
לאחרונה רכשתי אצלם מצלמה ושתי עדשות. אני רוכש שם את כל ציוד הצילום שלי. כמו תמיד, שירות מקצועי ברמה גבוהה, אדיב וסבלני.

לאחרונה רכשתי אצלם מצלמה ושתי עדשות. אני רוכש שם את כל ציוד הצילום שלי. כמו תמיד, שירות מקצועי ברמה גבוהה, אדיב וסבלני.

חווית קניה לא טובה לצערי. העדשה (7500 ₪) לא נשלחה בזמן עי חב השילוח של המוכרת, והתעכבה מס ימים למרות שהובטח כי המשלוח יזורז עקב נסיעתי לחו״ל. אנשי המכירות הבטיחו לי הבטחות בנושא השילוח שלא עמדו בהן. נאלצתי לבצע נסיעה מיוחדת מנהריה לת״א כדי לאסוף את העדשה בכוחות עצמי.

מקצוענים ולעניין, המצלמה שהזמנתי הגיע עם שליח, עד הבית, תוך יומיים - פשוט מצויין, כל הכבוד

שירות מצוין ואדיב. ממליץ מאוד! קניתי קיט מצלמה ועדשה. היו מאוד מקצועיים ועזרו לי בבחירת תיוד היקפי למצלמה - תיק, מגן עדשה ועט לניקוי.

אין מקום להתלבט, רק ארליך. השירות, היחס, ומקצועיות ביחד עם מחיר זול. תודה רבה על חווית קנייה מהטובות ביותר.

החנות של עולם הצילום! באדיבות, מקצועיות, שירות, מחירים הכל יוצא מן הכלל. אני ממליץ לכל חובבי צילום להיכנס לחנות מטריפה הזאת ולהתרשם. ממש כדאי!

שירות מדהים זריז ויעיל כבר מהבירור הטלפוני הראשוני ממשיך בחווית הקניה האדיבה והמעולה ועד הטלפון של אחרי בשאלות שהיו לי אח"כ. תודה!

קניתי DreamGrip - ערכת צילום לטלפון נייד. המוצר הגיעה במהירות לביתי אך היה פגום. נאלצתי להגיע עם המוצר לחנות. זכיתי להסבר שלא יכול להיות שמוצר היה פגום באריזה ולכן לא יחליפו לי אותו במקום אלא ישלחו למעבדה. לאחר מכן הסבירו שעלי לרכוש את הידית הפגומה מחדש. עוד דין ודברים והסכימו לשלוח לי את הידית באמצעות שליח בתשלום נוסף. סיכומו של דבר - חודשיים לאחר הרכישה שילמתי פעמיים על שליח והייתי גם שליח בעצמי לתל אביב פעם אחת. עדיין לא זכיתי להשתמש במוצר. לצורך כתיבת חוות דעת זו חיפשתי הקבלה וראיתי ששילמתי לפני חודש בערך כ- 200 שקלים יותר מהמחיר בו החברה מוכרת מוצר זה היום.

המקום לכל צלם ולכל מה שרק צריך. ניקוי חיישן שירותי מעבדה ברמה מקצועית ואמינה. חנות שיש בה הכל ויחס מקצועי אדיב וסובלני.

ביום שני (11.3.19) רכשתי את המצלמה הגאונית Nikon D850 והתפעלתי מהאדיבות יוצאת הדופן של עובדי המקום, לרבות אביעד. הייתה תקלה מסויימת עם חברת האשראי שמשכה המון זמן בשעת עומס בחנות והעובדים גילו הבנה ואדיבות ועשו את המקסימום לעזור לי על מנת להסדיר את אותה הבעיה. את המצלמה הייתי צריך לשעה שאחרי לעבודה ובארליך עזרו לי במשהו שלא היה תלוי בהם. שירות טוב זו חוויה שבארץ מאוד קשה לחוות, רוב בתי העסק אינם שירותיים ומחפשים בעיקר איך להרוויח כסף ופחות איך להרוויח את הלקוח עצמו, ארליך הרוויחו אותי ובגדול ואחזור לקנות שם בעתיד הקרוב מאוד.

הזמנתי ציוד דרך מרכז ההזמנות של ארליך מעבדות צילום וכעבור יומיים הכל היה מוכן, השירות היה מקצועי, מהיר ומאד אדיב (נחמדים באמת)- גם בהזמנה וגם בקבלה והמחיר מצויין.

שירות מעולה. המון סבלנות והסבר על כל מה שרק רוצים לדעת. לא סתם אנשים עומדים שם בתור...

