
הגעתי היום לקנות כיריים. קבלתי אחלה שירות! מקצועי ואדיב ממליץ בחום להגיע! גמר חתימה טובה לכולם.

הגעתי היום לקנות כיריים. קבלתי אחלה שירות! מקצועי ואדיב ממליץ בחום להגיע! גמר חתימה טובה לכולם.

שירות מנומס, מקצועי, אדיב, יעיל וזריז. מחיר זול, אספקה מיידית. סניף מטופח, גישה נחה וחניה בשפע.

קיבלתי שירות מלא, אני מרוצה, תודה ! גם אני ממליץ לעשות קניות ב הרשת !

שרות מעולה !!! מוכר אדיב הסביר הכל על המוצרים בצורה מפורטת מובנת ובסבלנות רבה. ציון 10, חוויית קנייה טובה מאוד בטוח אחזור לקנות בחנות זו שוב.

חנות לא במקום מרכזי אבל שווה לקפוץ המוכרים בחנות ידידותיים מאוד הבעלים מקצועי מנסה להבין מה נדרש ומתאים את הפתרון לא דוחף לקניות יקרות ומיותרות למי שמחפש רכישה ורוצה המלצות טובות

ממליצה בחום.. שירות מעולה ואדיב מאודד.. המוכרים בחנות ממש אדיבים ונותנים שירות מכל הלב.. והכי חשוב יש חניה בשפע

קיבלתי שירות מבחור שלא אמר את כל האמת לגבי המכשיר. הוא רק רצה לבצע מכירה בכל מחיר !!!
הקלוח דנינו מאשדוד רכש בתאריך 31.7.2019 מסך 32 של TCL לאחר מעל לחודשיים פנה שהמוצר אינו מתאים לצרכיו, הוסבר ללקוח שלאחר חודשיים מהרכישה ושימוש במוצר לא ניתן להחזירו, שרות עולם הקולנוע

לא אמינים . עבדו עלינו בקניה . אמרו לנו שאנחנו לוקחים מותג ופשוט רימו אותנו .
הלקוח רחמים מראשון לציון רכש בתאריך 27.9.2019 מסך הייסנס 32 בסניף ראשון, הלקוח שילן וקיבל עבור המותג הייסנס, לכן לא ברורה פניית הלקוח, שרות עולם הקולנוע

ליגה לאומית הלך לי תנור ממש בערב ראש השנה... לא האמנתי שאוכל לקבל באותו יום למרות זאת נשלח אלי מיד אחרי 30 דקות שרות אדיב

אחלה של אנשים צוות נהדר (הכי חשוב) מחיר מעולה עוזרים בכל התלבטות ובכל שאלה שצריך

שירות אדיב ומיקצועי. הסבירו לי על המוצר ועל האיכות שלו מול המוצר המקביל שרציתי מלכתחילה. למרות שהגעתי לבית ומצאתי פגם במוצר.

רכשתי מוצר שלא קיים בשנות ה,- 2000 מכונת תספורת ללא טעינה אלא עם חוט בלבד, לאחר שהגעתי הביתה ,לתומי חשבתתי שהחוט מיועד לטעינה מסתבר לא המכונה עובדת עם הכבל חשמל בלבד, חזרתי אחרי יומיים לא היה מוכן להחזיר את כספי כי פתחתי והכנסתי לחשמל, וותרתי לו על המכונה והכסףוהלכתי הביתה.
הלקוח אמסלם רכש בתאריך 25.9.19 מכונת תספורת פיליפס HC3510 במחיר של 150 שקל, כמו רוב מכונות התספורת הזולות המכונה לא אלחוטית אלא עם חוט, לאחר חיבור לחשמל ושימוש במוצר ביקש הלקוח להחזיר את המוצר, יש לציין שמדובר במוצר הגייני בנוסף לכך שהוא חשמלי, הוסבר ללקוח שלאחר שימוש לא ניתן להחזיר את המכונה, שרות עולם הקולנוע

שירות ויחס אישי מעולים .אני הגעתי מיקנעם וזה היה שווה את זה . מקשיבים ולא סתם מנסים לדחוף מוצר... 5 כוכבים

גם כוכב אחד לא מגיע לכם! רכשתי מוצר בשווי 400 שח דרך האינטרנט. היה רשום 5 ימי עסקים!!! עברו בדיוק שבועיים ועדיין לא הגיע אלי!!! לא עונים בשירות לקוחות!!! פשוט שירות מזעזע! מחול אני מקבלת חבילה תוך 4 ימים ופה חנות בארץ שבועיים אני מחכה. לפחות תענו לטלפון! פשוט אל תרכשו דרכם! בושה!

