
רכשתי סמסונג 22 6.1 אינטש. קיבלתי באריזה מקורית סגורה. התקנתי מגן קדמי ואחורי. לפתע הופיעה שורת פיקסלים לרוחב המסך באמצעו. התקשרתי לחנות ונאמר לי להגיע אליהם. בחנות התבוננו וזיהו ששורת הפיקסלים נובעת מהדבקת המגן. הסירו את המגן הקדמי והתקינו חדש. ביקשתי לשלם עבורו אך סרבו לתשלום. חנות למופת.























