
קניתי אייפון 17 פרו מקס קיבלתי שרות מעל ומעבר בן עזר וענה על כל השאלות

קניתי אייפון 17 פרו מקס קיבלתי שרות מעל ומעבר בן עזר וענה על כל השאלות

קניתי מגומובייל איירפודס פרו 3 בן התותח עזר לי בהכל ונתן שירות 10/10, ממש ממליץ

חווית שירות מעולה! עזר לי אוהד, שהיה ממש מקסים, מאוד מקצועי, ענה על כל השאלות שלי ועזר לי אפילו לשים באוטו את השואב שוטף (אני בהריון)

תודה למעיין על השירות, הידע והסבלנות. מכשיר פיקסל 10 פרו בסניף דיזינגוף סנטר תל אביב

אחלה חבר'ה מענה מקצועי ושירות נהדר, מעיין תודה היחס היה אישי ונהדר, תודה על השירות

מעיין העובד בחנות נתן שרות מצויין הסביר על המוצר לפני הקניה ממליץ לקנות מהחנות הזאת

מחירים טובים, שירות ובעיקר - מעיין, המוכר בסניף רעננה היה סבלני, הסביר ועזר. ממליץ בחום על סניף רעננה בכלל ובעיקר על מעיין

היי אני לקוח של שנים ברשת וכל פעם נהנה לקנות שם מחדש . הפעם פגשתי נציג מקצועי בשם אוהד אמין הוגן שעזר לי לבחור טלפון לבני . כל הכבוד שירות יעיל מקצועי כמו שצריך

רכשתי פוקו אפ7 פרו וזכיתי לשירות מעולה ממעיין. יחס אדיב, הסברים ברורים וליווי לאורך כל הקנייה – חוויה

שירות היה מקצועי נעים ואדיב. מעיין המוכר היה מקצועי מאוד וסבלני ובסופו של יום גם סידר לי אחלה חבילה במחיר מצויין.

השירות מאלדד מהחנות בקניון רננים היה מהיר מקצועי ומצוין. תודה רבה לכם ויום מצוין אבי

אחלה אוראל עזר לנו מאוד אוראל היה מאוד שירותי , שירות מהיר ומקצועי . ממליץ בחום

המוכר ליאב נגב , עזר לי ממש, הסביר לי טוב מה כדאי לי לרכוש לפי התקציב שלי ומה שמשרת איתי, מדבר לעניין , כל הכבוד

אולי המחיר אטרקטיבי אבל באמת שלא שווה את כאב הראש בהתעסקות עם עסק כזה. הזמנתי מכשיר גלקסי 1TB S25 לסניף שבאילת. ביקשתי מהנציג הוראות תשלום מפורטות וניתנו לי פרטי חשבון בנק אליו עליי להעביר את הסכום והעברתי. לא קיבלתי אישור, ולא יצרו קשר בדרך אחרת. היה צריך לנדנד לנציגים בשביל שיבדקו ויאמתו, ובכל פעם התקבלה תשובה לקונית וחלקית. לבסוף התברר שלהזמנה לסניף באילת לא ניתן לבצע העברה בנקאית, בניגוד להוראות המפורשות של הנציג. ביקשתי החזר. כל פעם מחדש נאמר לי שיבדקו ויחזרו אליי - ולא חוזרים, ולא מעבירים את הכסף בחזרה. כל פעם בתואנה אחרת, וכאשר הכסף כבר אצלם. כבר שלוש פעמים נאמר לי שזה בבדיקת הנהלת חשבונות ושיחזרו אליי - ושוב, צרצרים. דממה מוחלטת במשך שבועיים. עברו כבר יותר מ3 שבועות מרגע העברת הכסף ולא קיבלתי לא מכשיר ולא החזר. הכסף עדיין לא אצלי, ואני לא יודע מתי הוא יגיע. אני (עדיין) לא חושב שמדובר בהונאה, פשוט בעסק שמזלזל בלקוחות שלו ומרשה לעצמו להתרשל עם הכסף שלהם. תקנו איתו במקום אחר

קנינו אייפון 17 פרו מקס עם מגן ומטען, המוכר עובדיה נתן לנו שירות מעולה! אדיב ושירותי, מקצועי מאוד! עזר לנו מאוד, ונתן הרגשה טובה בכל מהלך הרכישה, וגם אחרי זה כשחזרנו כי היינו צריכים עזרה הוא עזר באדיבות. ממליץ מאוד על החנות, ועל השירות של המוכר הזה בפרט, ממש התרשמנו לטובה!

