
חבל שלא ניתן לבחור כמות של יותר מאחד לפריט וכך צריך לשלם דמי משלוח כפולים. מה שמיקר ומיתר את הקניה.

חבל שלא ניתן לבחור כמות של יותר מאחד לפריט וכך צריך לשלם דמי משלוח כפולים. מה שמיקר ומיתר את הקניה.

אחת הרכישות הגרועות ביותר שלי!! קודם כל באתר לא הופיעו כל האפשרויות לגבי המוצר- למשל לא הופיע אפשרות לבחור שפה למערכת הפעלה, במשך כשבועיים רדפתי אחרי וואלה שופס בטלפונים והודעות ולא הסכימו לעזור לי אלא אם כן אעשה את ההזמנה טלפונית דרכם (כי הנציג רצה לקחת את העמלה לעצמו) לאחר שהשגתי עצמאית את הטלפון של הספק, הוא אמר שזה חוסר מידע באתר של וואלה שופס ושאני אבצע את הרכישה ואשלח לו הודעה עם השפה שאני רוצה. לאחר שהרכישה בוצעה והושלמה, המחשב אמנם הגיע בזמן אבל כל קשר בין מחשב מוחדש (שלהבדיל ממחודש זה מחשב שאמור להיות ללא שימוש לקוח קצה) לבין מה שקיבלתי הוא מקרי בהחלט. המחשב שקיבלתי היה משומש, מלוכלך וסוללה שלא עובדת ללא הטענה. אמנם פה התקשורת היתה מהירה והמחשב הוחלף מהר, אבל המחשב הנוסף שקיבלתי שוב היה גרוע- מסך כחול במערכת הפעלה וטאצ' פאד שעובד גרוע. הספק התנצל הבטיח לבדוק אישית בפעם השלישית לבדוק את המחשב ולפצות אותי בתיק, ושוב קיבלתי מחשב דפוק ועקום והחיבור למטען של הסוללה לא תואם, פה כבר התייאשתי והשארתי אצלי את המחשב בלי לבקש החלפה נוספת. חייבת לציין שבכל הזמן הזה דיברתי עם הספק ישירות וגם עם וואלה שופס, וואלה שופס אפילו לא טרחו להגיב רוב הזמן. בסופו של דבר אני עם מחשב שמרגיש כמו יד 2 ומקרטע אבל אני לא רוצה להחליף כי כל החלפה הביאה איתה דפקט אחר והתיק ממש לא מפצה על איכות המחשב הגרועה. בקיצור מה שוואלה שופס טוענים שבקניית מחשב מוחדש אצל ספק איכותי, חוסכים חצי מהמחיר ומקבלים מחשב כמו חדש, אז רק החלק של החיסכון נכון.. הם לא ספק איכותי והמחשב שמקבלים אפילו לא מתקרב למחשב חדש.

לא פעם ראשונה שקונה פה,קניה מהירה, זולה, נוחה המוצר הגיע מהר מאוד, אמין ואין שום בעיות

קנינו מיקרוגל. שירות מצוין . מרוצים מהקניה. הגיע מהר מאוד . היה נוח להשתמש באתר וואלה שופס

רכשתי באתר מכונת תספורת, שזמן האספקה היה עד 9/11/17 עם שליח עד הבית. לאחר שמועד האספקה עבר ולא קיבלתי את המוצר, פתחתי קריאה במערכת ההזמנות. בתאריך 13/11/17 התקשרתי לשירות הלקוחות של "וואלה שופס" ולאחר המתנה על הקו של למעלה מ 40 דקות !! ענתה לי נציגה שאמרה שתבדוק מול הספק ותחזור אליי. הנציגה התקשרה אליי אחר הצהריים ושאלה אם הספק יצר איתי קשר. כשעניתי שלא יצרו איתי קשר אמרה שתפנה שוב לספק. בתאריך 15/11/17 התקשרתי שוב לשירות הלקוחות ונאלצתי להמתין על הקו יותר מ 30 דקות עד שענו לי. הנציגה אמרה שהיא פונה שוב לספק וגם העבירה את הבעיה למנהל שלה. ב 16/11/17 פתחתי קריאה נוספת במערכת הקריאות באתר. וואלה שופס מתחייבים להחזיר תשובה תוך 24 שעות. על שתי הקריאות שפתחתי לא חזרו אליי בכלל עם תשובה. בסופו של דבר ההזמנה סופקה לי ב 20/11/17 ( 11 יום לאחר מועד האספקה האחרון) כאשר אין בעיה עם המוצר ועם האספקה, לא מודעים לטיבו של שירות הלקוחות. במקרה הזה שהייתה בעיה, נחשפתי לכך ששירות הלקוחות של וואלה שופס כמעט לא קיים. אם המוצר לא הגיע , אתה צריך לבזבז הרבה זמן ומאמץ על מנת לקבל אותו והם לא מחזירים תשובה להודעות באתר. המסקנה שלי : להימנע מקניה באתר זה. יש אתרים בארץ ובעולם (אני קונה הרבה מאוד הרשת) שיש להם שירות לקוחות שיפתור את הבעיה , יחזור עם תשובה וגם יתנצל ויפצה אם צריך.

