
עבודה נהדרת, איכותית ביותר, ממשק נוח מאוד לשימוש, והאלבום הגיע תוך ימים בודדים. שנים שעושה אלבומים רק דרך וואחה שופס.מומלץ ביותר....

עבודה נהדרת, איכותית ביותר, ממשק נוח מאוד לשימוש, והאלבום הגיע תוך ימים בודדים. שנים שעושה אלבומים רק דרך וואחה שופס.מומלץ ביותר....

הוזמן שואב אבק 1200 ואט; הגיע שואב 1000 ואט: שרות לקוחות איננו משיב לא טלפונית ולא במייל : רוצה להחזיר את המוצר ולהזדכות הספק אמר שאין לו כלל את המוצר שהוזמן ושמופיע באתר; זוהי הונאת לקוחות

אני נהנית כל פעם מחדש וזאת היא לא הפעם הראשונה שאני קונה דרך וואלה שופס

למרות שקיבלתי קנקן שאינו תואם למכשיר... (טעויות קורות) . מיד לאחר שהודעתי התקשרו אלי מהחברה והתנצלו על הטעות ושלחו לי אחד חלופי ואפילו סירבו לקחת את הקודם חזרה ...

להיזהררר לא להתקרב לצערי לא מרוצה מאוד בנובמבר 17 ביצעתי רגיש של מכשיר שחור עם עברית מלאה אך לצערי קיבלתי מכשיר בצבע שחור עם אנגלית לטענתם זה מה שבחרתי בהזמנה ( רק חבל שההזמנה היתה בטלפון ולא באתר עצמו) לאחר ויכוחים והתעקשיות הסכימו להחליף אך לצערי הסיפור לא נגמר פה ביקשתי מספר פעמים שיתאמו איתי מראש את השליח כי אני לא תמיד נמצא באזור ולמרות זאת בחרו להפתיע ולא לתאם יומיים יום לפני סוכם עם נציג שלהם שאשלח את המכשיר ושהם ישלחו את החדש שהובטח ( זהב עם עברית מלאה) אבל עד רגע זה לא הגיע שום דבר למרות שהמכשיר הסלולרי רשלח בתחילת דצמבר מיותר לציין שהם לא ממהרים להתייחס וכמעט בלתי אפשרי לתפוס אותם בטלפון או בפייסבוק עד היום לא קיבלתי שום מענה הולם פשוט אכזבה לא ציפתי לקבל יחס כזה גרוע מחברה כזאת גדולה כנראה שאין אחריות ואף אחד לא ערב לכסף מקווה שאולי דרך פה אנשים ידוע ולא יפלו בפח ואולי איזה מישהו שם יפתח את העניים
אושרי שלום רב, בשל הקושי לתאם מולך שליח סוכם שתשלח את המכשיר השגוי למשרדי החברה בהרצליה וכנגד ישלח המכשיר הנכון לנקודת איסוף ממנה תוכל לאסוף בזמן הנח לך. היינו שמחים לסיים את הטיפול בעניין אך עד היום לא התקבל במשרדי החברה משלוח ממך. משיחות אתך בקשנו לקבל אסמכתה לשליחת המוצר אך אמרת ששלחת את המכשיר בדואר רגיל ולא בדואר רשום או דואר שליחים. לדואר רגיל אין מס' מעקב ואיננו יכולים לבדוק את מקום הימצאותו. כיוון שאיננו אחראים על אופן המשלוח בו בחרת לשלוח את המכשיר, מציעים לך לפנות לדואר ישראל בעניין הימצאותו של המשלוח. בברכה, שירות וואלה! שופס

אחריי שקניתי בכמה מקומות ואחרי שקניתי כמה פעמים בואלה שופס אני רוצה להגיד שהשרות שלהם כמה רמות מעל כולם. ואני נהנה להקדיש מזמני למענם. אין כמו ואלה שופס

נציגי השירות עמו באופן עינייני ושרותי חווית הקניה הייתה טובה מאוד מאוד ממליץ על רכישה דרך האתר

