
מוצר טוב מאוד, תיאור היה מדויק המוצר עושה העבודה שלו ללא תקלות או בעיות שירות היה סבבה

מוצר טוב מאוד, תיאור היה מדויק המוצר עושה העבודה שלו ללא תקלות או בעיות שירות היה סבבה

שירות טוב מאוד, מוצר מצוין איכות שמע טובה, נוחות בחיבורים ועוצמה טובה מאוד ממליץ בחום

רכשנו שואב אבק רובוטי שוטף דרימי דגם X40 ULTRA שחור שהגיע בזמן ובלי בכלל בעיות, ובמחיר הכי זול שמצאנו. קצת מבלבל שמקבלים קבלה על שם אלקטרו קובי. חשוב שיכתבו את זה באישור ההזמנה שהקבלה תהיה מאלקטרו קובי ורצוי גם לשלוח חשבונית. אבל כל השאר היה מעולה.

המוצר סופק מהר ובמקצועיות שירות טוב שתרם לחווית הקנייה משלוח מהיר ומוצר מצוין ממליץ בחום

המקרר שבחרתי, לא היה במלאי, קיבלתי שרות שבו מתואר לי מקרר אחר דומה אותו אכן הזמנתי. ההגעה שלו היתה בפחות מ 7 ימי עסקים ובנתיים הוא עובד טוב.

קניתי מקרן קול של חברת סמסונג. המחיר היה הוגן מאוד והמוצר ממש עושה את העבודה. רק רצינו לשפר מעט עבור חווית הסרטים בבית. אנחנו מאוד מרוצים מהקנייה ומהחוויה.

יהל המהממת נתנה יחס אישי ועזרה לי המון התקשרה גם לברר עם הכל תקין ממליץ בחום רב

קרש גיהוץ גולדליין דגם ATL-1122 אני מאוד שמח עם הרכישה. משלוח בזמן. האריזה מעולה. שירות מקצועי ואמין! בהחלט ממליץ!!

הזמנתי מיקרוגל גרץ 20 ליטר החנות וקיבלתי שירות מעולה ואספקה מהירה. אני ממליצה על החנות בחום.

הזמנתי באתר רדיאטור שחיפשת בכמה מקומות ולא היה במלאי. לא רק שיצא לי הכי זול מכל אתרים כולל משלוח אלא גם מוצר הגיע מהר

משלוח מהיר, המוצר תואם את הדגם ועובד כמו שצריך, מרוצה מהשירות והמייבש הכל תקין .

אני רוצה לומר תודה לבת אל שעזרה לי ושינתה לי את חווית הקניה מלא טובה לטובה מאוד ! הזמנת 2 מוצרים הראשון הגיע ללא בעיות עם השני היו בעיות אך ברגע שבתאל משירות הלקוחות התערבה , הכל התקדם חלק ומהיר עם קבלת המקרר

ביצענו רכישה באתר של מקרר שארפ 4 דלתות. הרכישה באתר הייתה נוראית והוא קרס כל הזמן, אבל בכל זאת המשכנו ברכישה כי הם סיפקו את הצעת המחיר הזולה ביותר. לצערי ובדיוק כפי שקראתי בהרבה ביקורות אחרות, למחרת הרכישה התקשרו אליי והודיעו לי שהמוצר אזל מהמלאי והציעו לי מקרר דומה עם נפח של 100 ליטר פחות ב-1000 ש"ח יותר. כששאלתי מדוע הם לא מעדכנים באתר שלהם כשהמוצר אזל מהמלאי-נציגת המכירות לא ענתה ולא ידעה מה להשיב לי. מדובר בשיטת מכירות לא ישרה ואנחנו כלל לא ממליצים לרכוש דרכם.

המוצר הגיע בזמן ,חדש וארוז כמו שצריך, המוכרת /מנהלת התקשרה אלי גם לפני וגם אחרי קבלת המוצר ודאגה לי לכל מה שצריך ,תודה רבה אקנה מכם שוב

שוחחתי עם נציגת השירות בת אל וקיבלתי את השירות הטוב ביותר שקיבלתי בחיי. בת אל מקצועית, שירותית ועם לב ענק. היא עזרה לי לבחור טלוויזיה ובנוסף היא עקבה אחרי ההזמנה ודאגה שקיבלנו את הטלוויזיה. אני בטוח אזמין ממנה עוד הרבה מוצרים בעתיד.

