ב-22.11.17 הוזמנה הטלוויזיה מנציג בשם אביעד שהתחייב לעד 7 ימי עסקים כפי שפורסם באתר, לאחר שהבהרתי כי מועד האספקה קריטי להוריי הקשישים. אביעד הבטיח לעדכן ב-25.11 את מועד האספקה. משלא התקשר, יצרתי קשר ב-29.11 עם נציגה בשם ספיר שטענה שאביעד לא עובד יותר בחנות ושזמן האספקה 14 ימים. לבקשתי העבירה הנציגה את מנהלת שירות הלקוחות דקלה שטענה שוב שההתחייבות היא ל-14 יום ושישתדלו ויעשו מאמץ לספק בהקדם בשל עומס ה-black friday וזאת אחרי שהסברתי שבאתר פורסם 7 ימי עסקים וכן שאוכל לשלוח הקלטה של הנציג מתחייב ל-7 ימים שכאמור היו קריטיים עבור הוריי שנותרו ללא טלוויזיה. לאחר שיחה לא נעימה, דקלה הבטיחה לחזור עם עדכון ולצערי לא עשתה כן.
בפועל סופקה הטלוויזיה לאחר 9 ימי עבודה כשנציג ח.י. היבואן טען שקיבל את ההזמנה מהחנות 4 ימי עבודה טרם האספקה. כעבור שבוע הגיע זר פרחים כפיצוי. לצערי חשתי כעס ותסכול גדול על רמת השירות בכלל ומהאמינות בפרט, להתחייבות שנותנים לאספקה, לחזרה טלפונית לעדכון במקביל לניהול שיחה שאינה משרתת את העסק.
מכיוון שלחנות דירוג גבוה, הזמנתי בה לראשונה. שימו לב לחוות הדעת הביקורתיות שפורסמו לחנות בנושא האספקה ורמת השירות.