
הוסבר מפורט על המוצר סופק כעבור יומיים נעשתה בדיקה טלפונית לרמת שביעות רצוני ציון מצויין

הוסבר מפורט על המוצר סופק כעבור יומיים נעשתה בדיקה טלפונית לרמת שביעות רצוני ציון מצויין

קל לקנות ושרות לקוחות התקשרו לוודא שזה הגיע. חוויה טובה. גם מחיר הכי טוב. מומלץ

חברה ברמה אחרת. שירות מעולה. רכשתי אקדח קיטור דרכם. תוך יממה קיבלתי את המוצר. לאחר ניסיון שימוש בו גיליתי פגם. השארתי הודעה בערב שבת באתר והם חזרו אלי מיד למחרת, הפנו אותי לגורם המטפל ושלחו לי למחרת מוצר חדש. תענוג לרכוש דרכם מוצרים. ללא ספק ממליצה ואחזור לרכוש דרכם.

האספקה בוצעה במהירות, תוך יומיים מיום ההזמנה (למרות שרשום תוך 6 ימי עסקים),בשירות הלקוחות יש מענה מיידי.

רכשתי מכונת כביסה ביום רביעי ה 19/7, מייד לאחר 10 דק קבלתי שיחת טלפון מנציג שסיפר שההזמנה התקבלה ומטופלת. המכונה הגיעה ביום ראשון על הבוקר. בסה"כ שירות מצוין וגם התקשרו לוודא שהכל טופל לשביעות רצוני. בהחלט נדיר במחוזותינו. התלונה היחידה שלי היא מול שירות בוש וזה לא קשור לחנות, שעד לרגע כתיבת מילים אלו לא תיאמו איתי טכנאי... וזאת למרות אינספור טלפונים מולם. פוגע מאוד בחווית הקנייה.

תגובה מהירה, אספקה מהירה כמתוכנן ללא שהיות ושאלות מיותרות. אפשרות איסוף בפרוצדורת Pick Up תורמת לחווית הקנייה.

ההזמנה הגיה בדיוק בתקופה שנמסרה באתר. יצרו גם קשר טלפוני לוודא שהפרטים שמסרתי הינם נכונים

חיפשתי לקנות מקרר משרדי. קורה שלפעמים הזמנה מסתבכת ולא עוברת חלק....הפעם, טלפון אחד, 6 דקות על השעון. ולמחרת ,המוצר שהזמנתי, הגיע לחנותי. אם כל עובדי CELL TEC יעילים ואדיבים כמו דקלה, השמיים הם הגבול. כך צריכה להיות חווית קניה תודה צביקה אופטיקה שוהם בע"מ

קניתי באתר מטחנת קפה ותבלינים. האתר של החנות אסתטי וידידותי למשתמש, תיאור המוצר נכון ומדוייק, ומחירו היה הנמוך ביותר מבין החנויות השונות בזאפ. הזמנתי משלוח באמצעות שליח, והמוצר הגיע באריזתו המקורית ובשלמותו תוך יום.

הזמנתי את הטלויזיה ביום רביעי וקיבלתי אותה ביום ראשון! יום לאחר הרכישה התקשרו אליי מהחנות לוודא פרטים ויום לאחר קבלת הטלויזיה שוב התקשרו לוודא שהיא הגיעה והכל בסדר ממליץ על האתר בחום

אני רוצה לציין את השירות הנעים, הייעוץ וההכוונה המקצועית של מר גל, מסניף חיפה. אני כבעל חנות מחשבים מזה שנים רבות, יודע להעריך שירות מעל ומעבר, איכותי של גל וחברת Cell-Tec. הערך המוסף, של מחיר זול במיוחד, לפעמים גם מעבר למחיר הקיים אצל היבואן, זה נגזרת של היקף המכירות של החברה, מה שמעיד על אמון הצרכנים ובצדק ! זאת הפעם השלישית שאני רוכש בחברה לפחות, כל מוצרי החשמל שקיבלתי - ללא רבב תודה רבה אורן www.pcdeal.co.il

מיד אחרי הרכישה התקשרו לתאם איתי אופציה מהירה יותר של משלוח, ואכן הגיע מהר ועובד טוב.

