
חווית קניה נעימה הודות לשירות מקצועי ואדיב . מיקום מרכזי. דעות פעילות נוחות . חניה זמינה .

חווית קניה נעימה הודות לשירות מקצועי ואדיב . מיקום מרכזי. דעות פעילות נוחות . חניה זמינה .

חווית השירות היתה גרועה ביותר! הגענו במטרה לקנות 5 מוצרים לא זולים - מכשיר נייד 2 שואבי אבק אלחוטיים וטלויזיה- הגישה של המוכר ( רוני ) היתה מתחת לכל ביקורת - קצר רוח, לא נותן מידע שנשאל, שלילי ומזלזל. בסוף נקנה רק שואב אחד שהיתי חייבת לקנות דווקא אצלכם לחברה אחרת סיכה לא היתי קונה בחנות. כל שאר המוצרים ועוד כמה בדרך נקנו מ - ksp בחווית שירות מדהימה ומחירים לא בהרבה גבוהים מכם. חבל שעל מתן שירות מתחת לכל ביקורת הפסדתם קניה של מעל 5 אלף שח. נקודה למחשבה.

מקצועיות ושירות בכיף, מחירים הוגנים, הסברים מפורטים ומקצועיים והכל עם חיוך ורצון שתצא כלקוח מרוצה. מומלץ בחום.

התעניינתי בקשר למכונת כביסה המוכר נתן יחס אדיב ומקצועי ובעזרת מנהל הסניף ניתן לי הנחה נוספת כלקוחה שקנתה כבר מוצר אחר בחנות.מאוד נהנתי מהשירות

אחלה עובדים ואחלה שירות , זולים במחירים המתחרים , ממליצה ! לא סתם אני לקוחה חוזרת (;

שומר נפשו ירחק מהם פירסמו שיואמי נוט 8 פרו ב799 הזמנתי באתר, התקשרתי כעבור כמה ימים לברר אמרו שאין להם אופציה לחייב תאשראי דרך אתר וחייב להגיע לסניף כשהגעתי לסניף סירבו לספק בטענה שעלה מחיר

מאוד מקצועיים והוגנים יש מלאי גדול וזמין אמינים מאוד ממליץ בחום יש חניה נוחה באזור

אני קניתי בסניף כפר סבא היה צוות מעולה ושירות אמין מהיר מהשחשוב עווים לטלפון מיד אמשיך לקנות רק אצלהם

רכשתי כיריים קרמיות בסניף כפר סבא. טל אלימלך מנהל הסניף נתן לי שירות מקצועי קשוב לצרכים שלנו ומעל לכל אדיב מאוד.

מקצועיים, התקבלתי עם חיוך, הקשיבו לצרכים שלי והתאימו לי את המוצר שמתאים לי, לא ניסו לשכנע ולדחוף לי משהו אחר, אני לקוח חוזר

לא להתקרב לחנות הזאת!!!! קבלתי טלפון לא תקין ולא הסכימו להחליף פשוט בושה של חנות
הלקוח רובין מעפולה רכשה בתאריך 19.12.2019 פלאפון גלקסי A10, לאחר 2 חודשיים של שימוש פנתה הלקוחה שיש בעיה במוצר הוסבר שלאחר תקופה כזאת יש לפנות לנותן שירות, מאז אין לנו כל פנייה מטעם הלקוחה שרות עולם הקולנוע

השירות היה אדיב מקצועי סבלני ואמין מאוד. הרגשתי שיש מוכר שמבין את השיקולים השונים של הקונה.השיקול בין עלות מול תועלת

שרות מעולה ללא פשרות במיוחד ג'קי המנהל ששירת אותי ללא הפסק עד לקבלת חווית הקנייה המושלמת כל הכבוד לעולם הקולנוע כל הכבוד למנהל המדהים

התקשרתי לברר אם יש את המוצר אפילו אמר שיוריד במחיר בטלפון.. הגעתי לסניף כבר היה מוכן בצד. אחלה שירות. מקצועי ומהיר!

שירות מצויין, מהרגע הראשון שנכנסתי לחנות קיבלתי מענה מקצועי לצרכים שלי, והמחיר מעולה. ממליץ בחום.

תודה רבה על שרות באיכות גבוהה, יחס אנושי , אכפתי, תהיו בטוחים שאחזור לקנות .

הגעתי לסניפכם בפתח תקווה במטרה אחת ברורה, לרכוש טלוויזיה של סמסונג בגודל 43 אינץ דגם: UE50RU7100. המוכר הנחמד ניגש אליי מיד והציע עזרה, המליץ לי להוסיף עוד קצת ולקחת טלוויזיה בגודל 50 אינץ מסוג דגם: UE50RU7090 הכולל שנה אחריות יבואן של סמליין במחיר של 2040 ש"ח. באמת שאין מילים האיכות בגדול פצצה, רזולוציה 4k תומך HDR10 השמיעה מדהימה 20 וואט הרמקולים נמצאים בתחתית המסך בעלי באסים עוצמתיים, ממליץ מאוד!

שירות מעל הכול. חנות מגניבה , חדשה במתחם רד באזור המלונות .עם מוכרנים מסברי פנים נחמדים מאוד עם הרבה סבלנות ונכונות לעזור . מחירים הכי טובים באילת !!!!!. ממש שקופים מול הלקוח .הכול אמיתי ונכון .

רכשתי טלויזיה מעולם הקולנוע.קיבל את פני בחור בשם דניאל בורה.בחור מקצועי.ענה על כל השאלות שלי המליץ לי על טלויזיה מתאימה.בדק לי אותה.עזר לי להעמיס על הרכב.בחור לעינין

שרות מצוין וסבלנות של עובדים. בסניף יש הרבה אפשרויות אבל נותנים אפשרויות אחרים בכל הארץ.

קניתי מסך בהמלצה של המנהל ומסתבר שלא עובד כמו שתיארו.לאחר כמה פעמים שחזרתי והתלוננתי הבנתי שזה המוצר ולא כמו שתיארו לי בחנות. ניסיתי להגיע לפשרה שאקח מוצר אחר במקום והתשובה הייתה שלילית ואולצתי לשלם עוד ולקחת מסך אחר שנמכר ברשתות אחרות במחיר זול יותר יצא ששילמתי 1700 שח על מסך שעולה 1450 וכל זאת בגלל שרשת זאת נותנת שירות ירוד לאחר קניה. כל התלונות שלי נפלו על אוזנים ערלות ללקוח. המסך החדש טוב ונותן את התפוקה. אבל יצא יקר מאד וחווית קניה שהייתי רוצה לשכוח מהר

שרות מעולה יחס חם ומלא סבלות שרות יעיל וזריז נחזור ליקנות שם זה בטוח באהבה

שרות מאוד מקצועי ואדיב היה בחור רציני שעזר לי מאוד סהכ התרשמות טובה מאוד לדעתי אני יחזור לקנות שם שוב

היה שרות מצויין! זאת קנייה שניה שלי של אותו מוצר, בפעם הקודמת קניתי אותו לאישתי בהפתעה והיא התלבטה אם היא רוצה אותו והחזרנו, גם כשאחזרתי הם קיבלו אותי בחיוך ואמרו שהכל בסדר וציק צק נתנו לי החזר כספי ואחרי זה כששוב באתי לקנות למרות שהוא זכר אותי הוא שוב קיבל אותי בחיוך והסביר לי שוב הכל על המוצר... שירות 10

שרות עדיב ומפורט וסבלני על מספר מכשירים שבקשתי. ואפילו בהשוואה למכשיר פלא פון שלי ומכשירים אחרים