
שירות טוב יחס אדיב. שירות מצויין . שירות מהיר ואיכותי מומלץ. קיבלתי את המיקרו מהר .

שירות טוב יחס אדיב. שירות מצויין . שירות מהיר ואיכותי מומלץ. קיבלתי את המיקרו מהר .

קיבלתי מניר ( סניף חצי חינם בחולון) שירות טוב, אדיב, מקצועי. והכי חשוב ניר מאוד לבבי. תוך עשר דקות יצאתי עם המוצר. תודה רבה:)

באתי ראיתי קניתי, אין תלונות ואין מה לשפר. אחרי שראיתי בזאפ מה אני רוצה הגעתי לחנות לקנות ולקחת.

הגעתי לסניף בחולון עם התלבטויות באיזה מכשיר לבחור. קיבלתי פירוט מניר במקום ובסוף בחרתי מכשיר. יצאתי מרוצה מהשירות ומהמכשיר החדש

שירות מתחת לכל ביקורת. שומר נפשו ירחק. בשני זוגות אופניים שלהם שקניתי - השילדה נשברה בדיוק באותו מקום (החיבור בין השילדה למושב). בפעם הראשונה זה היה לאחר שנתיים-שלוש, אז חשבתי אולי זה בגלל עייפות החומר. בזוג הנוכחי זה סה״כ שנה מיום הקנייה. כשהבאתי אותם היום לתיקון - המוכר ניסן בחנות החשמונאים אמר שאין אחריות על שברים ושאני גרמתי לשבר. שאלתי אותו איך אני יכול לגרום לשבר בחיבור בין המושב לשילדה? לא עניין אותו. הפקדתי את האופניים ושילמתי 250 ש"ח על הבדיקה וביקשתי ממנו לדבר עם הבעלים. הוא אמר שלא ניתן ונתן לי מספר של שירות לקוחות של ״עולם הקולנוע“ (כנראה אותה הרשת של ״עולם הגלגלים“). תנו לי להפתיע אתכם: אין מענה אנושי במוקד שירות הלקוחות, אלא רק הודעה קולית שאומרת שאפשר לכתוב להם באתר. שלחתי הודעה באתר והזהרתי שכיוון שזאת הפעם השנייה שהשבר הזה קורה עם זוג אופניים שלהם - אם לא יגיעו איתי לפתרון בכוונתי לנקוט צעדים משפטיים. לא עברו 15 דקות מרגע ששלחתי את המייל והמוכר ניסן התקשר אלי וביקש שאבוא לאסוף את האופניים ״כי קודם צריך לוודא כמה דברים״. משמע, הבעלים של הרשת כנראה נבהלו מהמייל שלי ובמקום ליצור איתי קשר ולהגיע להבנה, התקשרו לחנות החשמונאים והורו לניסן להתקשר אלי ולהגיד לי לקחת את האופניים ולזכות אותי על ה-250. משמע, החליטו לסרב לתקן את האופניים בכל מקרה, גם בתשלום. זו תודעת השירות של הרשת הזאת, כמו כמו איכות המוצרים הירודה שלהם. גם השירות וגם האיכות: התת של התת.

קניתי סמארטפון בעולם הקולנע אילת (מתחם רד) סה"כ המוכרים היו נחמדים ומאירי פנים. יש לציין שאם היו אומרים לי שהסמארטפון מגיע עם מגן למכשיר בקופסא אולי לא הייתי קונה את המגן שהציעו לי!

שירות מהיר , מחוייך ומקצועי. הציע שתיה לילדים, בדק את רמות המחירים המועדפים עלי ואז המליץ על 2 טלוויזיות .

באתי שאלתי מה יש ומה דרישותיי ענו לי בדיוק בלי משחקים קניתי יש מלאי טלוויזיה 43 פגז מחיר נדיר שירות מדהים ומהי ר

אין ספק שזה המקום מספר 1 בקרית שמונה. ואני לא מדבר על גודל החנות אני מדבר על הנתינה של עידן. שירות מסוג זה אינו מובן מאליו במחוזותינו. בעיקר איץחרי שקנית את המוצר. אתה יודע שיש אבא מאחורי המצר. לאור כול זאת הייתי מציין אותו כאיש נשמה ונאמן למקום. בתודה, חנן יניב קיבוץ שמיר.

צוות אדיב, סבלני, קיבלתי מענה על כל שאלותיי. מקצועי, יש להם ידע רב על כל המוצרים הנמכרים בחנות. בהחלט אחזור לרכוש בחנות שוב. המחיר הכי זול שמצאתי.

מוכרים מאוד נחמדים ועושים הנחות למחיר הנמוך ביותר שמצאתי!! שירות מצויין! פתחו איתי את הטלויזיה הסבירו לי עליה ועל האחריות.