חוויה שלילית מאוד עם החנות. התקשורת הייתה בעייתית - הבטחות שהופרו והסברים שהשתנו לאורך הזמן. לאחר ששילמתי סכום מסוים, התקשרו לדרוש תשלום נוסף. לקח להם יומיים להודיע שהטלוויזיה שהזמנתי אינה במלאי. לאחר שהסכמתי לשלם יותר עבור דגם אחר, לקח להם שבוע וחצי לגלות שהמכשיר אינו תקין, וזאת רק לאחר שיזמתי שיחה מצדי. כעת נאלץ לחכות שבוע נוסף. מה שמטריד במיוחד הוא חוסר הבהירות לגבי מועדי האספקה - כששאלתי מתי תגיע הטלוויזיה, התשובה הייתה עמומה ("נתקשר אליך", "אולי בתחילת השבוע"). רמת השירות והמקצועיות לא מספקת. לא ממליץ למי שזקוק למוצר באופן דחוף או למי שמצפה לשירות אמין.

ביצעתי רכישה של מסך דרך הנציגה בת אל מדיילסייל , בת אל עזרה לי לבחור את הדגם וייעצה לי מקצועית ליוותה אותי את כל תהליך המכירה וגם נתנה את השירות עבור ההזמנה של כל הכבוד בת אל מקצועית נעימת שיחה רואים שאוהבת את עבודתה מספר 1 בדילייסיל !!

קיבלתי שירות מיהל המקסימה שלאחר שהזמנו באתר היא התקשרה להמליץ על מוצר משתלם יותר עבורי וידעה לתת אופציות ולהבין את הצורך שלנו זה הפך את חווית הקניה למוצלחת ביותר לנעימה ואמינה המוצר הגיע במהירות לפני הזמן המשוער שאמרו המחיר נהדר השירות מושלם ממליץ בחום!

שרות מעולה, נעימה, אדיבה. וידוא פרטים לפני הובלה, תאום מדוייק ובדיקה לאחר הובלה שהכל היה תקין.

אווווו חויות רכישה מושלמת ! בת אל הנציגה עזרה לי מתהליך הבחירת הדגם המתאים לי דאגה היות איתי בקשר תמידי מרגע ביצוע העסקה ועד לקבלת המוצר והתקנתו , חשוב לי לציין גם את מנהל הסניף דביר שעזר מאוד , בת אל ודביר שילוב מנצח נכס לסניף דייליסייל שאפו בהחלט שארכוש שוב תודה

הזמנתי כיסא גיימינג. הכיסא הגיע הרבה לפני תום זמן האספקה. השירות היה מצוין והנציגה גם חזרה לוודא שקיבלתי ואני מרוצה.

שירות מזעזע. לא עונים לטלפון. כשעונים מבטיחים לחזור ולא חוזרים. הבטיחו לספק טלוויזיה תוך 7 ימי עסקים. לא עמדו בהסכם גם אחרי 14 ימי עסקים. מנסה לבטל את העסקה, אם יענו ...
שלום רב העובדות בקשר לאספקה באמת נכונות לגבי המענה מנהלת השירות הייתה בקשר רציף מול הלקוה כל הזמן עקב החלפת היבואנים של חברת סמסונג בחודש ינואר נוצרו עיכובים באספקות המסכים יידענו את כל לקוחותינו על העיכובים אך עדיין אנו לוקחים את כל האחריות צר לנו מאוד על ביטול ההזמנה של הלקוחה ואף דאגנו לשלוח פיצוי והתנצלות מתנצלים על האי נעימות

שירות מעולה, נציגה בשם בת-אל שתמכה בי לאורך כל תהליך הרכישה עד לשלב ההתקנה בבית. חוויה טובה מאוד.

אני ארגון גדול שקנה המון מוצרים. חווית קניה מעולה. חזרו אלי במהירות עם כל בקשה. כל המוצרים הגיעו עם שליחים נחמדים וארוזים מעולה. מיד אחרי קבלת כל מוצר התקשרו לבדוק שהגיע וממש עברו איתי את כל הקניה מהטלפון הראשון שלי ועד שהמוצר מותקן בבית. אין לי ספק שזו ממש לא הקניה האחרונה שלי כאן!

רכשתי טלויזיה לפני שלושה שבועות כולל מתקן והתקנה. הבטיחו שיגיע תוך7 ימים וציינתי במיוחד שאני צריכה את הטלויזיה בזמן בגלל אירוע מתוכנן. אחרי שבוע שאף אחד לא יצר איתי קשר, רדפתי אחריהם במשך שבוע נוסף בטלפונים ומיילים עד שהביאו את הטלויזיה. ואז הסתבר שמתקין הם צריכים לתאם איתי בנפרד. ואז רדפתי אחריהם עוד שבוע והבטיחו שיצרו קשר ולא יצרו. בסוף ביקשתי לבטל התקנה ולקבל החזר. אהה וגם שתי קבלות שונות. באחת בכלל לא כתוב שזה כולל התקנה ובשנייה כתוב אבל לא מה העלות מתוך סה"כ התשלום. מתיש. השרות ההכי גרוע שקבלתי אי פעם! לא שווה את החסכון של אולי 200 ש"ח יותר זול ממקום אחר.