מומלץ ביותר לאור השירות המצויין של אלברט המנהל איכות באדיבות ומקצועיות ביותר אין ספק שמומלץ ביותר

ב-14/04/19 ביצעתי הזמנה באתר החברה של מקרן קול של חברת pure acoustics. עם קבלת המכשיר והפעלתו התאכזבתי קשות מן המוצר, וכך למחרת היום כבר ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה. במספר של שירות הלקוחות שמופיע באתר אומרים לך לפנות רק דרך ה"צור קשר" באתר. מספר פניות עם בקשה להחזרת המוצר שנעשו בדרך זו לא זכו לכל תגובה. באותו זמן נולדה בתי הבכורה, ובתוך הטירוף של הלידה לא מצאתי אתהזמן להיכנס לעימות משפטי עם החברה. פניתי הערב שוב לחברה של הצ'אט של הפייסבוק שלהם ונציג החברה טען שאחרי 5 חודשים אי אפשר להחזיר את המוצר. חכם גדול הוא לא! הסברתי שכל ניסיונותיי ליצור עימם קשר עלו בתוהו ולכן לא החזרתי את המוצר. בקיצור: שירות לקוחות שלא קיים, מוצר נחות וחוויית קנייה מזעזעת בגלל היעדר כמעט מוחלט של שירות לקוחות, חוסר אמינות או הגינות כלשהי. בקיצור - לא להתקרב לאתר הזה!!!!!!!!

רכשתי פלאפון סמסונג a50 קבלתי שרות מעולה מאורון מחיר מעולה וקבלתי גם מגן זכוכית מתנה מומלץ חווית קניה טובה תודה לאורון ......

שירות מצויין , הכוונה והמלצה נכונה לצורכי הלקוח . מומלץ בחום אמינים אחזור לקנייה נוספת

שרות אדיב, נעים ,ומקצועי משרה חווית קנייה נעימה ואמינה .כל הכבוד כן יירבו מוכרנים כמוהו

הגעתי לחנות וקבלתי שירות סביר. אומנם יצאתי עם הטלוויזיה שרציתי אבל שלחו אותי למתקין הבית שלהם בחור בשם איל שיתקין לי את הטלוויזיה על זרוע מתכווננת. איל התקין את הטלויזיה בצורה לא ממורכזת ככה שאיננה נכנסת לתוך נישה שהיתה מיועדת בדיוק לגודל הטלויזיה. כאשר ביקשתי ממנו לתקן את המיקום הוא סירב ואמר שזה הכי טוב שהוא יכול. לאחר מכן גיליתי שנגרם לי נזק בקיר עליו הוא תלה את הטלויזיה (בצד השני). איל סירב לקחת אחריות על הנזק ולבוא אלי לתקן, שלח אלי משהו אחר ש"הסכים" לתקן את הסדק בקיר בתמורה ל-300 ש"ח נוספים. איל סירב לקחת אחריות על הנזק, וכך גם עולם הקולנוע - שהוא מתקין הבית שלהם. על זה אומרים שירות גרוע ומתחת לכל ביקורת. תתרחקו מעולם הקולנוע והמתקין שלהם.

רכשתי כיריים גז , ענו באדיבות , הגעתי למקום וקיבלתי שרות יעיל מהיר ואדיב , כמו שצריך . תודה .

שרות מהיר, יעיל ומחיר הוגן מיקום טוב של הסניף עם חניה חופשית תודה ושבת שלום

שירות מצויין, מענה מהיר, אנשים נחמדים, שי תותח ועזר לנו מאוד תודה על שירות נפלא.

השרות והמחיר הכי טובים בארץ שלומי והצוות אדיבים ושירותיים חניה בשפע מומלץ בחום מקצוענים וחייכנים

שירות מעולה, יחס אישי ומקצועי מאוד. מאוד מומלץ לקנות רק בגלל השירות שהם מעניקים לכל הלקוחות.