סוללות מצוינות במחיר טוב. שירות מהיר ומקצועי. משלוח תוך יומיים עם BOXIT. בהחלט אחזור שוב.

הגיע מוצר מצויין. שירות שליחות נוח מאד (תיבה בתחנת דלק) קרוב לבית ומהיר מאד !

קניה מהירה וחלקה, פרטים על המוצר, מחיר טוב, שירות בוקס איט מנצח... כמו שקניה באינטרנט צריכה להיות.

לפני כשבוע הזמנתי מצלמת אבטחה יומיים לאחר מכן קבלתי הודעה מהשליח חברת פדקס שאקבל את המוצר בין השעה 13:00 עד 21:00 המתנתי בבית אולם לא קבלתי את המוצר ולא עדכנו אותי. אי לכך בקשתי לבטל את ההזמנה דרך האתר (ישנה התחייבות להגיב תוך 24 ש') עד היום לא הגיבו מהאתר, אני מנסה להשיג נציג מהחברה בטלפון ,אין תשובה

שירות לקוחות מהגרועים ביותר. מספקים מוצר באיחור לתאריך שהם מתחייבים אליו ובנוסף לוקח בממוצע חצי שעה להשיג את שירות הלקוחות בטלפון וכן לא עונים בכלל במערכת השארת ההודעות באתר שלהם חרף התחייבותם ל-24 שעות מענה, מנגד במחלקת מכירות תוך שניות ספורות עונים. בכנות, עדיף לשלם עוד כמה שקלים ולקנות במקום שנותן שירות טוב יותר ומוסר את המוצר בזמן.

קניתי תנור דרך נציג שענה אחרי שנייה וסגר עיסקה. לאחר שהגיע הטכנאי ופתח את התנור התגלה דפיקה בפח של התנור ושהכפתור של הטמפטורה לא תקין. ניסיתי יומיים לתפוס אותם להודיע להם. אחרי שעות של המתנה ענתה נציגה שאני צריך להעביר תמונות. בלי להתנצל בלי כלום. זה קבוע ששולחים מוצר עם פגם. שירות הלקוחות של וואלה לא לקח אחריות וזרק אותי לדבר עם היבואן. שאמרתי להם שקניתי מוואלה, ושאני מצפה מהם לקחת אחריות ולעזור לי לסדר עם המוצר הפגום, אם טענו שהם רק מתווך. פניתי ליבואן והפלא ופלא כל התהליך ייקח שבועיים פלוס וגם לא בטוח שיחליפו מכשיר. שירות מתחת לכל ביקורת!! לא אקנה באתר הזה שוב שלא לוקח אחריות על מוצר פגום!!

המוצר הגיע תוך 3 ימים עד פתח הדלת. מאוד מרוצה מהקנייה. לא פעם ראשונה שאני קונה ואמשיך לקנות באתר שלכם.

הזמנת המקרר הייתה פשוטה כי הייתה תמונה מאוד ברורה, שגם ניתנת להגדלה, בנוסף לכך הצגת הנתונים הטכניים, של קיבולת המקרר ומידותיו היו ברורות, מה שהקל על ההחלטה כי מדדתי בבית את המיקום, לפי מידות המקרר וכיוון הפתיחה.

המוצר יפה, נעים להחזיק בידיים, ב100% עונה לדרישתי. תהליך הקנייה פשוט קצר ונוח. מחיר מצוין. אני לקוח באתר וואלה שופס משנת 2007 וברשימת הזמנות שלי מופיעות מוצרים יקרים יותר (מכונת כביסה טלוויזיות). ממליץ את המקום קניות הזה בחום לכולם.

