
ביצעתי הזמנה ביום שבת בצהריים וכבר ביום שני בבוקר המוצר היה אצלי ביד! ממליץ מאוד על החנות הזאת.

ביצעתי הזמנה ביום שבת בצהריים וכבר ביום שני בבוקר המוצר היה אצלי ביד! ממליץ מאוד על החנות הזאת.

קניתי שואב אבק רובוטי LG. הפרוט באתר היה מדוייק וברור, הקניה קלה והאישור מיידי. השואב הגיע בתוך יומיים למקום שבחרתי. שירות מצויין-אני ממליצה.

שירות אדיב ביותר. נשלח במהירות לנקודת האיסוף הקרובה אלי. זוהי הדרך המומלצת לאיסוף המוצר מאחר וכמעט בלתי אפשרי למצוא חניה ליד החנות שברחוב נורדאו בחיפה.

אספקה מהירה של המוצר , מענה טלפוני זמין , מהיר ושירות מעולה . התקשרו לוודא קבלת המוצר .

תמיכה טלפונית צמודה ונדיבה של אנשי שרות. ההזמנה הגיעה מהר. הזמנתי בעבר מסל-טק והיה שווה את פער מחירים זניח. הייתי מזמין דרכם שוב.

קנייה מהירה ונוחה, משלוח עם שליח במחיר הוגן, משלוח מהיר הגיע ביומיים, השליח התקשר להודיע שהוא מגיע.

שירות מהיר ואדיב. אני גרה בחיפה, ביקשתי לשלוח לת"א. הזמנתי ביום שני והגיע תוך יומיים.

שירות מעולה לא הייתה לי שום בעיה ובכל זאת התקשרו לשאול את סביעות רצוני, המישלוח הגיע בזמן והמוצר תואם להזמנה ללא תקלות.

משלוח שדורש המתנה בין 9 בבוקר לארבע אחרי הצהרים! תוסיפו למחיר המוצר מחיר של יום עבודה! שהתקשרתי לנציג השירות בחנות ניתק לי את הטלפון בפנים ובעלת החנות סרבה לשוחח עמי בטלפון בטענה שקיבלתי את הנייד שלה שלא ברשותה (חברת המשלוחים נתנה לי את המספר).

שירות מצויין, לפי בקשתי דיברו עם הספק שיספק את במוצר מהר יותר. התקשרו כל הזמן לוודא שהכל כמתוכנן ואין בעיות עם הספק

שירות מעולה, זריז. המוצר שרכשתי מצוין ועושה את העבודה. נציגות השירות עדכנו אותי והתקשרו יום למחרת המשלוח לוודא שאכן קיבלתי את המוצר ושהוא עובד ללא תקלות

קיבלתי אחלה שירות ... היו בקשר איתי מהיום הרשון שבצעתי את ההזמנה עד שקיבלתי את המוצר תודה על השירות

פעם שנייה שאני מזמינה באינטרנט מהחנות הזאת. המשלוחים הגיעו בזמן, וצוות החנות ווידא בטלפון שקיבלתי את המוצרים בכל פעם, תודה על שירות לקוחות מצויין! :)

הזמנתי מייבש כביסה, הגיע לאחר כמה ימים. פתחתי וראיתי שהוא עם מכסה לבן במקום שקוף כמו שמוצג בזאפ. התקשרתי לברר והנציגה אמרה לי שזה הדגם וכך הוא מגיע, היא אמרה שבאתר שלהם אין תמונה ואכן לא היה, אבל כתוב שהמכסה לבן- ואכן כתוב אבל אין תמונה, הזמנתי את המייבש הזה רק בגלל המכסה השקוף אז לפחות הייתם דואגים לשים תמונה באתר. לאחר כמה דקות העבירה אותי לנציגה אחרת (הראשונה יש לציין הייתה הוגנת ונחמדה וכבר באתי לוותר) פתאום השנייה שהיא המתחכמת טוענת שיש באתר תמונה והוא מופיע עם מכסה לבן, אמרתי לה מה פתאום הרגע הנציגה הקודמת טענה שאין וכך גם אני ראיתי - בקיצור תוך כדי שיחה איתי הם העלו תמונה לאתר עם מכסה לבן ואומרים שכנראה הדף לא נטען אצלי כראוי בזמן שהנציגה הראשונה אמרה בדיוק ההפך ממנה. קניתי ממכם בכמה שקלים יותר מהמתחרים רק בגלל שחשבתי שאתם מוכרים אמינים- אבל מסתבר שבכלל לא הוגנים וישקרו לך בפרצוף, ועוד לזלזל באינטליגינציה שלי ומחפשת להתנער, למרות שאחרי ויכוחים הציעה לי לבטל הזמנה אבל הייתי ממש לחוץ על המוצר. בקיצור כל עוד אין בעיות הכל בסדר, ברגע שיש בעיה הקומבינטורים צצים. ממליץ להתרחק מהם!

שירות טוב, נעים מקצועי. הגיעו בזמן ביום ההובלה. דאגו לבדוק שאכן המוצר הגיע והכל כשורה כמה שעות לאחר קבלת המוצר.

חווית קניה מעולה. מענה טלפוני מידי וחשוב. החבילה הגיעה תוך הזמן שהובטח תוך 3 ימים.

השירות היה בסדר גמור. תחילה הגיע משלוח עם טלויזיה תקולה, ולאחר שזיהינו את התקלה (תוך כדי תהליך ההתקנה) אמרו מיד שיספקו לי טלויזיה חדשה. כעבור שבוע ימים הגיע משלוח נוסף והפעם היה תקין. סה"כ היו נחמדים ועבדו בצורה הוגנת.

רכישה קלה באינטרנט, תשלום דרך PAYPAL למחרת התקשרו לוודא פרטים. המוצר נשלח דרך PICKUP לאחר 6 ימים

הזמנתי בחנות זו טוסטר אובן של CRYSTAL. ההזמנה והתשלום אושרו על ידם. לאחר כמעט שבוע התקשרו להודיע שאין להם את המוצר במלאי! אכן שרות גרוע ביותר!!!

הזמנתי שני מוצרי חשמל, לאחר יום התקשרו כדי לוודא את פרטי ההזמנה ותוך שלושה ימים המוצרים הגיעו הביתה, בלי עניינים, פשוט וקל.

מחיר טוב שירות מהיר ביותר תוך 3 ימים מרגע ההזמנה קיבלתי את הפריט.השליח התקשר לפני הגעתו ואכן הגיע בזמן שאמר.קיבלתי הודעה לגבי כל שלב של ההזמנה וכן וידוא שהתקבל הפריט.בהחלט שירות מעולה.

שירות משלוח גרוע מאוד אמרו תוך שבעה ימי עסקים לא הגיעו, אמרו יום שני לא הגיע יום שלישי לא הגיע. בסוף הגיע ביום רביעי בסוף היום כשכבר לא הייתי בבית ונאלצתי לשלוח שכן.

שירות מעולה. התקשרו לוודא שזה אכן המוצר שהזמנתי ולאחר שקיבלתי אותו התקשרו לוודא שהכל בסדר

חווית שירות מעולה. מחיר מצוין. אתר ברור וקל, פירוט מוצר ברור עם פרטים רבים. הספקה בזמן

שרות מעולה אמרו אחרי 6 ימים והגיע אחרי יום. עונים מהר בטלפון ומאד נכונים לעזור בכל שאלה. ממליץ בחום