
שירות מעולה. מעדכנים על כול דבר במייל או sms. משלוח הגיע לאחר יומיים. נהנתי... ...

שירות מעולה. מעדכנים על כול דבר במייל או sms. משלוח הגיע לאחר יומיים. נהנתי... ...

חיפשתי מוצר שיענה על הדרישות והמחיר הזמנתי בפשטות . למחרת התקשרו לומר שהדגם אזל אבל הם נותנים דגם מתקדם יותר באותו המחיר. בקיצור. אמינות . הספקה מהירה. ואנשים איכותיים. תודה

שירות לקוחות קשוב ומטפל בפניות הלקוח כראוי מוצר מגיע בזמן. צוות שירות לקוחות עושה את המירב לטפל בפניות הלקוח

משלוח מהיר מאוד, יום למחורת כבר מוכן לאיסוף, המוצר נהדר למחיר. שירות אדיב, וזריז. מומלץ בחום.

חוויית קניה מדהימה קודם כל! השירות שCELLTEC נותנים אחרי שאתה קונה היא מעל ומעבר ומעל ומעבר ומעל ומעבר! כמעט כל יום-יומיים קיבלנו טלפונים מהשירות לקוחות- האם קיבלנו את המוצר כבר? ואם לא אז הם מבררים מיד עם חברת השליחויות מתי הם שולחים? וכל זה כמובן שקרה אחרי יומיים מההזמנה ולא בשבוע איחור או משהו כזה...באמת אין מילים אני חושב קיבלנו את זה אחרי אולי 7-9 ימי עסקים אבל אנחנו אמרנו להובלות להביא את זה כמה ימים באיחור כי לא היינו בבית...אבל בזמן הזה קיבלנו כל יום טלפונים מה עם השליחויות האם הם דיברו איתנו וכו'... בקיצור אני ממליץ מאוד לקנות מהם כי זה פעם ראשונה שאנחנו נפגשים עם חברה כ"כ אחראית! תודה רבה לכם שוב פעם! נ"ב: חייב לציין שכל מה שכתבו הוא דווקא עם החברה כי את המוצר עוד לא בדקנו מבחינת תפקוד וגם שהמוצר הוא לא של החברה עצמה ככה שגם אם יהיה תקלות ח"ו אז המוצר מגיע מדלונגי... תודה שוב!

זאת הפעם ה-2 שאני קונה מכונת כביסה מדגם BEKO EV5600Y מ Cell-Tec, המוצר הגיע תוך מספר ימים בודדים. שירות נהדר, ממליץ בחום.

אתר מעולה!! זו כבר קנייה שנייה שלי באתר זה ובשתי הפעמים הייתי מאוד מרוצה. בקנייה השנייה הזמנתי שני מאווררים. למחרת התקשרו לוודא שבאמת הזמנתי שני מאווררים ושזו לא סתם טעות. המאווררים הגיעו יומיים אחר ההזמנה. לאחר שהגיעה ההזמנה התקשרו לוודא שהכל בסדר.

השארתי הודעה. חזרו מהר. הכל עבד כמו שצריך. השירות מעולה, אדיב וסבלני, המוצר מגיע לפני הזמן. מומלצים מאד!

הזמנתי שואב אבק ולא הגיע בזמן האספקה הנקוב שהתקשרתי לשאול מה עם המוצר לא ידעו מה לענות לי ומרחו אותי מספר ימים עד שאמצרו שהמוצר לא במלאי בשיחה שלי עם מנהלת שירות לקוחות הסברתי שלא מקובל עליי ושאני שוקל להגיש תביעה על זמן אספקה לקוי מנהלת שירות לקוחות אמרה לי אתה מנסה לעשות "כסף קל" ע"י הגשת תביעה. פשוט חצופים ואני ממליץ לא להתעסק עם חנות שמתנהלת בצורה כזאת.

בסופו של יום שהמחירים זהים בכמה חנויות הפרמטר הקובע הוא השרות הזמנתי מיקרוגל דרך האתר קיבלתי אותו תוך פחות מ 24 שעות שרות מצויין מומלצים בחום

תהליך הרכישה באתר היה פשוט וקל, יש גם אפשרות לשלם בפייפאל. בחרתי משלוח דרך Pickup - עבד מצויין, לא צריך לחכות לשליח, פשוט אוספים בחנות ליד הבית לפי בחירתך. המשלוח הגיע תוך יומיים, ומהחנות אפילו התקשרו לוודא שקיבלתי את המשלוח. סה"כ חוויה חיובית.

אני מרוצה מתהליך הקנייה והשירות. מעקב ברור באתר אחרי המשלוח. היגיע תוך 3 ימים. המוצר ארוז כמו שצריך ועובד תקין.