הגעתי לסניף בקניון איקאה בקריית אתא והייתי צריך לקנות סוללה ניידת וליאב הנציג שעזר לי נתן לי חווית שירות מעולה

היה לי קשה להזמין מהאתר וליאב היה מאוד נחמד ועזר לי לבצע את ההזמנה שרציתי ולהשלים אותה עד הסוף ובנוסף גם דאג לטפל לי במשלוח נתן שירות מעולה והיה אדיב מאוד

הגענו לסניף קריית אתא לרכוש מגן לטאבלט ויהב עזר לנו לבחור את סוג המגן והיה סבלני ונתן חווית שירות מעולה

חיפשתי לקנות טלפון לילד קיבלתי שירות מהיר ויעיל החברה מקצוענים ואדיבים, בעלי תודעת שירות גבוהה ואמינים.

קיבלתי שירות מצוין מדנאל. הכל היה מהיר, יעיל ומאוד נוח. ממליץ בחום על הסניף והשירות

פניתי אליהם לקבל הצעת מחיר לתיקון טאבלט. שלחו לי בכתב, בווטסאפ משירות המעבדה, הצעת מחיר: 400 ש"ח. הצעה טובה. נסעתי במיוחד עד ראשון לציון למעבדה שלהם, קיבלו את הטאבלט לתיקון. יופי. שלושה ימים אחרי זה מתקשרים אלי מהמעבדה: בעצם אי אפשר לתקן ב-400 ש"ח, העלות היא 800 ש"ח. כל ניסיונותי להזכיר ולהראות להם שקיבלתי מהם הצעת מחיר כתובה בווטסאפ, על הדגם המסויים הזה, עלו בתוהו: למרות שהכל כתוב ומתועד, תשובת היחידה היא: "אנחנו לא מתקנים, זה 800 ש"ח". פשוט בזבזו לי זמן עבודה, כסף של נסיעות, תחושה שמזלזלים בי כלקוח.
היי גיל , חשוב לציין שהצעת המחיר תוקנה ונמסרה לך בהתאם למכשיר שהיה אמור להיות מתקון בפועל ועוד לפני שבוצע כל תיקון / הזמנת חלק . עוד נציין שכבר בשיחתך אמש הובטחה לך שליחות ללא עלות לכתובתך על מנת שהמוצר יחזור אליך ללא כל טרטור . המשך שבוע נעים

תודה רבה לדנאל על ההסבר המלא על כל האפשריות ועל הסבלנות האווירה בסניף הייתה נעימה

מבקשת להביא לידיעתכם את שביעות רצוני הגבוהה מהשירות בסניף סינמה סיטי ירושלים, ובפרט מהעובד יהושע. למרות שאני תושבת תל אביב, אני בוחרת להגיע במיוחד לסניף הירושלמי בזכות הצוות. יהושע העניק לי שירות יוצא דופן המאופיין באדיבות, סבלנות ויעילות מרשימה. הוא היה זמין לכל שאלה ועזר לי במקצועיות רבה. יחד עם מיכאל, שתמיד תמיד נרתם לעזור, הם מהווים "צוות מנצח" שיוצר חוויית קנייה מעולה ומעורר רצון לחזור למקום. כראיה ליעילותם, אתמול הגעתי עבור מוצר אחד בלבד, אך בזכות השירות והמענה המקצועי ביצעתי רכישה בסך של למעלה מ-500 ש"ח. אשמח אם תעבירו להם את הערכתי הרבה. עובדים כאלו הם נכס אמיתי לחברה

דנאל מסניף אילת עזר לנו מאוד. הסתבכתי בקניה עם משהו טכני הקשור למוצר ודנאל היה שירותי, אדיב,נחמד ובעיקר סופר מקצועי! חווית קניה ברמה אחרת וזה ממש לא מובן מאליו. תודה דנאל.

נהנתי מהשירות של דנאל בסניף אילת . קנינו iphone 17 אחרי התלבטויות וייעוץ מקצועי יחד עם חבילת טריפל.