רכשתי אלבום תמונות דיגיטלי . הגיע אחרי ימים בודדים עם שליח עד הבית . שירות ואיכות מצוינים

זהירות זהירות זהירות!!!! לא להזמין באתר וואלה שופס הם מסירים אחריות על מוצר בלי קשר לבעיה. קנית מכשיר סלולרי שיומי ולאחר מספר חודשים הסוללה התחילה להתרוקן מהר שלחתי את המכשיר לתיקון ולאחר מספר ימים מתקשרים אליי ומודיעים שאין אחריות שאלתי למה ואז אומרים לי יש לך סדק במסך אמרתי להם לא ביקשתי להחליף מסך הבעיה בסוללה בקיצור לא החליפו לי השארתי פנייה באתר לא חזרו אליי שימו לב חברים אתר וואלה מסיר כל אחריות על המוצרים שאתם קונים לא מומלץ לקנות באתר שימו לב

האתר ברור, התאור מדוייק, משלוח מאד מהיר ,המוצר מדהים! תקשורת במייל טובה מאד . ממליץ בהחלט

המוצר לא היגיע בזמן, היה קושי גדול ביצירת קשר איתם, ולאחר שהודיעו לי שהמוצר נאבד, חזרו אילי לחרת שהוא נמצא, וישלחו לי אותו , ואקבל פיצוי, למעשה - עד עכשיו, אני שולח להם מיילים , והם כותבים שבתוך 24 שדעות יענו, מיותר לציין, שאינם עונים, וכלל לא מתיחסים.
ציפי שלום רב, מתנצלים על הקושי בקבלת מענה, מוקד השירות עמוס. בימים אלה אנחנו מגייסים נציגים נוספים כך שהמענה ישתפר בקרוב. המשלוח אכן אבד אצל חברת המשלוחים, דבר שעלול לקרות, ועל כן יצא משלוח חדש שנמסר לך בתאריך 02/11/17. מבדיקת הזמנתך עולה שנעשו מספר ניסיונות להשיגך על מנת לסכם את עניין הפיצוי, אך לא היה מענה. ננסה לצור קשר שוב. בברכה, שירות וואלה! שופס.

מחיר הכי זול בארץ בלי לצאת מהבית אין שום קאץ הכל הגיע כפי שתואר מוצר מקורי באריזה מקורית וארוז היטב

חויית הקניה ואספקה בסדר. אבל הטלפון שהזמנתי הגיע "מת" לחלוטין - לא מגיב לכלום. תגידו "קורה..." ? אולי, אבל בעמוד הפייסבוק שלהם יש כבר כמה וכמה תלונות על בעיות כאלה. יותר חמור: כשניסיתי לפנות לשירות, הבנתי כמה הם באמת גרועים: - אפס התייחסות להודעות שנשלחות דרך האתר - זמן המתנה בטלפון הוא אין-סופי - כשכבר הצלחתי לדבר איתם, הבטיחו שיחזרו אלי עם הנחיות איך להחליף את המוצר - לא חזרו אלי ולא שמעתי מהם שום דבר בקיצור, בושה וחרפה. להתרחק מהחנות הזו!!!!!
אלון שלום רב, המוקד הטלפוני אכן עמוס אך עם כניסת נציגים חדשים המענה ישתפר בקרוב מאוד. פנית אלינו בהודעה בתאריך 14/11/17 בנוגע לכך שהמכשיר לא תקין, ושוחחנו אתך ביום למחרת. המכשיר הוחזר למשרדנו, נבדק ונמצא תקין (צריך היה להטעין אותו למשך לילה שלם). הזמנתך זוכתה בתאריך 15/11/17. בברכה, שירות וואלה! שופס

המוצר הגיע לאחר יומיים לסניף סופר פארם כי ישנה אפשרות לכך וזה חוסך לך דמי משלוח חווית קניה מדהימה שירות מצוין

מומלץ לכל אחד בהחלט מרשים אהבתי את השירות השירות נעים לשיחה והצוות נאמן לכולם ממליץ בחום

הזמנתי דרכם חולצות דריי פיט. מאחרים בשבועיים. אי אפשר ליצור קשר איתם בטלפון, פייסבוק, פניות באתר. הם לא עונים בשירות לקוחות ולא במכירה. נעלמו.
סלבה שלום רב, מתנצלים על הקושי בקבלת מענה, פנית אלינו באמצעות הפייסבוק ולאחר בדיקה מול הספק התברר שהמשלוח המתין לאיסוף מתאריך 31/10/17, לא קיבלת הודעת SMS בשל טעות בספרה אחת במספר הטלפון שהוזן באתר הדואר. עדכנו אותך מהיכן יש לאסוף את המשלוח. בברכה, שירות וואלה! שופס

המוצר ענה על התיאור הניתן באתר. המוצר איכותי והמשלוח מהיר וזול. הקניה באתר נוחה מאוד.

סבבה אדיבות ושירות תמיד ובכל שיחה והזמנה יעילות הנציגים מעל ומעבר וכן אני שבע רצון מהמוצר