הזמנתי דרך האתר של וואלה שופס מכונת משחק ממתקים ביתית עם זרוע עובד על סוללות, המוצר הגיע תוך כמה ימים ארוז טוב, מרוצה מאוד מהשרות

אתר מאוד נוח ונגיש ואמין השירות מאוד טוב בטלפון או בצ'אט או במייל. עוזרים להחזיר במידה ולא מתאים המוצרים אמינים וממש טובים

בתאריך 7/11 רכשתי אוזניות חוטיות, לאחר מספר ימים התקשר אליי הספק ואמרו לי שאין את הצבע שבחרתי ואם זה בסדר שישלחו צבע אחר, הסכמתי בשמחה ונאמר לי כי שולחים לי את המוצר מיד. על גבי טופס ההזמנה צוין כי המשלוח יגיע עד ה 15/11, ה-15 הגיע אבל האזניות לא. אף אחד לא יצר קשר, ניסיתי להתקשר לשירות הלקוחות של וואלה שופס מעל 10 פעמים, כל פעם המתנתי מעל 10 דקות על הקו ללא מענה עד שהתייאשתי וניתקתי. התקשרתי למספר של הספק וגם שם לא היה מענה בשום ניסיון. פניתי דרך אתר וואלה שופס לגבי הנושא שם הם אמורים לענות תוך 2 או 3 ימי עסקים, האזניות לבסוף הגיעו בתאריך 21/11 - איחור של 6 ימים, אף אחד לא התקשר אליי, לא עדכן שיש איחור, וואלה שופס ענו לי לפנייה אחרי שהאזניות הגיעו. בקיצור טרטור וסחבת לא מוצדקים. אציין כי בזמן שהזמנתי את האזניות הזמנתי 2 משלוחים אחרים מאתרים אחרים והם הגיעו תוך 24 שעות!!! ללא ספק לא אזמין דרך וואלה שופס יותר, אין מענה ואין מענה אנושי מיידי בזמן בעיה.

לפני כחודש וחצי הזמנתי דרך האתר מעבד מזון של פיליפס. עד היום המוצר לא הגיע, מאוד מאכזב ולא אחראי... אין מענה טלפוני בשירות לקוחות. חווית קנייה הכי גרועה שהייתה לי אי פעם. תתרחקו מאתר הזה מאוד מאוד מאכזב....!

רכישה מהירה ונוחה, שירות לקוחות על הפנים עם זמן המתנה נוראי של מעל לעשרים דקות מהולות בייאוש ושיחות חוזרות ונשנות. מצחיק שברגע שפניתי לשירות מכירות עונים בדקה, אך לשירות לקוחות לוקח זמן רב מאוד. תגזרו מכך את המסקנות לבד.

שירות מתחת לכל ביקורת. האתר הכריח אותי לרכוש תוספת של משקל. כדי לבצע את ההזמנה, שילמתי את התוספת ומיד פניתי לשירות הלקוחות כדי שיתקנו. חזרו אלי לאחר 3 ימים, ואמרו שאי אפשר - בחרת, בעיה שלך. עניתי, הסברתי שוב שהייתה בעיה באתר, ושיש לי צילום מסך. לקח להם עוד שבוע לחזור אלי ופשוט להגיד שזה מה יש. הם בדקו ואפשר היה לא לבחור תוספת. מיותר לציין שניסיתי גם להתקשר אליהם - במשך 15 דקות אין מענה ואין אפשרות לבקש שיתקשרו. שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת, גרוע יותר מכל אתר שנתקלתי בו.

השוויתי את המחירים, וכאן היה הכי זול בהתחלה הזמנתי מיקרו של דגם אחר ולאחר רכישה שמתי לב שהוא מתצוגה, הביטול היה פשוט ולא עלה גרוש וישר הזמנתי את המוצר הנוכחי, וקיבלתי אותו במהירות 4 ולא 5, כי קבלתי את ההזמנה יום למחרת ממה שהובטח

הזמנתי אלבום באתר וואלה ונהנתי מכל שלב בתהליך. העלאת התמונות היתה קלה ומהירה. עיצוב האלבום היה ידידותי ומהיר. ההזמנה והמשלוח היו אמינים ומהירים ביותר. והאלבום איכותי מאוד. ממליצה בחום

חוויית קניה נוחה, מהירה, משלוח מהיר מאוד. קל להזמין דרך האתר, האתר מובן ונעים לעין.

