
ההזמנה דרך האתר הייתה פשוטה וברורה, והמחיר הוגן. המשלוח יצא כעבור יום והגיע אלי כעבור יומיים. בהחלט מומלץ.

ההזמנה דרך האתר הייתה פשוטה וברורה, והמחיר הוגן. המשלוח יצא כעבור יום והגיע אלי כעבור יומיים. בהחלט מומלץ.

ממליצה בחום בל חברת סל-טק. רכשתי מכונת כביסה בלומברג דגם LWF27442 המכונה עובדת נהדר. שקטה מאוד. אני מאוד מרוצה. במיוחד מהשרות שקיבתי. ננספקה היתה מהירה. נציג מהחברה התקשר לבדוק אתי שסופקה המכונה.

קניתי בסל-טק טלוויזית lg smart 4k, מעבר לכך שהמחיר היה אטרקטיבי, הטיפול בהזמנה היה מהיר ויעיל (בהובלת נציגת שירות הלקוחות ספיר). למרות שעברו יותר מ-6 ימי עסקים עד האספקה (עומסי בלאק פריידיי) סל טק ניסו לזרז את הדברים ויצרו איתי קשר כל מספר ימים עד הגעת הטלוויזיה. בשורה התחתונה, חווית קנייה חיובית, ממליץ.

מרוצים מאד מהשרות! היה קל להשיגם טלפונית, קיבלנו שירות מעולה, המשלוח הגיע בזמן והמוצר עובד מעולה

הזמנתי טוסטראובן מהאתר, הגיע תוך כשבוע! מענה טלפוני בהתקשרות הוא ממש מהיר. לגבי האתר- לדעתי הפירוט לגבי מפרט המוצר אינו מספק, אך יכולתי למצוא מפרטים באתרים אחרים לפי מספר הדגם של התנור (היה הרבה יותר נוח אם לא הייתי צריכה לחפש).

מאוד מרוצה מהקנייה ושירות. גם ההובלה מאוד מהירה ובאו בשעות נוחות. ממליצה על החנות בחום

הרכישה האחרונה באתר נעשתה מתוך היכרות ארוכת שנים וכמו עכשיו האתר מציע מוצרים איכותיים במחירים ללא תחרות ובאספקה מהירה. אנשי המכירות מיקצועיים, אדיבים ובעלי סבלנות, עונים על כל שאלה באריכות ובצורה אמינה. חווית הרכישה מאד נעימה ומומלצת בחום.

היי רציתי להודות לכם על השירות הנפלא שקיבלתי מכם . שלחו והתקינו לי תנור חדש ומשוכלל מהקודם. הרבה תודות לדקלה שנלחמה עבורי מול בוש ושדאגה שיחליפו ויתקינו זריז וגם הייתה בקשר רציף כדי לעדכן ולהתעדכן . רואים שהשירות הוא בראש מעיניכם .תודה רבה יניב

הליך קניה יעיל ופשוט , תאום אספקה מיידי והמזגן הגיע תוך שלושה ימים. יחס מאוד אדיב

הזמנתי מוצר באתר ביום ראשון מאוחר בערב. ביום שני בבוקר כבר התקשרו מהאתר לבדוק כמה פרטים. ביום רביעי קיבלתי את המוצר הביתה. בהזמנה עצמה קיבלתי הנחה ליום פריידי השחור. עבודה מאוד מקצועית.

זמן משלוח גרוע. שירות לקוחות גרוע. אולי היו טובים בעבר - אני הפסקתי לקנות שם.

קצר ולעניין. אחרי בצוע הזמנה קיבלתי כל המסמכים במייל. אחרי 6 ימי עסקים מוצר חיקה לי בדואר ישראל. כמושכתבתי קצר ולעניין בלי שום ביורוקראטיה.

קיבלתי מוצר עד הבית תוך שלושה ימים מיום הזמנה. יום קודם התקשרו אלי משירות משלוחים צ'טה ותיאמו הגעה.

מומלץ! המחיר, השרות והיחס התקשרו לבדוק אם המוצר כבר הגיע ואם הכל טוב רכשתי תנור בוש ש"בבלאק פריידי " ברשתות עדיין הייה יותר יקר ב 15-20% מהאתר שרות ואחריות של היבואן הרשמי מרוצה וממליצה

בקשתי לאסוף מנק איסוף קרובה לבית ותוך שבוע קיבלתי אסמס שהגיע . ואפילו וידאו איתי בשיחת טלפון שהגיע ןהכל בסדר .

- אתר ידידותי מאוד ונוח לשימוש - דף הקניה היה קל ופשוט לשימוש מהיר מאוד - המחיר היה משמעותית נמוך יותר ממקומות אחרים תשלומים רבים ללא ריבית אחריות יבואן רשמי!!! - קיימת אופציה למשלוח חינם(!) באמצעות UPS ואיסוף עצמי במגוון נקודות מכירה בארץ - נוח ויעיל יותר לדעתי (לא צריך לתאם עם שליח - אוספים מתי שנוח) לסיכום - תמהיל מנצח של מחיר שירות !!!

הזמנתי מעבד מזון. התהליך היה קל ונוח. המוצר הגיע למחרת עד הבית. זו פעם שנייה שאני קונה מהם ומאד מרוצה.

מחר טוב יותר משל הספק.שירות יעיל ואמין,שרות לקוחות מעולה מלווה את הלקוח משלב הרכישה ועד לאחר ההספקה (בכל שלב מעדכנים ולאחר מכן גם מוודאים שעודכנת) האתר הראשון שאבדוק אפשרות לרכישה הבאה.

שירות מצויין אדיב -התקשרו לבדוק שקיבלתי את המוצר.לאחר ההזמנה יצרו איתי קשר לוודא מהו המוצר ולתאם שליחות.

שרות מעולה, הספקה תוך שבוע עם חברת logisteam. מדיח שקט מאוד,קל ונוח לשימוש. ממליצה בחום

הייתה לי חווית קניה מזעזעת - המוצר לא הגיע אחרי שבועיים השירות משלוחים כל פעם דחה למועד אחר והמוצר לא התקבל.

מרגע הזמנת המוצר ועד לקבלתו החברה מסל-טק ליוו אותי כמעט מידי יום. רכישת המוצר (מקרר) היית חוויה כייפית, מהירה וללא שום תקלה אפשרית הכל זרם כמו שצריך. אני רוצה לומר תודה רבה גם לכם שהייתם ונשרתם איתי עד שקיבלתי את המוצר ואחריו...

נהנתי מאוד לקנות דרך האתר, המוצר הגיע תוך יום אלי והשרות היה אדיב מאוד .

חוויית שירות יוצאת דופן, נוחות, זמינות ושירות לקוחות מדהים. קנינו מקרר אונליין, הגיע תוך מספר ימים, דאגו לעדכן אותנו שההזמנה התקבלה ותיאמו איתנו במהירות מועד הובלה. ההובלה עברה בצורה חלקה על ידי מובילים מקצועיים וכללה מנוף. בהחלט חברה מומלצת!

מהירה וללא בעיות. כמו שצריך להיות. שירות המשלוחים דרך חנויות קיימות בחינם זה לגמרי העתיד והלוואי שלכל הספקים היה משהו בסגנון.