
קיתי מברגת ליתיום 12V נטענת, דו כיוונית דגם HD-1211L עם סוללת ליתיום 1.5Ah במזוודה לנשיאת הכלי מבית HYUNDAI. מוצר מצוין

קיתי מברגת ליתיום 12V נטענת, דו כיוונית דגם HD-1211L עם סוללת ליתיום 1.5Ah במזוודה לנשיאת הכלי מבית HYUNDAI. מוצר מצוין

לאחר שקניתי את המוצר המדובר נאמר לי שישלחו לי את המוצר בתוך 14 ימים לאחר שחיכיתי את הזמן הדרוש התקשרתי לבירור מצב המשלוח נאמר לי שהוא בדרך אלי לאחר שחיכיתי עוד כמה ימים שאלתי אותם איפה המוצר שלי נאמר לי שטעיתי במספר והם ניסו רק פעם אחת להתקשר אלי ולא ניסו לברר את הבעיה לאחר שתיקנתי את המספר אמרו שיחזרו אלי בתוך יום אחד (היה יום ראשון כשהתקשרתי לתקן) לא חזרו חיכיתי 5 ימים ולא חזרו ולמרות שרשמתי את מקום המשלוח בפרטי ההזמנה לא שלחו אלי את המוצר ואני עדין מחכה.

שעון חמוד ומרשים, בהחלט שווה את המחיר, מאוד מרוצה גם מהמשלוח שהגיע במהירות למיקום האיסוף, ממליצה בחום

אני מזמינה באתר יותר מ 10 שנים ו תמיד מאוד נהנתי משרות ו מוצרים בשנה אחרונה כל וצר שאני הזמנתי התה בעיה ו השירות גועלי ביותר . להתקשר לשירות לקוחות לוקח יותר מ חצי שעה על הקו השארתי הודעה לא חוזרים יש ביעה עם מוצר נברר עם ספק -לא חזרו עצוב מאוד לקבל יחס כזה

מוצר נוח ובמחיר זול. הגיע במשלוח מהיר. הדרכונים נכנסים בקלות ויש הרבה תאים קטנים עבור ניירת חשובה, קבלות ואפילו תא עם רוכסן למטבעות. מוקדם לקבוע אורך חיי הומצר שתלויה באיכות הרוכסן החיצוני. חיסרון - לא ניתן לבחור הצבע. קיבלתי ארגונית אחת ורודה - צבע פחות פופולרי...

בכלליות חווית הקניה טובה, השירות מהיר ויעיל. לאחרונה בוצעו שיפורים באתר, כך שניתן להזמין מספר מוצרים בהזמנה אחת, אך רק על חלק מהמוצרים - חבל. המוצרים המוצעים מגוונים מאוד והמחירים ברוב המקרים אטרקטיביים. המענה לשירות לקוחות באמצעות האתר - לוקה בחסר. השארת הודעות טלפוניות לחזרה - לא תמיד זוכות למענה.

קניתי ערכת כלי עבודה לילדים וערכת מטבח. המוצרים היו במחיר מעולה (הרבה יותר זול מזאפ). הזמנתי BOXIT והמוצר הגיע תוך 2 יומיים-ממש מהר. המוצר זול ופשוט וענה על הציפיות שלי.

אתר וותיק וטוב. נוח לקנות, יש הרגשה של "גב" במקרה של בעיות. ההובלה תמיד בזמן.

המוצר סופק באיחור של כמה ימים!!! במערכת מעודכן שהוא טרם נשלח גם שבוע אחרי תאריך האספקה. אי אפשר לתפוס את השירות לקוחות לא במייל ולא בטלפון!!! והכי גרוע הם מתנערים מהאחריות ומאשימים את הלקוח!

המשלוח היה מהיר - הוזמן ביום שישי והגיע ביום שלישי בבוקר. המוצר באיכות טובה, כמו מוצר זהה שהיה כבר ברשותי.

