
יחס טוב אחלה של צוות במיוחד חשוב לציין את השרות של עמוס בהחלט מסביר כמו שצריך ומקצועי

יחס טוב אחלה של צוות במיוחד חשוב לציין את השרות של עמוס בהחלט מסביר כמו שצריך ומקצועי

השירות היה מעולה. קיבלתי ייעוץ כנה ומחיר טוב עבור המוצר. המוכר היה נחמד, סבלני, עם מצב רוח טוב ואפילו שר שירים עם קול נעים:) חווית קניה ממש מהנה.

פעם שניה שאני מגיע מהעיר לוד לאילת ומקבל שרות מהראל שרות מיקצועי, סבלני ואדיב. מתכנן להגיע שוב לעוד רכישה בקרוב.

שירות מצויין, ידע מטורף בכל מכשירי החברה, מסבירים כל דבר וגם באותיות קטנות הם מתגמשים לכיוון הלקוח:)

Thanks a lot to Omer from this shop! I came to buy a present for my kid. We both enjoy the service, good offer and personal attitude to us! Definitely will come back and recommend this shop to our friends

שירות מהיר ומקצועי! בדקנו מראש זמינות בסניף. לא היה כמעט תור. המוכר היה ממש אדיב! תוך חצי דקה הביא את המוצר שרצינו וסיכם חשבון. ידע לענות על שאלות ענייניות

קנייה מהירה של אוזניות. מחירים הוגן שירות מצוין. מוכר שמדבר בגובה העיניים, ולעניין. הקנייה הבאה שלי תיהיה אך ורק ברשת הזאת.

רכשתי טלפון נייד של שיאומי ורמקול של jbl מסניף באילת, מעבר למחיר המצוין, קיבלתי שירות מצויין עם המון סבלנות כולל הסבר הדרכה והמלצה על הדגם שמתאים לי מבחינת הצרכים והתקציב. ממליץ בחום לרכוש שם.

הגעתי לסניף קיבלתי שירות מהיר. הוסבר על המכשיר באופן מקצועי ויסודי, מאוד מומלץ, צוות מקצועי .

חיפסתי אוזניות אלחוטיות וטובות במחיר אטרקטיבי ולאחר הרבה חיפוסים מצאתי בגו מובייל ברעננה ,שרות אדיב ומחיר זול

מחיר הכי זול ברשת שירות מעולה. אדיבות המוכר. ראיתי עו מוצרים שממש זולים מאשר ברשת

מאוד ממליצה! שירות מדהים הזמנתי סטרימר של גוגל כרומקאסט והוא מעולה ממש מרוצה עובד מצוין

אחל'ה שירות! קצר ולעניין. מה עוד צריך לבקש? חוויית קניה מיוחדת במינה. נהנה מאוד מהמוצר, גם החתולה שלי.

שירות אדיב ומקצועי מלווה בהרבה סבלנות ורצון טוב לסייע. ניכר שהמוכרים בעלי ידע וניתן להתייעץ עימם. חווית קניה טובה מאוד.

נהנתי מאד מהשירות של טוני (אני חושב שזה שמו). המחיר של המוצר שקניתי זול משמעותית ביחס לשאר השוק. חוויה מעולה. תודה

ממליץ בחום על החנות GoMoblie שבאילת,שירות אדיב וחם. ראוי לציין לטובה את העובד אלמוג,ענה לכל שאלותיי בחיוך וברצון,דאג שאצא מרוצה ואקבל את מבוקשי. בתור אחד שיודע מה זה לתת שירות ללקוח,אלמוג שלכם מספר אחד,עלה והצלח . תודה רבה

שירות לקוחות אדיב, לעומת חברות אחרות יש מענה טלפוני וכל סניפי הרשת עונים לשאלות,רציתי את הדגם כאשר הוא עדיין לא הגיע לארץ, הבטיחו להתקשר כשיגיע ואכן כך היה, שלושה ימים לאחר ביצוע ההזמנה הטלפון הגיע לסניף שביקשתי,ממליצה לקנות ממי שמוכר ונותן אחריות,כמו כן יש להם מעבדה למקרה הצורך, חוץ מזה הטלפון מעולה

קנייה פשוטה של מגן לטלפון. מלבד המחיר המשתלם, יש גם שירות מצוין. מוכר שמדבר בגובה העיניים, לעניין ובפשטות. לציין לטובה את אמיל שעזר

אחלה אנשים ,שירות מעולה ממליץ בחום ,תמשיכו ככה . קנייה מהנה ,הרבה מוכרים ,מלא מוצרים,יאללה חלאס

הגעתי החנות הייתה ריקה מאדם, ממש כיף. רכשתי 2 מצלמות ביתיות, רק חבל שהמוכר לא ציין שלא מסופק ראש מטען באריזה. הייתי רוכשת ולא מגיעה הביתה ומגלה את "ההפתעה" וצריכה לחזור לקנות.

קניתי והתייעצתי עם אולגה, קיבלתי מענה אדיב, סבלני ומקצועי!!! מחירים מעולים!! אחזור לקנות שוב ב Gomobile:)

קיבלתי מוצר פגום ובמקום להחליף ישר שלחו אותי לאחריות שהסתבר שהיא הלא נכונה ועכשיו אני צריך לשלוח את זה לגורם 3 ולקוות שיתקנו לי אל זה שלושה שבועות אחרי הרכישה. לא ממליץ!
שלום רב, צר לנו לשמוע על התקלה, הנושא טופל מול היבואן הרשמי שהוא גם נותן האחריות למוצר זה והמוצר הוחלף בחדש. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומקווים שתפיק את מירב ההנאה ממכשירך החדש. הנהלת רשת GoMobile

שרות מעולה. צוות נמרץ ויעיל. אחלה חנות. היתה לי חויית קניה אמיתית. כל הכבוד לצות ולהנהלה!!

הגיע מיכשור אחר מזה ששילמתי עליו, מיותר להגיד שזול יותר, וזאת אחרי שהמוכר בדק את ההזמנה שהגיעה עבורי והזמנתי באתר המומלץ. המכשיר הוחלף רק אחר מספר ימים, לא קיבלתי פיצוי.
שלום רב, אנו מתנצלים על הטעות במשלוח, המוצר החולף כמובן בדגם הנכון. הוצעו מגוון פיצויים לבחירתך ואנו עדיין ממתינים לבחירתך. אנו מתנצלים על אי הנוחות. הנהלת רשת GoMobile

אומנם מחיר סבבה אבל לא קיבלתי חשבונית אחרי רכישה באון ליין. ואי אפשר להשיג את השירות לקוחות
שלום רב, נבקש להסביר, לאחר ביצוע ההזמנה באתר, נשלח אישור הזמנה במייל. זמן קצר לפני אספקת המוצר ללקוח, נשלחת חשבונית מס במייל וגם בהודעת SMS. וידאנו עם הלקוח שוב שאכן התקבלה חשבונית כנדרש. בברכה, הנהלת רשת GoMobile