רכשתי מאוורר תקרה של Hemilton. תהליך הרכישה והאספקה היו מצויינים, אולם המוצר לא היה תקין (האור לא עבד) והטיפול שלהם בכך לא היה טוב. בתחילה לא קיבלו אחריות בטענה שחשמלאי מוסמך היה צריך להתקין (כמו שכתוב בחוברת). אולם אני יודע להרכיב ולא מצאתי סיבה להוצאה מיותרת זו. אח"כ הסכימו לטפל בבעייה אולם לא היו מוכנים לשלוח מאוורר חדש אלא שלחו אותי לתקן אותו. נסעתי לבני ברק, שם לפי החוברת היה המקום הקרוב ביותר לתיקונים רק כדי לגלות שהם כבר לא עובדים עם הספק. התקשרנו שוב ל Cell-Tec. הפעם היו מוכנים לשלוח שליח לקחת את המאוורר לבדיקה בתנאי שאם ימצא כתקין אשלם את עלויות השליחות. הסכמתי. אחרי שבועיים יצרו קשר, טענו שהמאוורר היה תקין אך ניסו לשכנע את אשתי לקבל חדש. אשתי אמרה שאם כבר הקודם עבר בדיקה, היא רוצה שישלחו אותו ולא חדש. אחרי יום הגיע בכל זאת מאוורר חדש ואני חוייבתי בעלויות המשלוח (80 ש"ח). מאכזב. גם חוייבתי לא בצדק, וגם כל התהליך לקח כ 3 שבועות עד שקיבלתי מאוורר תקין.

הזמנתי לפני כ 10 ימים עד היום לא קיבלנו את המקפיא. אנחנו אמנם גרים רחוק אבל יכלו להגיד שאינם מסוגלים לספק. ביקשתי לבטל את ההזמנה. התעוררו ואמרו שיספקו עוד שבוע. כבר לא מאמין להם. נקווה שיהיו מספיק הוגנים לבטל ולהחזיר את הכסף.
שלום הלקוחה גרה באיזור אספקה של עד 14 ימי עסקים נושא שהוסבר לה טרם ביצוע ההזמנה לאחר 6 ימי עסקים הלקוחה ביקשה לבטל את ההזמנה ההזמנה הועברה לביטול ולזיכוי מלא

מוצר מצויין, שירות טוב, מחיר טוב והספקה מהירה. תנור בעל מאפיינים כמו זה ממליץ לקנות כאן

הזמנתי שואב אבק באמצעות שירות pickup אשר ניתן בחינם. השואב הגיע תוך 3 ימים. לאחר מספר ימים התקשרו לוודא שהמשלוח הגיע ואם הייתי מרוצה. אחלה שירות ואחלה מחיר.

ביצעתי הזמנה באתר. תוך 48 שעות המוצר היה אצלי. המחיר גם היה מצוין. התקשרו אלי לוודא שהמוצר הגיע ושהכל בסדר.

הייתה חווית קניה נעימה ומוצלחת! קיבלתי מענה מיידי ומקצועי מנציג שרות הלקוחות. המוצר הגיע תוך שלושה ימים ,עם שליח אדיב שתיאם מראש, והגיע בזמן. והמוצר שקניתי(מסחטת גזר ברויל) מעולה! תמורת המחיר הכי זול בזאפ. ממליצה מאוד

ממליצה בחום לקנות מסל טק. חוויית רכישה נעימה מאוד, החל ממחיר המשתווה לכל המתחרים הזולים, בהמשך נציג טלפוני שהסביר באריכות ובסבלנות וייעץ למכשיר שיתאים לשביעות רצוני ולבסוף במשלוח מהיר והתעניינות מצידם לגבי טיב המוצר. מומלצים מאוד!

שירות מהיר מדויק ומקצעוי. עובדים עם חברת הובלות מאוד מקצועית! הרגשה בהחלט נעימה. הגיעו בזמן, ובכלל השאירו רושם מאוד חיובי.

Amazing people with amazing service. would not hesitate to buy from them again. friendly, helpful and honest sales people who even bothered to call after the product was delivered.

ההזמנה היתה קלה לביצוע. הבעיה שהיינו קצת לחוצים בזמן, כי היינו תקופה של חודש ללא כיריים וללא תנור. כתוב באתר משלוח 5 ימים (ימי עבודה) בפועל, המשלוח הגיע רק לאחר שבועיים! מיום ההזמנה. (כניראה בעיה בחברת המשלוחים) החנות בסדר, והייתי מזמינה שוב. אבל רק במידה שלא הייתי לחוצה בקבלת המוצר מיידית.

חווית קנייה איכותית .שרות טוב ואמין .אחריות יבואן מקורית .משלוח מהיר .מחירות הוגנים וזולים .מומלץ בחום

רכשתי מכונת כביסה LG דרך אתר Cell-Tec המוצר סופק תוך מספר ימים. שרות הלקוחות יצר איתי קשר מיוזמתו לברר אם קיבלתי את מכונת הכביסה ואם הכל לשביעות רצוני. השרות הוא מצוין והכל לשביעות רצוני. תודה Cell-Tec

מצוין. ממליץ לקנות אצלהם בחום!! צומת לב. הספקה מהירה ונוחה מחיר. זמינות. דגובה ,תודה רבה!