קטלן יתושים גולד ליין שרות מעולה מחיר טוב גמישות בשילוח ובמחירים ניתן לאסוף מכמה מוקדים מאז כניסת בוקסיט

רכשתי באתר וואלה שופס מוצר לפני כחודש. המוצר טרם הגיע אלי למרות שבזמן ההזמנה נאמר לי שהמוצר יגיע עד ה-23/10/17 היום ה-3/11/17 המוצר עדיין לא נשלח. אחרי אין סוף ניסיונות להתקשר לשרות הלקוחות ולאחר המתנה של לא פחות מ-35 דקות המוקדנים פשוט משקרים. לא קונה יותר באתר הזה. הקניה שם הפכה לסיוט

קנייה טובה, מהירה.. זמן אספקה מצויין עם שליח מוצר הגיע כמו שצריך.. בהחלט המשיך לקנות בוואלה שוופס

בס"ד הזמנתי את המקרר וקיבלתי תוך 3 ימים הכל טוב מרוצה מאוד תודה לכם א.נ

קניה פשוטה ומהירה ללא בעיות, המוצרים סופקו לי במהירות דרך שירות boxit עם עדכונים תכופים לגבי מצב המשלוח.

חוסר שקיפות - התקנת טלויזיה בשני שלבים! חצי יום המתנה למשלוח ואז מבינים שצריך עוד תיאום וחצי יום עבודה לתיאום התקנה. כמובן, לא היה הסבר בתהליך הקנייה שירות טלפוני לקוי, זמן המתנה ארוך, צוות חצוף - טלפונית בשם יובל שמתאימה את קולה ובלי התראה מסיימת את השיחה. אחראי משמרת אפאטי שכנראה כבר לא יודע איך להתמודד עם ריבוי תלונות
ניר שלום רב, תלונותיך בנוגע לאופן השירות שקיבלת יבדקו מול הגורמים הרלוונטיים ויטופלו בהתאם. העברנו לספק בקשה לצור אתך קשר לטובת תיאום התקנה. מתנצלים שכך קרה, מקווים שנוכל להעניק לך חווית שירות מתקנת בעתיד. בברכה, שירות וואלה! שופס

מומלץ מאוד!! עשיתי כבר 4 אלבומים באתר , השימוש נוח ומהיר, יש מגוון רחב של רקעים ומדבקות שהופך את ההתעסקות באלבום לכייפית ממש . מחכה כבר להכין את האלבום הבא .

המוצר שיאומי הגיע תוך יום. מוצר פגום. מעבדה שנותנת אחריות "מרחה" אותי. יצאתי מתוסכל ומרומה. מומלץ לא לקנות את המוצר בחברה זו שלאחריות שלה אין כיסוי.
ארי שלום רב, מבדיקת הזמנתך עולה שפנית אלינו לראשונה בנוגע לבעיה במכשיר כחודש וחצי ממועד קבלתו. הוסבר לך שלאחר פרק זמן כזה הפנייה צריכה להיעשות לנותן האחריות שלך. מובן שתקלה במכשיר טלפון אם חדש ואם לא אינה דבר נעים, אך בהחלט עלולה לקרות, ובדיוק לשם כך קיים שירות אחריות ותיקונים. אם לא קיבלת מענה מספק מנותן האחריות והתקלה עדיין קיימת, נשמח לסייע. בברכה, שירות וואלה! שופס

אתר מאוד ידידותי..חווית הקנייה מאוד נוחה ומהנה - שירות הלקוחות מצויין וכמובן המשלוחים ..שתמיד מגיעים לפני הזמן לאחר שתואם מראש תוך התחשבות מירבית בנוחות של הלקוח מבחינת השעות בקיצור כייף לעשות עסקים בוואלה שופס

שירות טוב המוצר במחיר טוב הגיע תוך יום והרכיבו את הטלויזיה על המזנון והסבירו כמו שצריך מרוצה מאוד

לא לקנות מחברה זו. ביום 13/09/17 רכשתי מכונת תספורת, מועד האספקה היה אמור להיות עד 26/09/17 (עקב החגים), עד היום לא קיבלתי את המוצר ולא ההחזר הכספי שגבו ממני למרות פניותיי הרבות אליהם הן באתר והן הטלפוניות, מה שהועילה פנייתי אליהם שקיבלתי מסרון מחברת שופמיינד לתיאום קבלת המוצר ובחרתי ביום 27/10/17 לביצוע אך הם נתנו לי להמתין ולא הגיעו לספק את המוצר, בבירור היום עם חברת שופמיינד מסרו כי אינם מספקים מוצר זה בכלל ועלי לפנות לאלקטרה.

