ימי עסקים.(למרות שבאתר אנו מתחייבים וכך מצוין 14 ימי עסקים). הלקוח לא שילם סכום גבוה משמעותית אלא מחיר משלוח סטנדרטי. הצענו ללקוח להוזיל את עלות המשלוח ע"י משלוח בדואר אך הלקוח סירב בכל תוקף. אנו דוחים מכל וכל את טענות הלקוח מאחר והלקוח קיבל שירות מצוין ומהיר כפי שאנו נוהגים עם כל לקוחותינו.

הזמנתי בריכה לגינה. מוצר מצויין. הגיע מהר. אפילו שלחו לי טלאים נוספים לפנצרים ללא חיוב כי כמובן ישר עשיתי פנצר☺ שירות מעולה. ענו לי מהר למייל. ממש לא ברור מאליו.

הגיע בזמן, עם שליח עד הבית, התקשרו ולא השאירו שם או הפעילו ראש קטן ושלחו אותנו לחכות בתור לדואר.. עונים תוך כמה דק' במייל השירות, ונותנים שירות מצוין ולא מתקטנן

חווית קנייה מצויינת הן בשירות,הן בהזמנה, ותודה על הזרעים רק מה ,היום אני לאחר פחות מ 3 שבועות וסיימתי את העץ אוכל להגיד כי היה קשה מאוד להדליק את העץ וגם נגמרו 2 באלות 2(*600) ליטר עץ במשך הזמן הקמר הזה .כך שאני לא כ"כ יודע אם זה טוב או לא טוב ולכן אני לא יודע אם להזמין עוד ,.אשמח אם תחזרו אליי תודה מראש פאול ברקוביץ

הגיע מהר ובסדר. שירות נעים ומצוין. ממש כיף לעשות איתם עסקים !!! הייתי קונה אצלם עוד דברים !!! ממליץ על המקום לקניה טובה !!! תודה

רכשתי מחנות זו סולם פיברגלס מתוצרת מפעל חגית. לאחר מספר ימים הגיע הסולם לביתי ישירות ממפעל חגית. עם קבלת הסולם זיהיתי שטעיתי בבחירת גודלו, והוא קצר מידי לצרכים שלי. למחרת, פניתי לשירות הלקוחות של 'גינה פלוס' וביקשתי מהם לבצע החלפה של הסולם בדגם ארוך יותר. נציגי השירות נענו מידית לבקשתי, טיפלו בהחלפה במסירות ובמהירות, עם חיוב הפרש העלויות כמובן, ולאחר מספר ימים קיבלתי את הסולם החדש ונלקח הסולם הקודם. האמת, לא הייתי מטריח עצמי לכתוב את חוות הדעת הזו, שכן בד"כ אני כותב חוות דעת רק לאחר מספר רכישות, אלא שבמקרה זה קראתי מספר חוות דעת שליליות שנכתבו על החנות הזו והן נראו לי לא ענייניות, קטנוניות וקנטרניות.

אין דברים כאלה שרות מעולה אפילו יותר זול מהיצרן שלחתי הודעה ישר התקשרו וביצעו את ההזמנה הקבלה נשלחה לדואר ואפילו התשלומים יותר זול מהיצרן ישר כוח תמשיכו ככה

לצערי לקח כמעט שבועיים עד שניסו לשלוח לי ורק אז הם גילו שהם לא שולחים לישוב בו אני גר. גם במהלך השבועיים הללו רדפתי אחריהם למעט התייחסות. מאכזב מאוד מאוד. קשור גם לחברת שליחויות אביב שיגור שעקרונית לא מגיעים לאיזורים מסוימים.

הוזמן גריל גז גרנד הול GTI3 לאחר שבדקתי איזה גריל לרכוש נבחר המוצר של המותג הנ"ל. הגיע תוך 4 ימים עם שליח. אחלה מוצר ואחלה שרות

בוצעה הזמנה דרך האתר ב - 27/5/2014, נכון להיום 15/06/2014 ההזמנה עדיין לא הגיעה, רק היום קיבלתי מייל שההזמנה נשלחה, כלומר תגיע רק עוד כמה ימים.... באתר הם מציינים בכל עמוד שזמני האספקה שלהם מהירים מאוד, ההזמנה שלי הייתה אמורה להגיע תוך 14 ימי עסקים, מיותר לציין שהם לא עמדו ביעד. פניתי לשירות הלקוחות בעניין בירור מצב ההזמנה, ענו לי שזה בטיפול ולא חזרו אליי במשך שבוע עד שפניתי בשנית. לסיכום, אכזבה.
זאפ שלום הוסבר ללקוחה כי המוצר חסר במלאי ברגע שהגיע למחסן יצא ע"י שליח ישירות לבית הלקוח צר לי אם הלקוחה מרגישה כך אנו בגינה פלוס דואגים כי הלקוחות יקבלו בזמן את הזמנתם כמובן שיש גורמים שאנו לא יכולים לשלוט בהם כגון מלאי אצל ספקים הלקוחה דרשה לקבל פיצוי על משהו שלא הגיע לה ולכן כתבה תגובה זאת תודה

חלוקי הנחל היו הרבה יותר גדולים מהצפוי .גם חיכיתי שלושה שבועות עד שהיצלחתי לצור קשר עם החנות . ביקשתי לקבל משלוח בימים מסויימים , ימי החופש שלי , או בשעות אחר הצהריים . הם היביאו בשעה 9 , ביום העבודה שלי , כשאין אף אחד בבית . .

הזמנתי בלה של טוף אדום ובלה של חלוקי נחל... ההזמנה סופקה תוך יומיים... חלק גדול מהטוף היה באיכות ירודה, אך לאחר שהתקשרתי והסברתי מה הבעייה, החליפו לי את הבלה של טוף בבלה חדשה לאחר יום אחד בלבד. בסה"כ אני מאוד מרוצה מהשירות