
חוויית קנייה מעולה. קצת עובדים (3) ולכן היה קצת עומס אבל הם עבדו מעולה ונתנו שירות טוב ללקוחות. אם היה עוד עובד היה אפילו טוב יותר

חוויית קנייה מעולה. קצת עובדים (3) ולכן היה קצת עומס אבל הם עבדו מעולה ונתנו שירות טוב ללקוחות. אם היה עוד עובד היה אפילו טוב יותר

מס 1 במחירים ושירות! אני לקוחה קבועה של אייבורי ורוכשת דרך האתר, יש מענה מהיר לשאלות בצ׳אט. וכשהגעתי למעבדה בגבעת שאול זכיתי ליחס מעולה מצוות החנות שחר ואנטון - סבלנות אדיבות וחיוך. ממליצה מאוד על אייבורי - מחירים מעולים ותודעת שירות גבוהה. תודה

רכשתי מחשב בסיוע של ארז דרעי אני חושבת לפי המייל ישר כח וחג שמח ותודה

קונה רק משם! כל הציוד לבית ולמשרד. שירות אדיב ומקצועי. אציין לשבח את יניב שמלווה אותי כבר 8 שנים. מומלץ בחום.

רכשתי שני מתאמים מהסוג הנ"ל עבור המחשבים הניידים של ילדי. הם הגיעו ללא הוראות, ללא דף הסברים וללא הכוונה לאתר כלשהו עבור תמיכה. רק הסבר קצת על האריזה ושמדובר במוצר שהוא Plug & Play. המוצר לא עבד בשלושה מחשבים ניידים שונים. פניתי במייל לתמיכה ונעניתי מיד ע"י מייל חוזר שייצרו איתי קשר טלפוני מהתמיכה. יצר עמי קשר תומך בכיר בשם אבי יבלונוביץ' שהסביר שייתכן והמוצר לא עובד מכיוון שיש למחשבים ניידים אלה יציאת HDMI ולכן יציאת ה USB-C שלהם "לא מהירה מספיק" להעברת וידאו. הוא ביקש שאבדוק את מפרטי המחשבים הניידים ושוב את האריזה. בשיחתנו החוזרת (שהמשיכה גם בווטסאפ) הסברתי שלא רשומה התנייה או מגבלה על אריזת המתאם ושאין מידע מיוחד על יציאת ה USB-C במחשבים הניידים. אמרתי שהייתה צריכה להיות כזו עם הסברים ואז הייתי נמנע מלקנות את המוצר מכתחילה. הוא הסכים לזכות אותי וביקש לארגן שליח שיקח את המוצרים. הסברתי שאחד המתאמים, נסע עם בני הסטודנט לחו"ל ושהוא יחזור רק באמצע או סוף שנת הלימודים ולכן אני יכול שוב להחזיר רק אחד מהם. הוא בדק שוב, וחזר אישית אלי שדאג לכך שאקבל זיכוי מלא על שתי המתאמים (גם על זה שבחו"ל שלא ניתן להחזירו). הוא פתח מספר פנייה ושלח לי אותו בווטסאפ וביקש שאגש לחנות של IVORY להחזיר את המוצר. כמו כן להויד לו כשאני בחנות. הגעתי לחנות, בזכות מספר הפנייה ניתן היה לטפל ולזכות, אך אבי ביקש לדעת מה שם המוכר שאני עומד מולו והתקשר אליו ישירות בכדי לוודא שהכל מתבצע כראוי. ואכן ההחזר בוצע. אז החוויה מהמוצר עצמו, אריזתו והעדר הסברים לפני או אחרי הקנייה - לא משהו.... אבל מרוצה מאוד מהשירות האישי שקבלתי. תודה!!

הגעתי לסניף בקניון רוטשילד בראשון לציון בכוונה לרכוש מחשב נייד, קיבל אותי בחור בשם דניס שהסביר לי בצורה עניינית ומפורטת לגבי המחשב והתאים לי אותו לצרכים שלי. קיבלתי שירות אדיב וסבלני. אין ספק שאחזור לרכוש שוב.

תהליך ההזמנה היתה חלקה, וקבלתי הודעה באותו היום שהמוצר ממתין בסניך המקומי קבלתי את המכשיר בקופסה סגורה ובמצב תקין הבקורת היחידה-- שאין דלפק או תהליך מהיר לאיסוף הזמנה, אלא צריכים "להמתין בתור" כמו בדואר... היה לפני בתור לקוח שהיה בתהליך החלטה והזמנת מחשב, והנציג הבודד היה עסוק בדיון מעמיק וארוך על האופציות זה קרה גם לאשתי כשהזמינה משם.

הזמנתי מחשב נייח לבית (בהרכבה) כולל כל האביזרים הנלוווים וכבר תוך יום וחצי קיבלתי את הכל! אין ספק שחווית הקניה היתה מדהימה בזכות עובד בשם איתמר מסניף ב״ש שנתן שירות מעל למצופה ודאג לפרטים הקנים ביותר! הסבלנות והאיכפתיות שלו זה לא מובן מאילו.

הוזמן לאיסוף מחנות לאחר יומיים קיבלתי הודעה להגיע לאסוף מוצר . המתנה קצרה יחסית לא ניתן לקבל שירות מקצועי בהבנת המוצר רק איסוף המוצר .