בצער רב אני מדווח כי עולם הקולנוע אינם אמינים, אל לכם לסמוך אליהם! חבר שהגיע מחול ביקש ממני למצוא לו מכשיר סלולרי זול שיוכל להשתמש כאן, מצאתי מכשיר והתקשרתי אליהם לוודא שהוא קיים במלאי ושאלתי אם זהו המחיר, הם אמרו שכן, אך אני יודע שאנו גרים בישראל ואי אפשר להאמין לתשובה הראשונה ולכן שאלתי מספר פעמים האם המחיר הוא זה הרשום באינטרנט שוב ושוב עד אשר האדם בטלפון התעצבן ואמר כן, כן, זה המחיר. הבחור מחו״ל הגיע לשם ברגל בהליכה של כמעט שנה ממרכז תל אביב ואז המחיר היה שונה, אך בגלל שהוא הלך כה רחוק ברגל וכבר היה צריך להשתמש בטלפון כי היה בלי שילם 20% יותר מהמחיר שנמסר בטלפון. אני בטוח לא אקנה שם יותר! הם טוענים שהם לאו קוסט אבל בתחבולות ומניפולציות מוצאים ממך יותר כסף. אל תפלו למלכודת!

באתר היה רשום מחיר של 599 שח למכונת קפה כולל מקציף אך שהגעתי לחנות בתל אביב פתאום המחיר עלה ב100₪ ורק לאחר התעקשות שלי עשה ״הנחה״ של 30 שקלים וקניתי את המוצר ב670₪ למרות שבאתר רשום 599₪

סניף ירושלים מעולה מבחינת המחירים והשירות האדיב מכל העובדים בסניף... ממליץ בחום.. מחירים מעולים ונותנים הנחות

סניף יגאל אלון בתל אביב - חוויית שירות נהדרת! רכשתי 3 מסכי טלויזיה, כיריים ומיקרוגל. קיבלתי שירות נדיר ממוכר בשם ספי, שהיה הגון שירותי ומקצוען אמיתי. יחס אנושי ולבבי, כיף של קנייה שעשתה את הפרידה מהכסף נעימה יותר :) אין ספק שאחזור גם בקניות הבאות! טלי.

חזרתי שוב לסניף עולם הקולנוע בבני ברק אחרי חווית קניה מוצלחת. ושוב - קיבלתי שירות נהדר, אמין ומקצועי מהצוות בדגש על שלומי. מומלץ!

חוות דעת הגונה על אפשרויות השימוש במכשיר שירות טוב ומחיר סביר מקום נעים ונוח חניה בשפע

הזמנתי דרך האתר, כולל משלוח. קיבלתי מייל שבטיפול. לאחר שעבר הזמן, יצרתי קשר למה עדיין לא סופק, ולהפתעתי, התברר שמשום מה שלא בוצע סילוק להזמנה, ולכן לא טופל - אבל אף אחד לא טרח ליידע אותי
היי הלקוח שמאי מהוד השרון ביצע הזמנה של טלפון סלולרי Xiaomi Redmi 7A 32GB 2GB RAM שיאומי בתאריך 14/01/2020 , בעת נסיון סליקה של כרטיס האשראי התברר שיש סירוב מחברת האשראי, עקב כך הועברה ההזמנה לביטול ללא כל חיוב, שרות עולם הקולנוע

מהרגע הראשון הייתה תחושה של מקצועיות. המוכר היה לבבי ושמח לעזור, גם ששאלנו הרבה שאלות. בהחלט חווית קנייה טובה

רכשתי מערכת סאונד שירות מעולה מחיר מצויין יחס אדיב מאוד בהחלט אשוב לשם !!!! .

רכשתי מכשיר סלולרי ומעדנה מעולם הקולנוע באילת. קיבלה אותנו ביתו של מנהל החנות. בחורה מקסימה. איכותית ושרותית. מאד נעימה ומקצועית. ענתה על כל שאלה , הציע לנו לשתות. עשתה הנחות ככל שניתן בקיצור שרות מדהים שאתה לא נתקל בו בכל יום. לשוב לציין כי המחירים בחנות מאד טובים. בקיצור חויית קניה נהדרת. מומלצת. אין מילים. שאפו !

חנות מעולה, נתנו שירות טוב ומחיר מעולה. ממליץ בחום לכל מי שצריך טלוויזיה ללכת ולקנות שם!

מדהים השרות והנכונות המוכר היה אדיב ומקצועי ונתן הסברים מדויקים על הטלוויזיה אני אשמח לחזור לקנות

לא פעם ראשונה שאני קונה בחנות. שרות מעולה ומקצועי. מחירים הכי טובים ומבחר עצום. מומלץ בחום