רכשתי מוואלה-שופס אייפון 6S פלוס, 64 ג"ב מחודש. קבלתי מהם מכשיר מקולקל שלא נטען בכלל, וכל האביזרים בערכה היו אביזרים סינים זולים (מטען, USB ואוזניות). המכשיר הוחזר אליהם מיידית. עדיף לקנות ממקומות מורשים ולא להסתכן - חבל על הכסף!
שלומי שלום רב, ברוב המקרים כשמדובר במכשיר מחודש נעשית השלמה של האביזרים הנלווים והללו אינם מקוריים. לצערנו המכשיר עצמו היה תקול, זה דבר שעלול לקרות, גם במכשיר חדש. כאמור המכשיר נאסף והזמנתך זוכתה. בברכה, שירות וואלה! שופס.

חוויה גרועה!!!! הזמנה לא הגיעה כבר חודש (פחות יום) מתאריך ההזמנה. התחייבו למשלוח לפני שבוע ואין עם מי לדבר. נציג תמיכה התנצל בנימוס ודבר לא קרה - לא ממליץ לקנות מהם, יש כל כך הרבה ספקים אחרים שעומדים בהתחייבויות שחבל לבזבז את הזמן איתם.
ערן שלום רב, מבדיקה מול הספק עולה שניסו להשיגך לטובת תיאום אספקה אך לא היה מענה במספר הטלפון שמוזן בהזמנה. בקשנו מהם שינסו להשיגך שוב. במקביל נודה לבדיקתך אם מספר הטלפון שהוזן בהזמנה נכון. בברכה, שירות לקוחות וואלה! שופס

רכשתי ספייקים להשקיה מוואלה שופס. מאוד אהבתי את המוצר רק חבל שהספייקים לא מגיעים מחוררים כי קצת קשה לחורר אותם. המבצע היה : אחד פלוס אחד ויצא שקיבלתי 16 ספייקים במחיר של 8. עכשיו אין לי בעיה של השקיית האדניות. מוצר טוב ושווה.

בתאריך 16.10.2017 הזמנתי סמארטפון בוואלה שופס,נציג המכירות אמר שתוך 4 ימי עסקים יגיע הטלפון ועם הניסיון שלו ייתכן ויגיע תוך יומיים. הנציג אמר שייצרו איתי קשר לפני שהשליח יגיע. כשאתמול לא יצרו איתי קשר במשך היום התקשרתי לשירות הלקוחות של וואלה והנציגה שענתה לי אמרה שתברר מה קורה ותחזור אלי. נציגה זו לא חזרה אלי ,היום התקשרתי שוב בשעה 10:48 יצאתי מקרית אונו כאשר הכביש עמוס עד להרצליה פיתוח ורק המתנתי שיענו לי-את האפשרות שיחזרו אלי לא לקחתי כאופציה בכלל הרי גם ככה לא חזרו אלי. נאלצתי לנתק ושוב התקשרתי בסביבות השעה 13:30 וחיכיתי 50 דקות עד שענו -הנציג בירר ואמר שיש עיכוב (שזו מילה שחוזרת על עצמה די הרבה בחוות הדעת כאן) ושאקבל את הטלפון תוך מספר ימים. בקשתי לבטל את העסקה ואז אמר שיחזרו אלי ממחלקה אחרת-מכיוון שכל השירות נראה לי גרוע ביותר לא רציתי שיחזרו אלי ופשוט אמרתי שאחכה לטלפון. הרי בסופו של דבר אני מעוניין במכשיר . לכם הצרכנים אומר שהשירות גרוע והייתי מוותר על רכישות באתר זה ,ולכם שירות לקוחות הגיע הזמן להתייעל ולהתייחס לקונים.
דן שלום רב, מתנצלים על הקושי בקבלת מענה, השירות עמוס מאוד בימים אלה, עם כניסת נציגי מענה חדשים המענה ישתפר. בנוגע להזמנתך, מתוך מאות הזמנות שמגיעות ליעדכן בזמן לצערנו קורה שחל עיכוב, וכך קרה בהזמנתך. שמחתנו המכשיר נמסר לך היום. בברכה, שירות לקוחות וואלה! שופס