
קניתי סה"כ 3 מאוררי תקרה בשתי רכישות נפרדות שבשתיהן קיבלתי שירות אדיב ולווי טלפוני עד לקבלת המוצר. ממליץ מאד לקנות ב Cell TEC והמשיך לקנות משם.

קניתי סה"כ 3 מאוררי תקרה בשתי רכישות נפרדות שבשתיהן קיבלתי שירות אדיב ולווי טלפוני עד לקבלת המוצר. ממליץ מאד לקנות ב Cell TEC והמשיך לקנות משם.

קנינו מדיח כלים דרך החנות. כדי לקבל את המדיח יש לפנות יום שלם (שכן החברה שמספקת אותו לא יכולה להתחייב על שעת הגעה). כדי שהאחריות תופעל, יש צורך שטכנאי יפתח את האריזה ויתקין אותו. כאשר הטכנאי הגיע ופתח את האריזה הוא גילה שחלק מהמדיח שבור. הטכנאי עידכן אותנו שיצרו איתנו קשר לתיאום אספקה של מוצר חלופי. בשלב הזה ציפינו שמאחר וקיבלנו מוצר תקול, יבואו לקראתנו ולא נאלץ לחכות יום שלם לאספקת המוצר ועוד לאחר מכן לחכות לטכנאי (שבשל החגים לא ממש היה אפשר לקבוע תורים אליו. וכמובן שבזמן הזה אנחנו ללא מדיח). ציפינו שידברו איתנו מהחנות ואולי גם יתנצלו על הבעיה שהייתה. חוץ מהודעות SMS לא ממש קיבלנו מענה מהחנות, עד שנאלצנו לכתוב מייל זועם לחנות שמסביר מה אנחנו מצפים מהם. לאחר המייל שנשלח נראה שהתעשתו בחנות ואכן הצליחו לגרום לכך שהמדיח יותקן אצלנו במהרה. חבל שהחנות לא מייד נתנה את השירות המצופה ממנה.

המוצר הגיע תוך 24 שעות . תהליך ההזמנה באתר הוא פשוט וברור . שירות הלקוחות מאד יעיל ועוזר .

ביצעתי את ההזמנה במוצ"ש וכבר ביום ראשון בבוקר התקשר אליי הנציג להגיד לי שההזמנה התקבלה, ושהמוצר יגיע לנקודת האיסוף עד סוף השבוע. המוצר אכן הגיע אליי עם שליח ביום רביעי. המוצר היה בדיוק כמו שנראה בתמונות ואין שום בעיות. אח"כ ביום ראשון התקשרה אליי נציגה כדי לבדוק שקיבלתי את המוצר. מאוד ממליץ לקנות ב- CELL-TEC .

אם חיפשתם "חוות רכישה אחרת", זה בהחלט המקום. הזמנתי מיקרוגל סמסונג ב-15.10. לפי דף האתר, המשלוח הוא עד 6 ימי עסקים. לא מדובר על משהו מיוחד או בעייתי להובלה. עברו 11 ימים (8 עסקים לא כולל יום ההזמנה) ולא קיבלתי כלום. התקשרתי לשירות לקוחות בפעם ראשונה לפני יומיים בשביל להבין איפה המוצר, ובמקום לבדוק משהו, התשובה של החנות הייתה "כדאי שתמתין בסבלנות". בנוסף נפתחה פניה לבירור מול שירות הלקוחות וכמובן שלא חזרו אלי. התקשרתי שוב היום ונאמר לי "המשלוח יצא אבל נבדוק את זה ונחזור אליך". כמה דקות לאחר מכן קיבלתי תשובה: "ביררנו ו-UPS לא מוצאים את המשלוח שלך אז נשלח לך חדש והוא יגיע בשבוע הבא". שבוע הבא?! באמת? כפיצוי "פינקו אותי" במשלוח עד הבית שלא ממש נותן לי כלום חוץ מעוד שבוע ללא מיקרוגל בבית.

אחלה שירות, הכל היה מאוד מהיר. באותו יום שהזמנתי כבר התקשרו לתאם משלוח, ואחרי יומיים זה הגיע.

רכשתי אופה לחם דרך אתר האינטרנט וקיבלתי אותו אחרי יומיים שרות מעולה התקשרו לוודא שאכן קיבלתי את המוצר והכל בסדר ..מומלץ בחום

הזמנתי מתקן תלייה לטלוויזיה, תוך מספר ימים פנה אליי נציג של החברה ותאם איתי שליח שהביא את המוצר למקום עבודתי. המוצר הגיע במצב מצויין, ללא נזקים ובזמן קצר.

קניתי שואב אבק מסוג דייסון אנימל פרו. לא רק שנקנה במחיר הכי זול בישראל אלא בא עם בלינדר מסוג פילפס בשווי 250 שח. קניתי בערב חג סוכות שהיה יום רביעי והגיע לביתמשלי יום שלישי, 6 ימים אחרי. שהתקשרתי להודיע על ההזמנה שלי אחרי צילצול ראשון ענו לי. פשוט שרות מעולה

שואב אבק טוב במחיר סביר, קומפקטטי, יפה, נח בשימוש. רק קצת מראיש יותר מדי. קל לניקוי.

