
אני קונה מ- all4pet אונליין. האתר שלהם ידידותי ונוח. המחירים שלהם טובים, האנשים שמדברים איתי בשביל ההזמנות נעימים וכך גם השליחים. הזמנות מגיעות אליי תוך יומיים-שלושה, תמיד עם מתנה נלווית.

אני קונה מ- all4pet אונליין. האתר שלהם ידידותי ונוח. המחירים שלהם טובים, האנשים שמדברים איתי בשביל ההזמנות נעימים וכך גם השליחים. הזמנות מגיעות אליי תוך יומיים-שלושה, תמיד עם מתנה נלווית.

ממליצה מאוד על החנות / האתר. תמיד יש מבצעים משתלמים ובכללי המחירים נוחים לכל כיס. המשלוח מהיר ואף פעם לא היו בעיות. הצוות אדיב מאוד.

הזמנתי שק של 7.5 קג של חברת מונג'. השק הגיע עם שליח והוכנס הבייתה. כעבור מספר שעות גיליתי שכל החדר עם נמלים. פניתי לחנות עם הבעיה ולאחר מספר טלפונים שנפרסו על מספר ימים, והעברת צילומים נאמר לי שהבעיה אצלי, כלומר, הנמלים הגיעו מהבית שלי. החזרתי את השק וקיבלתי זיכוי. התשובה של החנות מבזה ואין ספק שלא ארכוש דרכם שוב.
הלקוח יצר קשר בשעה 17:00 בערב לגבי חוסר שביעות רצון מהשק שהוזמן, הוצע לו החלפה לשק חדש או החזרה וזיכוי השק, למחרת בשעה 12:00 בצהריים השק כבר זוכה לבקשת הלקוח, כל הפנייה לקחה פחות מיום ולא כמה ימים כמו שטוען הלקוח שבסופה הלקוח זוכה על מלוא סכום השק, אנחנו לוקחים אחריות מלאה על המוצרים שלנו ומאפשרים החזרות\החלפות לרוב המוצרים באתר. אנחנו עושים את מירב המאמצים לתת לכל לקוח את השירות הטוב ביותר. לצערנו לפעמים זה לא לשביעות רצון הלקוח ועל זה אנחנו מתנצלים.

שרות מאוד מאוד מהיר (תוך יום) וגם דאגו לעדכן אותי מזמינה קבוע ומאוד מרוצה מהיחס והשירות

אני רוכשת את מזון הכלבים דרך אתר האינטרנט ומקבלת את הסחורה בשליחות עד הבית מסניף בנימינה שירות ויחס מצוין .

שרות ואספקה אדיבים ומהירים. מכיוון שאחד המוצרים היה חסר נוצר קשר על ידי החנות להחליף למוצר דומה. האספקה בוצעה במהירות עם התראה מראש.

חנות מומלצת בחום! הזמנות נוחות בקליק באתר, שירות זמין ואדיב, משלוחים מדוייקים ומהרים בחינם עד הבית. ואחלה מחירים! חנות אלופה!

מוצרים מעולים ושירות מעולה! כשיש משהו דחוף הם עושים הכל להביא מהיום להיום תמיד מרוצה

שירות מעולה, ביקשתי משלוח מהירה והמשלוח הגיע עד הבית תוך פחות מיממה. בנוסף שמו גם מתנה - חטיפים לחתול, זה היה מקסים...

הזמנתי מזון יבש לכלב, 8 קילו, Royal Canin . המשלוח הגיע בזמן ובדיוק כמו שהזמנתי,

הכל מצוין.קיבלתי מישלוח בזמן. מוצר נרא כמו באתר. הכל היה תרי ותקין. אני אזנין פה פעם הבאה

סניף בנימינה שרות מעולה ומהיר צוות מקסים מקצועי תודה רבה לכם הרווחתם עוד לקוחה קבועה

מאוד מרוצה מהשירות. מזמינה כבר במשך חצי שנה אוכל לחתולים שלי. נוח. הספקה מהירה בשעות נוחות. ממליצה

אנחנו לקוחות קבועים, נהנים מהשרות כל פעם מחדש - האתר, הצוות בחנות, השליחים. חוויית קניה מעולה!

מאוד מרוצים. כל הזמנה חייתה בסדר, שמו גם מתנות וקופון לקניה הבא. תודה רבה רבה

מקום מעולה! שירות מהיר ויעיל. מכירה את המקום, אחלה מוכרים, אחלה מוצרים, יש להם כל מה שבעל חיים צריך.

כבר הרבה שנים קונה אצלם.השירות מעולה וסחורה איכותית.ממליצה בחום. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מקום עם שירות אדיב ומקצועי משלוח מהיר הזמנתי בפעם הראשונה והתרשמתי לטובה ממליץ לכל מי שיש לו בעל חיים

הזמנתי מהם כבר כמה פעמים והשירות היה מצויין עם משלוח מהיר. גם כשהיו חוסרים, יצרו איתי קשר והמליצו על מוצר דומה ואפילו טוב יותר ללא תוספת מחיר.

אחלה שירות! יוצרים קשר לפני הגעת שליח,שומרים על קשר ומעדכנים לגבי חידוש מלאי של מוצרים קבועים, הטבות שוות ומוצרים איכותיים מאוד מרוצה

משלוח מהיר- תוך יום-יומיים שירות מצוין- אם חסר משהו במלאי מעדכנים לפני חיוב מקבלים חטיף/מעדן בכל הזמנה

שירות מכל הלב גם של החנות וגם של השליח אין מילים ! תודה רבה לכם

מקסימים,שירות יעיל ואכפתי! מרוצה מאוד עשיתי טעות בהזמנה והם דאגו לתת לי שירות למרות שכבר סופקה ההזמנה!

השירות של עובדיכם מעולה ואיכפתית. העובדה שהם מקפידים לצלצל כשחסר פריט מסויים ולהציע תחלופה או להציע לצלצל כשיגיע הפריט המבוקש ולשלוח אותו ללא תוספת של מחיר המשלוח

שירות מצויין ותשומת לב לפרטים ולצרכים של הכלבות שלי. משלוח עד הבית בזמנים נוחים לי ואם זה דחוף אפילו שולחים מעכשיו לעכשיו למרות שאנחנו גרים בצפון הארץ.