הזמנתי מסך מחשב של LG 27un550 4k לצורכי עבודה ולאחר שנודע לי שיגיע אחרי החג החלפתי לאיסוף מהסניף. אספתי את המוצר ביום שישי, ואחרי שפתחתי ראיתי שהיה שבר בצד של המסך, איני יודע כיצד מצב כזה התרחש וכך גם הסניף ממנו ביצעתי את האיסוף, אך ללא יותר מדי שאלות עוד ביום שישי אחרי שעות מתן השירות ענו לי ואמרו לי שיטפלו בהכל ביום ראשון, וכל היה. ביום ראשון בבוקר קיבלתי שיחת טלפון מרון(אני חושב שכל קראו לו) והוא התנצל ועדכן אותי שיבצע משלוח מהיר על מנת שעבודתי לא תיפגע, ובנוסף אקבל פיצוי. אני התרגשתי מאוד לשמוע שאלו המילים הראשונות שהיו לו להגיד, המקצועיות כאן שיחקה תפקיד משמעותי ואני יודע שבראש ובראשונה עומד הלקוח, ועל כן אני מודה לשירות הלקוחות על המענה המהיר והמכיל. היה לי חשוב לכתוב את חוות הדעת הזו כי בכל תחום יש לעיתים טעויות ותקלות, והגדולה היא לדעת לנהל את המקרה בצורה המקצועית ביותר, כמו שאני הרגשתי שקרה כאן, וייתכן ויעזור ללקוחות אחרים שנקתלים באירוע דומה.

אני רוצה לציין קודם כל בתקופה זו שהחנות פעלה לפי נהלי קורונה ללא יוצא מן הכלל, בחנות אמיר במנהל עזר מאוד בבחירת מקלדת גיימינג והכל היה מצויין תודה. מדובר על סניף אייבורי שדרות התמרים אילת.

הציון שלי הוא אפס. פשוט אפסס!!! חנות כושלת במתן שירות. חיכיתי 40 דקות אדם אחד!!! אחד!!!! ואף אחד בסניף לא נתן מענה!!! והיום 3 עובדים!!לא רציתי לשאול שום דבר רק לשלם וללכת!!! חוצפה ממדרגה ראשונה ממליצה לאף אחד לא להכנס לחנות הזו!
צר לנו על חווית השירות, חשוב לנו להעניק שירות אישי לכל לקוח וכמובן שאנו פועלים בהתאם לתקנות של משרד הבריאות ושמים דגש בכל הנוגע למספר העובדים והלקוחות בסניפים כדי לשמור על בריאות הכלל ולכן ייתכן לעיתים תור ארוך מהרגיל.

קיבלתי שרות מקצועי ואדיב מדורון. רכשתי מחשב נייד לנובו לבני, הוא מרוצה מאוד מהמחשב, עובד מעולה. חווית קניה מהנה ביותר!

הגעתי לסניף מתחם רד באילת לקנות מצלמת אבטחה המוכר בחנות היה מעוד סבלני ומעוד חם ו עזר לי למצוא את המצלמה שקניתי

הרבה חנויות צריכות ללמוד מהשירות של אייבורי!!! סניף גבעת שאול מעולה אנשים נעימים ושירותיים אין ספק שאחזור..

רציתי לשבח מוכר בשם דניס בסניף רוטשילד שעזר לי לבחור ציוד למשרד שלי ,תודה רבה על השירות הנפלא ולדניס בפרט.

שירות מעולה! כל הכבוד על השירות! נתנו לי זיכוי על המצלמה שרכשתי לפני חודש וחצי .עושים מעל ומעבר ועונים מהר!

הגעתי לסניף חוצות המפרץ וקיבלתי אחלה שירות! שירות מהיר, מקצועי ונדיב. תודה רבה, קיבלתי בדיוק מה שרציתי:)

שירות אדיב סבלני ומכל הלב זמן המתנה קצר וסניף נעים ומסודר חברה שם וותיקים ותמיד נותנים עזרה במקצועיות תמיד קונה שם! החנות הכי טובה בכרמיאל !

החליפו לי מסך פעמיים אחרי שלא התאים, שירות מעולה, משלוחים מהירים, מחירים פיצוץ... אחלה מקום לקנות דברים

שירות מצויין ומאד מקצועי ,במיוחד נציג מכירות אור שהיה סופר רציני וסידר את הכל בצורה שירותית בסניף פרימיום חולון

הגעתי לסניף נוף הגליל קיבלתי שירות של 5/5 מבחור בשם דימה עזר לי לבחור כיסוי מתאים לטאבלת הרכיבה לי אותו ואני מאוד מרוצה מהמחיר

בחור בנוף הגליל המליץ לי על אוזניות שמתאימות בדיוק לשימוש שלי חיבר לי טלפון וזה עובד מדהים שירות 10/10 ממליץ בחום אחזור לפה שוב תודה לכם !!!!

קניתי אוזניה באילת שלא הייתה תקינה. באילת לא הסכימו להחליף לי את האונייה וגם לא לקחת אותה לתיקון.בסניף בית נועם בבאר שבע החליפו לי את האונייה ללא בעיות. כל הכבוד יישר כח.

קניתי סטרימר בסניף עפולה, אני מאוד מרוצה, אני חייב לשבח את המוכר בסניף בחור מקסים סבלני ושירותי הסביר לי הכל וענה על כל שאלותי. בטוח שאחזור לקנות עוד מוצרים