
הגעתי לסניף עולם הקולנוע בכפר סבא על מנת לקנות קומקום חשמלי החנות מאוד מרשימה ,נקיה ומסודרת מצאתי מיד מה שרציתי שאלתי שאלות ונענתי לשביעות רצוני המלאה טל מאוד אדיב ונימוסי חווית קנייה חמישה כוכבים

הגעתי לסניף עולם הקולנוע בכפר סבא על מנת לקנות קומקום חשמלי החנות מאוד מרשימה ,נקיה ומסודרת מצאתי מיד מה שרציתי שאלתי שאלות ונענתי לשביעות רצוני המלאה טל מאוד אדיב ונימוסי חווית קנייה חמישה כוכבים

רכשתי מקרר בסניף יגאל אלון, בתל אביב. בזמן ביצוע הרכישה - מול המוכר בחנות (מר גונן) הראה לי תמונה של המקרר במחשב, ביצעת וידוא שזהו הדגם שאני מזמין - כמו בתמונה - וזה מה שאקבל. המוכר אישר את הדגם ואמר "בטח אחי, כמו בתמונה". אבל, סופק לי מקרר מדגם אחר, לא הדגם שאני הזמנתי. בתחילה נאמר לי שהטעות היא של היבואן, אבל אח"כ התברר שהיבואן כבר כלל לא מייבא את הדגם של המקרר שהזמנתי ע"פ הפרסום המטעה של עולם הקולנוע, אלא מייבא דגם אחר, אותו לא הזמנתי ולא חפצתי בו (דרך אגב הדגם שסופק לי מחירו נמוך יותר למשל במחסני חשמל). הציעו לי לבטל את העסקה ללא דמי ביטול, ולהיפרד ממני כידידים (ממש הצעה נדיבה?). לא הסכמתי ובקשתי פיצוי כספי או מקרר אחר. לאחר זמן מה הוצע לי מקרר אחר בתוספת תשלום. לאחר שבדקתי את הדגם שהוצע לי, וקראתי חוות דעת גליתי שהוא מרעיש ביותר. לכן, ביקשתי לרכוש מקרר אחר, מתוצרת שארפ, שמפורסם באתר עולם הקולנוע. אבל אז מנהל החנות אמר לי, שלמרות הפרסום באתר, אין את המקרר הזה יותר. לאחר מספר ימים ראיתי שהפרסום של המקרר תוצרת שארפ ממשיך, התקשרתי לחנות הווירטואלית, ושם נאמר לי במפורש כי המקרר קיים וניתן לרכוש אותו. חזרתי למנהל החנות, וטענתי בפניו שניתן לרכוש את מקרר שארפ דרך האתר של עולם הקולנוע. המנהל ביקש לבדוק את הדבר והבטיח לחזור אלי. בחלוף מספר שבועות המנהל לא חזר אלי. לכן נאלצתי לבוא לחנות, אז המנהל אמר לי, ברוב חוצפתו: "אתה סתם לא רוצה לקנות ועושה בעיות, לכן לא חזרתי אליך". אולם, הכיצד יתכן שאת כספי עבור המקרר שהוזמן עולם הקולנוע קיבל, ולא החזיר לי, ועוד טוען שאינני רוצה לקנות וסתם עושה בעיות?? לבסוף רכשתי מקרר אחר בתוספת תשלום, אבל פיצוי כספי לא קיבלתי עד היום. מכל מקום, הרגשתי שפשוט זלזלו בי מאוד.

אני הזמנתי מוצר מחברת עולם הקולנוע היה רשום שיגע עד 10 ימים ולא הגיע הם מסננים אותי גם מבקשות מהאתר וגם בשירות לקוחות . ועד שהצלחתי לתפוס אותם רציתי לבטל את הקניה ואמרו לי שיש קנס ביטול ... אחרי שיחה ארוכה איתם אחת הנציגה פשוט נתקה לי בפנים .. לא לקנות מהם בשום צורה!
הלקוח דדון מתל אביב הזמין בתאריך 29/11/2019 10:59:00 שואב אבק עומד Dyson V11 Animal דייסון עקב פרטי אשראי לא נכונים שהשאיר הלקוח לא חוייב הכרטיס עד תאריך 02/12/2019, המוצר עם זמן אספקה של 10 ימי עסקים מתאריך סליקת האשראי, ימי העסקים מסתיימים בתאריך 16/12/2019, המוצר יצא למשלוח בתאריך 08/12/2019, בתאריך 10/12/2019 פנה הלקוח שרוצה לבטל את ההזמנה הוסבר לו שבמידה וההזמנה תועבר לביטול הוא יחוייב בדמי ביטול כחוק, הלקוח סירב לשלם את הדמי ביטול , שרות עולם הקולנוע

שירות מקצועי וסבלני, מחירים הוגנים ויחס טוב. המוכר היה זמין לכל שאלה והציע פתרונות להכל

מאוכזב מאוד מהשירות לא נדרך שם יותר רגל בתור לקוח שקנה שם מעל עשרה מוצרים
הלקוח הינו חנות בשם מחסן עצים אקוקה מפרדס חנה, בתאריך 15/12/2019 רכש מסך לד הייסנס 49" בסניף חדרה, מאז אין לנו כל פנייה מטעם הלקוח, שרות עולם הקולנוע

הגעתי לסניף לרכוש טלוויזיה שלא הייתה במלאי אז המוכר בדק לי ומכר לי טלוויזיה אחרת יותר טובה באותו המחיר כדי שלא אצא מאוכזב ! אחלה סניף ואחלה שירות !

