
חוויית קנייה מושלמת. ללא רבב. שרות פיק-אפ היה פנטסטי. המחיר הטוב ביותר בזאפ עם השירות הטוב ביותר בזאפ. ממליץ בחום

חוויית קנייה מושלמת. ללא רבב. שרות פיק-אפ היה פנטסטי. המחיר הטוב ביותר בזאפ עם השירות הטוב ביותר בזאפ. ממליץ בחום

חווית הקנייה הייתה מושלמת! המשלוח הגיע תוך יומיים מיום ההזמנה, האיסוף קליל ומהיר, והאתר נוח מאוד! המענה בשירות הלקוחות מהיר מאוד ואדיב ממליצה בחום!!

הזמנתי את המכונה בחמישי בצהריים והסברתי שאני צריך משלוח בשעות הבוקר המוקדמות. תואם לי מיידית משלוח ליום ראשון בשש וחצי בבוקר (לבקשתי). המשלוח הגיע בזמן, המשלוח הגיע תוך פחות מיום עסקים !! תודה מיוחדת לעדי ואביעד שדאגו שהכל יהיה לשביעות רצוני, התקשרו ווידאו שהמכונה הגיעה וסיפקו שירות שכבר לא רואים היום. קניתי בעבר מוצרי חשמל גדולים בחנות זו ואחזור לקנות בה גם בעתיד.

המוצר הגיע עם שליח עד הבית במהירות שיא. נציג החברה התקשר כדי לוודא אספקת המוצר ושביעות הרצון ממנו. שירות לקוחות נהדר ויוצא דופן, מומלץ!

רכשתי כל המוצרי חשמל למטבח - מקרר, תנור אפייה, קריים גז, קולט אדים. קיבלתי יחס חם, אדיב, שירות מעולה, כל שאלה כל העצה תמיד רצון לעזור, רוצה לציין במיוחד גל ואביעד מחנות חיפה אשר טיפלו בי באופן אישי בצורה הכי מקצועית ואדיבה וגם התקשרו אלי לוודא שקיבלתי את המוצרים. ממליצה מכל הלב, ארכיש שוב בראש שקט.

המשלוח היה מהיר ,השירות מצוין, דאגו לבדוק אם קבלתי את הטלביזיה. המענה של שירות הלקוחות מהיר ואדיב מאד.

ההזמנה הייתה קלה ומהירה, אספקה מהירה עד הבית, שירות אדיב, מוצר איכותי קל לפירוק והרכבה

שרות וטפול מצוין ןאספקה מהיר המחיר טוב קלות ההזמנה באינטרנט המוצר הגיעה יתר מהר מהמובטח

הגיע תוך יומיים, מוקדם מהמצופה, המוצר היה בדיוק כמו בהזמנה. יצרו קשר הן בשליחה והן לאחר הקבלה.

עוד לקוח מרוצה, משלוח מהיר, התקשרו לוודא שקיבלתי את החבילה הייתי קונה עוד פעם בהחלט ממליץ בחום, תודה רבה

הזמנתי בקלות באתר המוצר היגיע בזמן ובשלימות המוצר עובד טוב ואני שמח מחווית הקניה בלי ביעות

חנות שיודעת לתת שרות כמו שמצופה מכל חנות שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה. ביצעתי הזמנה טלפונית, שלחו למייל ולפקס את אישור ההזמנה כפי שביקשתי, והתקשרו לוודא שקיבלתי אותו. גם המשלוח היה מהיר, והכי חשוב-פינו לי את התנור הישן בלי ויכוחים ובלי תופסת כספית. יום לאחר מכן התקשרו אלי ושאלו האם התנור הגיע והכל בסדר והאם אני מרוצה. אז-כן, אני מאוד מרוצה, וללא ספק אחזור לקנות אצלם שוב. תודה!

המוצר הגיע 5 ימים לאחר ההזמנה. השליח היה אדיב, פגש אותי בחניון במקום עבודתי והעמיס את המוצר לאוטו שלי. המיקרוגל בסדר, רק חשבתי מהתמונה שזה לבן ובסופו של דבר זה היה מטאלי. לא זוכרת אם הצבע היה כתוב באיזשהו מקום במפרט המוצר.

קניה מהירה , אתר ברור ופשוט. משלוח מהיר עם אפשרות קבלת המוצר קרוב לבית. הייתי קונה שוב מוצרים אצלם.