קל מאוד להתמצא באתר, לבחור את סוג המוצר אותו רוצים לקנות ובעזרת סינון מתאים גם למצוא ספציפית את הדגם הרצוי. המשלוח מגיע מהר ובצורה נוחה. ממליץ בחום על קנייה דרך וואלה שופס.

רכשתי מיקרוגל מעודפים/תצוגה במחיר מציאה. כשהגיעה התבורר שהדלת עקומה. נסיתי ליצור קשר עם שרות לקוחות בכל הדרכים שניתן. לא הצלחתי. אין מענה. נקודת שרות אחריות רחוקה מהבית. מאוד מאוכזב. חבל שלא עברתי על ביקרות:(

הזמנתי דרך אתר וואלה סיר פויקה 8 ליטר מבית CAMP&GO עשוי ברזל יצוק בציפוי nonstick preseason oil, הקניה באתר הייתה מהירה ונוחה, מיד לאחר הרכישה קיבלתי מייל ובו הסבר על המשלוח בboxitstores, לאחר 5 ימים קיבלתי הודעה בsms שאני יכולה לאסוף את הסיר בחנות שנמצאת לא רחוק מביתי, וגם שם התהליך לקח דקה.. הסיר איכותי המחיר סביר והחוויה טובה.

חוויה נהדרת! הכל עובד אלקטרונית נפלא! קניתי איפון X במחיר לא הגיוני וגבוה ממחיר השוק העשרות אחוזים! נאמר לי במכירה מוקדמת כי המחיר יועבר כאשר יהיה ידוע בשוק, רכשתי, אני נהנה מהמוצר אך אני חש מרומה!

הקנייה הייתה יעילה, מהירה ונוחה. נציג השירות חזר אליי מהר, ענה על כל שאלותיי והיה אדיב ביותר.

קניתי רחפן Hubsan H502E דרך אתר וואלה שופס ואני מרוצה מאוד מהשירות ועל הליווי כל הזמן עד קבלת המוצר תודה על הטיפול המוסר מכל הלב

הכל עבר חלק. משלה ההזמנה עד שלב קבלת המוצר. ללא שום תקלות. מעולה! ממליץ בחום

המדיח שהתקבל שונה מהמפרט המופיע באתר- 1. 5 תכניות במקום 8 2. 12 מערכות כלים במקום 14 3. אין VarioDrawer - מפלס שלישי לסכו"ם וכלים קטנים 4. אין לחצן חצי זמן varioSpeed Plus - להדחת מדיח מלא בכלים בחצי הזמן 5. עוצמת קול 46dB במקום 44dB 6.צריכת מים 14 ליטר במקום 9.5 אין מענה מבית העסק ומני המתנה למעלה משעה בטלפון

רכשתי מיטה לתינוק, לאחר בירור טלפוני לגבי זמינות המוצר. נאמר לי בפירוש שהמוצר יהיה הרבה לפני הזמן שרשום בהזמנה. לאחר סיום 14 ימי עסקים, לא יצרו איתי קשר. התקשרתי אין סוף פעמים, השארתי הודעות בתאריכים 7/10 8/11 12/11 19/11 דברתי עם מנהלת שירות השם ריווקי שהבטיחה לחזר. אפ פעם לא קבלתי מענה להודעות, ולא חזרו למרות ההבטחות. בסופו של דבר, לאחר כחוסד הגיע מוצר אחר ממה שהזמנתי, במצב גרוע ביותר. פגמים רבים בצבע, מזרנים מלוכלכים. סירבתי לקבל את המוצר. מנהל שירות נוסף, בשם אסף שמח לבטל את העסקה. עד היום לא קבלתי את כספי בחזרה, ולא דברו איתי על שום פיצוי עקב כל הספור הארוך והמגעיל בבקשה תחשבו פעמים לפני שאתם מעברים אשראי לידיים של וואלהשופז