
חווית קניה עלובה בלשון המעטה באתר וואלה שופס. שרות לקוחות חלש ביותר.. תמיכה טלפונית ללקוח לא מרוצה מוגדרת כפאתטית אם בכלל. אין מענה טלפוני במשך שעות וימים, ( אבל כשהזדהתי כלקוח שמעוניין לרכוש משהו נעניתי תוך 20 שניות.. בחיי ספרתי) וכאשר סוף סוף משיגים אתכם אז אתם עושים טובה בכלל שמקשיבים. אי לקיחת אחריות מינימאלית ויותר מפעם אחת על מוצר קלוקל שאתם מפרסמים כנראה שכסף ממש מעוור. האמת גם לא נראה שמעניין אתכם לטפל בעניינים לא פתורים. בקיצור לא! לא! ולא!!!
זיו שלום רב, מתנצלים על הקושי בקבלת מענה, השירות אכן עמוס ובימים אלה אנחנו מגייסים נציגי מענה נוספים. מבדיקת הזמנתך עולה ששוחחנו אתך וניתן לך הסבר בנוגע לתוקף המוצר, בקשת לבטל את ההזמנה וכך נעשה. במקביל נעשית בדיקה גם אל מול הספק. צר לנו שכך קרה, מקווים שתינתן לנו ההזדמנות להעניק לך חוויית שירות מתקנת. בברכה, שירות וואלה! שופס