קניתי פלפון שיאומי מסניף פתח תקווה . השירות והיחס היו על הפנים, חוסר אמינות .
הלקוח חלד רכש בתאריך 13/12/2019 טלפון סלולרי NOTE 8 שיאומי בסניף פתח תקווה, מאז ועד קבלת פניה זאת אין לנו כל פנייה מטעם הלקוח, שרות עולם הקולנוע

נכנסתי לסניף במתחם רד בעיר אילת . בהתחלה מהוסס מכך שינסו לדחוף לי מוצרים שקיימים להם במלאי . לאחר 10 דקות מפלס נחרדה ירד ג’קי נתן לי הרגשה שנואה בשביל לייעץ ולא בשביל למכור והשתדל לתת לי הסברים מפורטים בכל שאלה ששאלתי לבסוף רכשתי שואב אבק רובוטי אני מאוד מרוצה מהעיסקה ומהשירות

נהניתי מהרכישה. נכנסתי לאינטרנט ועקבתי אחרי מחירים של מפזר חום. להפתעתי גיליתי את האתר שלכם ובעקבותיו את החנות שרת אותי אור. בחור אדיב מאוד

שירות ומחיר מצויין! גם יצירתיות במתן פתרון /תחליף טוב יותר למה שרציתי מלחתחילה. חייבת לשבח גם את דורון יועץ המכירות בסניף - סבלני, אדיב , זריז ומקצועי מאד! דרך אגב, רכשתי 2 מסכי טלוויזיה (-:

שרות יעיל מקצועי ומאד אישי רכשתי מספר פריטים ותמיד השרות היה אדיב מהיר ומקצועי מומלץ מאד

הזמנתי טלויזיה דרך האתר האינטרנטי בתאריך ה21.11, היתה בעיה עם התשלום והוא אושר רק ביום שני שלאחר מכן. באתר נאמר שהמשלוח יסופק עד עשרה ימי עסקים. כיום עברו עשרה ימי עסקים, כבר משלישי מנסה להבין מדוע סטטוס ההזמנה אינו משתנה, אומרים שיחרו אליי ולא חוזרים. שלחתי מיילים, לא חוזרים. כל פעם אומרים שיבדקו וכששוב מתקשרת כלום לא משתנה. שירות מחפיר, אין עם מי לדבר ומעבר לכך לא עמדו בהתחייבותם. מאוכזבת ולא יודעת מה לעשות ועם מי לדבר.
הלקוחה גולן מירושלים הזמינה בתאריך 21/11/2019 טלוויזיה Hisense H39A5600IL Full HD 39 אינטש הייסנס בעת ביצוע ההזמנה נתנה הלקוחה מספר אשראי לא תקין עקב כך לא בוצע חיוב, רק בתאריך 25/11/2019 בוצע חיוב באשראי לאחר שהלקוחה עידכנה במספר תקין בתאריך 04/12/2019 יצא המוצר למשלוח בתאריך 10/12/2019 התקבל ביטול עיסקה של כרטיס האשראי על ידי חברת האשראי עקב כך התבקשה חברת השליחיות להחזיר את המוצר, העיסקה בוטלה דרך חברת האשראי, שרות עולם הקולנוע

הזמנו שואב אבק רובוטי לפני כשבועיים דרך האתר אינטרנט . הבטיחו לנו שהמוצר יגיע עד 10 ימי עסקים ועד היום אין לנו מושג מה הסטטוס של המוצר. ביום שני התקשרתי לשירות לקוחות וכמובן שמפנים אותנו לנציגה רובוטית שם היא אומרת ״לפנות לרשת דרך מייל״ והשיחה מתנתקת בפנים.
הלקוח ולסקי מירושליים הזמין בתאריך 26/11/2019 שואב אבק רובוטי Roborock S50 Robot Vacuum 2 המוצר עם זמן אספקה של עד 10 ימי עסקים מסליקת האשראי, ההזמנה נסלקה בתאריך 27/11/2019 סוף ימ העסקים הינו בתאריך 11/12/2019 בתאריך 04/12/2019 יצא המוצר למשלוח, הביקורת הועלתה במהלך ימי העסקים, המוצר אמור להגיע ללקוח לפני תום ימי העסקים, שרות עולם הקולנוע

מנסה ליצור קשר עם שירות לקוחות בנוגע למוצר שלא נשלח במשלוח יחד עם עוד 3 מוצרים שרכשתי,פתחתי פניה באתר,אף אחד לא חזר אליי,בשירות מכירות הוא פשוט צעק עליי שהוא לא שירות לקוחות ואין לו איך לעזור לי,מבקשת לדעת מה קורה לגבי הכיריים שהזמנתי

שירות מעולה יחס אישי והסבר טוב לעמוס שחם המוכר מסניף פתח תקוה סגולה.אמליץ ללקוחות עליו.