רכשתי דייסון v6 כיוון שהמחיר היה הכי זול. יש המון אפשרויות תשלום באתר שזה מאוד נוח. יומיים ! לאחר התשלום קיבלתי את המוצר. משלוח זריז, אחלה שירות. מאוד מרוצה מהמוצר ומחווית הקנייה. ממליצה

רכשתי 4 מאווררים מהחברה. קיבלתי שירות יפה מהמוכר. אך מאד מאד צריך להיזהר מחברת השליחויות. במקרה שלי הדירה עוברת שיפוץ. הגיע שליח שאל את אחד הפועלים אם זה הבית שלי (במקרה הגיעו באותו הבוקר מרכיבי דלתות מהום סנטר,מה גם שלא נכחתי במקום) וכשנענה בחיוב הניח את המאווררים ללא שום צורך בזיהוי ונעלם. כשפניתי לחברה דיברתי עם בחורה בשם מור, ענתה לי כי השליח שלהם לא מחוייב להחתים על הסחורה או לזהות את האדם. מאד מוזר. השאלה אם שילמתי את מלוא הסכום אז ככה זה שירות של לקוחות. נציגת החברה אמרה לי: "אם זו הבעיה שלך אז תחזיר את המוצר ונקזז ממך 5%".הרי היא יודעת שעלות המשלוח ועלות ה 5% ימנעו ממני לעשות את זה, אבל מה אכפת לה? את הכסף הם קיבלו. מה שבטוח החברה ראתה אותי פעמיים. פעם ראשונה ופעם אחרונה

שירות מהיר ומקצועי ! צלצלו אלינו כמה ימים בודדים אחרי הרכישה ווידאו לאחר.מכן שקיבלנו את המוצר והכל התנהל כשורה.

שרות מעולה, אדיב ומהיר. ישר אחרי הקניה קיבלתי במייל קבלה וחשבונית מס וטלפון לצורך בירורים ויצירת קשר במקרה הצורך. המשלוח היה מהיר מאוד ועבר חלק ללא אף בעיה. ממליצה בחום.

רכשנו שני שואבי אבק ואני חורגת ממנהגי ומקדישה לכם חוות דעת כי באמת מגיע לכם. החל מהנציג שקיבל את ההזמנה ביעילות ובנועם ועד מהירות קבלת המוצרים ונציג נוסף שהתקשר לאחר מס' ימים לוודא שקיבלנו והכל בסדר. כחלק מעבודתי אני רוכשת מאתרים רבים בארץ ובחו"ל והשירות והיעילות היו ללא ספק בסטנדרטים גבוהים במיוחד ועל זה מגיע לכם כל הכבוד!!. אתם מופת ודוגמא ליושרה, שירותיות ואמינות!!! תודה! :)

מחיר מצוין, שירות אדיב ומהיר (גם באתר וגם הטלפוני). המוצר הגיע כפי שתואר באתר ומהר. ממליץ בחום.

רכשתי מסך led , הגיע לנקודות איסוף תוך יומיים , שירות מהיר ומקצועי כל הכבוד!!!

ההתמצאות באתר סבבה, המשלוח הגיע מאוד מהיר (מהצפון למרכז) והתקשרו גם לוודא שהכל הגיע כמו שצריך - מה ששום אתר לא עשה מעולם, אז זה דיי נחמד

חווית הקניה פשוט ומהירה. קיבלתי את החבילה תוך יומיים והם היו אדיבים מאוד בכל התהליך. מומלץ!

אתר קל לשימוש. הגיע בזמן (אפילו מוקדם) לאתר PickUp. הכל היה מאד חלק. תודה רבה.

שירות אדיב ומהיר. המוצר סופק בתוך פחות משבוע. היו איתי בקשר לאורך כל התהליך כדי לוודא את שביעות הרצון שלי.

הזמנתי ביום שבת דרך האתר. ביום שני המוצר כבר המתין לי בנק' האיסוף. שירות ממש מעבר לציפייה.

הזמנתי את המוצר ביום רביעי, ביום ראשון כבר קיבלתי הודעה שהמוצר הגיע לנקודת האיסוף, ביום שני כבר אספתי ולאחר מכן קיבלתי טלפון מהספק ששאלו אם קיבלתי את המוצר. שירות מצויין ואדיב, מומלץ!