אתר ידידותי,מהיר,נוח,ברור,משלוח מהיר,שליח נחמד שבירר קודם ואימת את המקום ואיש הקשר שיקבל את המוצר,כל הכבוד גם על משלוח מהיר ועל שירות מצויין

חווית קניה מצויינת, היה קל לבצעה את ההזמנה, המוצר הגיעה ביום שנקבע, ב7 בבוקר הוא כבר היה אצלי. תודה מיוחדת למזל שעשתה לי את ההזמנה וטיפלה בה. שרות ממש טוב ונדיב. מומלץ בחום!

המחיר היה נורא זול, ועל פי חוות הדעת שאנשים השאירו באתר, החנות נראתה מאוד אמינה. למחרת ההזמנה, צלצל אלי נציג המכירות לאמת את ההזמנה. הפרטים שנמסרו היו מאוד מועילים, והשירות באופן כללי היה מצויין ואדיב, ולא מהסוג שדוחף לך מוצרים שאתה לא צריך. ביום בו התקבל המשלוח, נציג מהחנות צלצל בשביל לוודא שהמוצר שהגיע הוא המוצר הנכון, ושהשירות היה אדיב ויעיל. באתר האינטרנט הופיעו פרטים מלאים על הטלוויזיה, והם היו מדוייקים (אימתתי אותם מול אתר היצרן). ממש מרוצה. ממליץ בחום. אקנה משם שוב בהחלט.

לפני כשבוע וחצי הזמנתי זרוע דרך האתר. לאחר כיומיים חוייב כרטיס האשראי שלי בסכום הרכישה (הכסף ירד מהחשבון). מספר ימים אח"כ יצר איתי קשר אחד הנציגים וציין שהזרוע לא קיימת במלאי וניסה למכור זרוע אחרת. לאחר שסירבתי אמר שיזמין את הזרוע ותוך 4 ימים תגיע אליי ואף התחייב שתגיע לפני הסופ"ש. לאחר 4 ימים התקשרתי לברר מהו סטטוס ההזמנה והנציג ציין שעדיין הזרוע לא הגיעה לחנות וצפויה להגיע בשבוע הבא ביום ראשון ורק אז תישלח לביתי. ביקשתי לבטל את ההזמנה והנציג אמר שהוא ממיכרות ולא הסכים לבטל אלא אמר שיחזרו אליי. אני אישית נפדעי מהשירות הנציגים אינם שירותיים ולא הייתי רוכש שוב בחנות.

בצעתי את ההזמנה בטלפון. המענה היה מהיר. ולאחר 5 ימים קיבלתי את המוצר. בנוסף התקשרו מהחנות ביומתם לוודא שקיבלתי את המוצר. המוצר עובד שקט , עושה את העבדה, נראה מחומרים איכותיים.

תהליך ההזמנה בוצע טלפונית. טלפנית בשם מור ענתה באדיבות רבה. המוצר הגיע מהר כך שאני ממליץ על חנות זו.

הזמנה הגיעה תוך יום עסקים אחד. האיסוף בשיטת pickup ממינימרקט בשכונה - אין שיטה טובה מזו!

מענה מאד מהיר בטלפון כולל המלצות ענייניות לגבי המוצר שביקשתי. כמו גם פנו לספק כדי לברר פרטים שביקשתי. בהחלט מומלץ.

המוצר הגיע מהר מאוד.קופסה של מוצר פגומה . אבל בכול זאות תודה על שירות מהירה ואמינה

הזמנתי מהם מיקרוגל ושלחו אותי לקחת אותו מהסניף הלא נכון. התקשרתי לחנות לדווח להם שהמיקרוגל לא היה שמה ובמקום שהם יטפלו בנושא כמו שמצופה מהם, הייתי צריך לבזבז מזמני על שיחות טלפון מטרידות ומזלזלות לחברת משלוחים ולחנות. בקיצור, בזבוז זמן, עצבים, יחס מזלזל, תודעת שירות מתחת לכל ביקורת. ממש לא מומלץ.

משלוח מהיר, שירות יעיל וידידותי ומחיר מעולה. התקשרו לוודא שקיבלתי את המוצר ושהכל תקין .חויית קניה נעימה ביותר. מומלץ!