חברים תקראו טווב טוב את הביקורת הזאת לפני שאתם חושבים בכלל לקנות בעולם הקולנוע. קוראים לי אילון ואני חייל, רציתי לקנות מכונת שטיפה בלחץ בשביל לחסוך כסף ולשטוף את האוטו שלי לבד , הטעות היא שחשבתי על המחיר ולכן קניתי בעולם הקולנוע כי הם זולים. אחרי שבוע הגיע אלי מוצר אחר, לא המוצר שהזמנתי - מוצר זול הרבה יותר. מייד התקשרתי שיבואו לאסוף בחזרה (10 דקות אחרי שקיבלתי). דיברתי עם קארינה מהשירות לקוחות שאמרה לי שההליך בבדיקה. שלחתי תמונות, רדפתי אחריהם כל יום ורק אחרי שבוע וחצי אמרו שהם טעו ושקיבלתי מוצר אחר. אחרי עוד שבוע וחצי הגיעו לאסוף את המוצר מהבית שלי. לא קיבלתי עדיין את הכסף למרות שאני מתקשר אליהם 3 פעמים בשבוע. הם לא זיכו אותי עדיין. אני חייל והם תופסים לי חצי מהמשכורת הצבאית על מוצר שהזמנתי ומעולם לא קיבלתי. אני מתחנן תחשבו אלף פעמים לפני שאתם קונים אצלם.

לא מרוצה בכלל מהשירות ומהמחיר!!! שילמתי על אחריות ארוכה יותר ובפועל לא קיבלתי אותה. ניסיתי להשיג את החנות ואת הרשת בטלפון פעמים רבות ללא הצלחה ואף שלחתי מייל. לא עונים בטלפון ובמייל. שירות גרוע והבטחות ללא כיסוי.
הלקוחה מסורי מחדרה רכשה בתאריך 25/11/2019 טלפון סלולרי A70 בחנות הרשת בחדרה, מאז ועד פנייה זאת אין לנו כל פנייה מטעם הלקוחה, הלקוחה מוזמנת להגיע לסניף שממנו רכשה ומנהל ישמח לעזור לה, שרות עולם הקולנוע

חנות עם שירות מהיר וטוב מבחר רחב ברמקולים יחסית לחנות באילת, חיפשתי באילת חנות לאודיו (יש להם אפילו חדר במיוחד לרמקולים וציוד אודיו!) והם הראשונים שמצאתי ולא התאכזבתי

ביום שישי (29.11.19) קניתי טלוויזיה LG בעולם הקולנוע סניף עפולה. אני רוצה לציין שירות ברמה מקצועית גבוהה. תודה מיוחדת לאיגאל. העזרה שלו הייתה מקיפה אני ממליץ בחום. בכבוד יבגני שפרן.

קנינו את המעשנת ביום שישיblack Friday. בעיתון מופיע מחיר 119 שח,לנו נמכר משום מה לפי 129 שח.היה לחץ בחנות, חיכינו הרבה זמן ושמנו לב רק כשהגענו הבית. זה לא עניין של 10 שקלים, אלה עניין של אמינות בפרסום. לא נראה לי שיעשה עוד רכישות אצלכם.
הלקוחה קרמלן מחיפה הגיעה לסניף חיפה בתאריך 29/11/2019 הלקוחה רכשה מעשנת של גריין ליין במחיר 129 ש"ח הלקוחה לא טענה במהלך כל הרכישה על כך שראתה פרסום במחיר זול יותר במידה ואכן ראתה מדוע רכשה במחיר הנ"ל ולא ביקשה לקבל את המוצר במחיר זול יותר? הלקוחה שילמה בחנות ולקחה את המוצר מאז ועד כתב ביקורת זה אין לנו כל פנייה מטעמה שרות עולם הקולנוע

קיבלתי שרות אדיב ומקצועי ביותר וזאת גם למרות שחזרתי מספר פעמים עד לרכישה, ממליץ בחום.

שרות מצוין, חווית קניה מצוינת.צוות סימפטי שרוצה לעזור. מגוון מוצרים יפה, חניה זמינה בחינם. זהו.

יחס נעים ואדיב , שירות מעולה, עזר לנו להגיע לבחירה המושלמת בשבילנו. ממליץ בחום לכל תושבי האיזור.

אני לקוח ותיק - אחלה מקום, אחלה אנשים, אחלה שירות, מחירים טובים אין על רוני התותח!

היה שירות מעולה. תמיד כיף לבוא ותמיד לצאת עם משהו גם אם אין בדיוק את מה שרציתי תמיד הם מצליחים למצוא פתרון לכל בעיה. חווית קניה מהנה מאוד !!!!