
אין מילים! כמו באמריקה. המוצר הוזמן בשעה 16:00 דרך זאפ. בערב היסתכלתי בסטטוס הזמנה והמוצר נאסף ע"י שליח.בשעה 12:30 למחרת היתקשרו מהמשלוחים האם נוח לי לקבל את המוצר בבית תוך 20 דקות. בקיצור פחות מ-24 שעות המוצר אצלי וכבר היתקנתי אותו לשמחת ילדי. כך צריך להיראות משלוח באינטרנט! כל-הכבוד על השרות והמהירות.אל תתקלקלו!