פעם אחרונה אני קונה בחנות הזאת!!! חווית שירות נוראית לא מומלץ הזמנתי עדשה כעבור שבועיים יצרתי קשר לשאול מה קורה עם המשלוח (אחרי ששילמתי על משלוח עד הבית 55 שח, מחיר הזוי) ענה לי בחור ממש לא נחמד "שניסה לעזור לי" עדיין ממתינה לעדשה בתקווה שאקבל אותה בקרוב.
נבקש לדייק בעובדות לפני שכה בקלות רושמים חוות דעת שאינה מתאימה לאופי שלנו. בתאריך 3.3 הלקוחה ביצעה הזמנת אינטרנט וציינה שהיא מעוניינת באיסוף עצמי. יום לאחר מכן ההזמנה היתה מוכנה והלקוחה קיבלה עדכון על כך ב sms. כשבוע לאחר מכן הלקוחה יצרה איתנו קשר וביקשה משלוח שהגיעה אליה יום לאחר מכן עד הבית. שירות הלקוחות שלנו הוא מהטובים בארץ ואנו משקיעים מאמצים רבים לשיפורו כל הזמן.

עשיתי רכישת אוןליין של קיט מצלמת סוני , המשלוח הגיע מהר תוך יום אך לצערי העדשה היתה מקולקלת, הגעתי לחנות ותוך מספר דקות מנהל החנות החליף לי עדשה ללא שום שאלה או ויכוח! היחס הכי מקצועי, אדיב ונעים שקיבלתי! תודה רבה לכל צוות ארליך המקסימים

פעם ראשונה אני קונה בארליך שירות מדהים ויחס ממש טוב ההרגשה שאני יוצא מהחנות היא שרק מכאן אני קונה ציוד ממליץ לכל מי שרוצה לקנות ציוד לצילום

מפרסמים מוצרים שאין להם במלאי! אחרי שאשיתי הזמנה התקשרו והודיעו שאין במלאי, יכולים להזמין מחו"ל, לוקח יותר זמן מאשר מפרסמים בזאפ. ביקשתי לבטל הזמנה בבוקר, אדיין לא קיבלתי החזר כספי. שילמתי דרך פייפל. עדיין ממשיכים לפרסם מוצר כאילו יש במלאי

קיבלתי שרות מעולה מליאון שהיה גם מקצועי וגם אדיב וסבלן, היה אכפת לו לתת לי מוצרים לפי הצורך שלי ולא רק למכור. ענה לי על כל השאלות ועזר לי מאוד. תודה!!

לאחר שהתלבטתי ובדקתי במספר מקומות, הגעתי לארליך, למנהל מכירות בשם דודו, שעזר ונתן לי שירות סבלני, אמין ומקצועי! ממליץ בחום!

הגעתי לחנות בפעם הראשונה כדי לבצע טרייד אין על עדשה וקבלתי שירות נהדר! היה לי פילטר עדשה שבור והחליפו לי אותו במקום ללא עלות, ועם חיוך. אין לי ספק שאחזור שוב.

הגעתי לקנות מצלמה שניה אחרי כמה שנים של צילום וארליך נתנו לי שרות מדהים. עזרו לי ממש. ממליץ בחום.

שירות מדהים, עובדים מקצועיים שתמיד רוצים לעזור לך. אחרי התלבטות ארוכה בחנות, בה הצוות דאג לסייע לי ולהכווין אותי, בחרתי תיק שאני מאוד מרוצה ממנו. מחירים מאוד הוגנים ונוחים.

המוכרים מאוד מקצועיים וסבלניים, עונים לכל השאלות (והיו לי לא מעט בנושאים שונים) ובסופו של דבר עזרו לי למצוא את הדברים הנכונים לצרכים שלי (אפילו לא הכי יקרים שזה מראה עם יושר של מוכר). רמה מקצועית גבוהה ואנשים שיודעים על מה הם מדברים.

שירות נהדר ומחירים הוגנים קיים מבחר רחב מאוד של עדשות וציוד נלווה לצילום סטילס ווידאו

שירות מצוין! נותנים חוות דעת מעולה וממליצים על שימוש נכון במצלמה ובעדשה. שירות כזה לא קיבלתי בשום מקום אחר :)

שירות אדיב ומהיר, תמיד מוכנים לעזור עם חיוך גם מעבר לשעות קבלת קהל. אני לקוח חוזר כבר שנים וכמובן שאמשיך לעבוד מול ספק זה גם בעתיד.