קניתי רדיאטור מהחנות באינטרנט. מה שנורא הרס את חווית הקנייה הוא שהתקשרו אלינו יום אחד המובילים ואמרו שהם בדרך להביא לנו את המוצר, בלי תיאום מראש או הודעה מסודרת. אמרנו למובילים שאנחנו מן הסתם לא בבית ושיביאו ביום אחר ויתאמו איתנו. לאחר שדיברנו עם החנות הסתבר שהם מתריאים חצי שעה לפני שהם מביאים את המוצר - כלומר היה עלינו פשוט להישאר בבית ולא ללכת לעבודה כל היום לחכות שיביאו לנו רדיאטור. אני נורא לא מרוצה מהאופן שבו הם מבצעים את המשלוחים ולכן לא ממליצה..

אין מילים , פשוט שירות מהיר מושלם ואמין הזמנתי אתמול, קיבלתי היום - לא להאמין הייתי חייב לכתוב את חוות דעתי מוצר מומלץ מאד !!

הזמנתי רמקולי סטריאו בהזמנה דרך האינטרנט , השרות היה מצויין וקיבלתי חשבונית למייל , הודעתי להם שאהיה בחו"ל ולכן ביקשתי לעכב את המשלוח , וזכיתי לשיתוף פעולה מהם וגם זכיתי לכמה פניות מצד החברה לוודא שחזרתי. הרמקולים הגיעו באריזה מקורית וחדשים ללא כל פגם. המחיר גם היה הנמוך מבין החנויות שבדקתי . ממליץ

שירות יעיל ומהיר. ביצעתי הזמנה בשעות הלילה ונציגת השירות חזרה אליי מיד בבוקר. אספקת המוצר ארכה פחות מאשר צוין, בשים לב שחול המועד חל באותם ימי העבודה.

משלוח מהיר וקל מחיר טוב ממש נוח להזמנה כמו כן התקשרו כדי לוודא אם קיבלתי המוצר

קניתי מחליק מסוג silk wide Remington S9620 באתר של cell-tec, מיד עם ההזמנה התקשרו לוודא את הפרטים. המוצר הגיע בדיוק בזמן שנרשם בהזמנה ואף התקשרו מהחנות לוודא כי אכן קיבלתי את המוצר ושהשירות שניתן לי היה ראוי. ככה אמור להתנהל ספק שירות בישראל! אדיבות, רמת שירות גבוהה ואספקה מהירה! זוהי לא פעם ראשונה שאני קונה דרכם, וכנראה אמשיך כל עוד התמורה והשירות ישארו זהים

יחס מקצועי ואדיב. הקנייה התבצעה בקלות יחסית. משלוח חינם עד הבית ועמידה במועדים. בכללי חווית קניה קלה

הזמנו מכונת כביסה, השירות היה מעולה, המכונה מעולה. הגיעו בזמן ותמיד עדכנו טלפונית את שעת המוביל. מומלץ מאוד !!

הזמנתי מאוורר תקרה סטאר, הגיע יומיים אחריי ההזמנה, הותקן ועובד מעולה. בנוסף התקשרו לוודא שקיבלתי אותו והכל בסדר. ממליץ מאוד על החנות.

בתאריך 18.9.2017 הזמנתי כיריים קרמיות חשמליים תוצרת simens, הטיפול בהזמנתי היה מהיר ויעיל וכעבור יומיים המוצר הגיע לביתי. כמו כן, דאגתם שחברת השירות תיצור עמי קשר לתאום ביקור טכנאי. הטכנאי הגיע כמתוכנן והמוצר הותקן לשביעות רצוני. רוצה לציין לטובה את הטיפול היעיל ובהחלט אמליץ עליכם לכל מכרי.

קניתי מכונת פופקורן באספקה מהירה בחברת CELL-TEC מההזמנה עד המשלוח הכול היה מצויין אנשי החברה אדיבים וכל מה שכתוב על המוצר אמת: המחיר, האיכות, זמן אספקה, צורה וכו' ממליצה מאוד לקנות מהם 5 כוכבים שמגיעים להם!

רכישה מאוד פשוטה וידידותית דרך האתר. בתוספת קטנה של 18 ש"ח הגיע עד אליי. הזמנתי בראשון בצהריים ובשלישי בבוקר כבר הגיע אליי. כמה ימים לאחר ההזמנה קיבלתי טלפון כדי לוודא שהגיע ותקין. חוויה טובה ומומלצת

מחיר הכי טוב, תהליך קל מהיר ויעיל. מרגיש בטוח עם הרכישה דרכם. היו מאוד נחמדים בטלפון- וידאו רכישה והגעה של המקרר

רכשתי מ Cell-Tec מכונת כביסה ומייבש. לאחר ביצוע ההזמנה יצרו למחרת קשר מהסיבה שדגם המייבש אינו במלאי והוצע לי דגם חלופי או זיכוי. בחרתי בדגם חלופי שהיה מעט יקר יותר אך לא חוייבתי בהפרש. המוצר הגיע בתאריך שתואם עימי בדיוק בחלון הזמן שהוגדר שעמד על 2 שעות ! יום לאחר האספקה יצרה החנות קשר לודא שהמוצרים סופקו ולשביעות רצוני ולסכם עימי על נקודת איסוף פריט מתנה (שואב אבק) סמוכה לביתי. לסיכום: אמליץ למשפחתי וחברים לרכוש מוצרים בחנות זו.

המוצר הגיע תוך יום מההזמנה, בדיוק מה שהזמנתי, פועל ללא בעיות. אתר הקניה בהחלט מומלץ