
קיבלתי שירות מצויין ואדיב. לכן זו חנות מועדפת עלי. אני מניח שגם בפעמים הבאות אקנה שם. מי

קיבלתי שירות מצויין ואדיב. לכן זו חנות מועדפת עלי. אני מניח שגם בפעמים הבאות אקנה שם. מי

שירות מעולה !! צוות מצויין, נותנים שירות מכל הלב. מספיק שמקבלים אותך עם חיוך ודואגים לך כמו שצריך.

ממליץ מאוד על החנות צוות לעניין אחד מאנשי הצוות אליאור עזר מאוד והיה סבלני כלפי בקשותיי

העובד מיכאל שירות מקצועי ואדיב. יעיל. הנחה על אביזרים,העברת נתונים ברמה הגבוה ביותר ממליצה מאוד

אני היום ב 31/5/2022 בשעה 16:00היתי בסניף הבורסה רכשתי איפון 12 אני ממש מאד מרוצה לפני המחיר זה קודם מהשירות שיש שם והמחירים הכי טובים שיש בארץ לפני שרציתי לקנות בדקתי במלא מקומות המקום הכי זול שמצאתי שזה ב go mobile בחורים טובים אדיבים שירות רק לצאת מחייך כל הכבוד ו ממש תודה על הכל

הגעתי לגו מובייל סינמה סיטי והמוכר אליאור עזר לי בבחירת מוצר ונתן לי שירות מעולה ממליץ על המקום ואחזור לשם שוב!

נכנסתי לחנות לשמוע על המלצות לשעון חכם שרציתי כבר תקופה, הנציג עזר לי ממש והיה ממש נחמד ושירותי, בנוסף מחיר טוב

הגעתי לגו מובייל סניף סינמה סיטי ראשון לציון והנציג אליאור נתן לי שירות מקצועי מאוד ואדיב. ממליץ לכם על המקום ,אני אחזור לשם.

הגעתי בעקבות המלצה מחבר על הרשת וחיפשתי להתחדש במכשיר חדש מהרגע שנכנסתי לחנות היחס היה פשוט מצויין ישר שאלו אם אני צריך עזרה המוכר התעניין בצרכים שלי כדי לדעת איזה מכשיר יתאים לי פשוט כיף הכל עם חיוך הכל באווירה טובה ממליץ לכם בחום תודה

שירות טוב ומתחשב, חוויית קנייה מעולה. כמו כן שירות מהיר ומחירים נוחים לכיס, אחזור שוב

כבר פעם שנייה שאני רוכש בחנות ומרוצה מאוד. קיבלתי שירות מצוין משרון בסניף סינמה סיטי ראשון לציון. רכשתי Samsung Galaxy Buds2 ב-299 ש"ח במקום 550 ש"ח אצל היבואן הרשמי.

קניתי מנציג בשם אליאור בגו מובייל סינמה סיטי והוא נתן לי שירות מעולה! בנוסף הוא עזר לי בבחירת המוצר וגם בהחלפת מגן מסך.

המחירים תחרותיים, הנציג וכל החנות מעולים, קניתי סטרימר, ולא כלכך הבנתי מה הוא עושה, הנציג הסביר לי על הכל אין לחבר איך להוריד אפלקציות חדשות הכל, תודה על השירות הטוב

קשה לכתוב ביקורת משבחת, טקסטים כאלה בדרך כלל נראים מסוכרים ולא טבעיים. אבל לרשת הזו יש מחירים ממש טובים על כמה פריטים ורועי עובד מהיר ונחמד! תוך 5 דקות שעשיתי את הקניה, הגיעו עוד כמה אנשים כדי לקבל שירות. סביר להניח שרועי הוכיח את עצמו היטב אם לקוחות פונים אליו!

הגעתי לחנות עם טלפון ששבק חיים ואמרתי לעובד (בוריס) שאני לא מבין במכשירים הוא עזר לי בלבחור מכשיר חדש וגם עזר לי בהפעלה והתקנת אפליקציות (אני מאותגר טכנולוגית) קיבלתי יחס ממש טוב- שירות ומקצועיות ממליץ בחום :)

הגעתי לקנות טאבלט לילדים , התעניינתי גם במכשיר סלולרי חדש , דניאל הנציג היה מסביר וסבלני עבר איתי על כמה מכשירים לפי מחירים והתכונות שלהם עד שמצאתי משהו שמתאים לי והחלטתי לקנות. דברתי איתם גם בטלפון לפני והיו שרותים ואדיבים לאורך הדרך. הגעתי לחנות לאחר שראיתי שהמחירים שם גם נמוכים יותר בהשוואה לרשתות אחרת

הגעתי עם הרבה חששות לגבי העברת המידע אבל בני במקצעיות וזריזות טיפל בכל. ממליץ בחום!

שירות איכותי ומהיר אנשים סבלניים ומחירים זולים חנות נקייה וגדולה חיפשתי מצלמה ומצאתי חנות איכותית

הנציג המליץ לי על אוזניות jbl מחיר משתלם ביותר תודה גדולה על השירות והמקצועיות .

אלאור עזר לי לבחור טאבלט עבור הילדים והיה מאוד סבלני, אדיב וקשוב תודה רבה אבי פרדו

קיבלתי שירות מעולה מעמית. הוא הסביר בצורה מפורטת וסבלנית, לא לחץ, לא ייבש ואהבתי שתשומת הלב שלו הייתה 100 אחוז אלי. כשהבן הקטן שלי כבר היה חסר סבלנות הוא מצא דרך להעסיק ולרצות אותו. יצאתי מרוצה מאוד. תודה

המוכר היה ממש אדיב ושירותי וניסה לעזור בכל מה שאפשר עזר לי מאוד ונתן שירות מעולה

בתאריך 16.5.22 רכשתי טלפון סלולרי מהסניף באילת. התרשמתי מאד מהשרות האישי והמקצועי שקיבלתי מפאול. האיש חביב ולבבי. למרות הלחץ והעומס בחנות הוא גילה כלפי סבלנות, אדיבות ואמינות. אנא, העבירו אליו את תודתי העמוקה.

חווית הקניה הייתה חיובית ביותר. קיבלתי את האייפון שרציתי תוך חמש דקות כבר הייתי בחוץ! תודה לעמית המוכר האלוף!

לאחר חיפושים רבים בחנויות שונות ב GO MOBILE היה מחיר הכי משתלם ונמוך שמצאתי. כשהגעתי לחנות קיבלתי שרות מקצועי מהיר וסבלני למרות שהמוצר לא היה זמין בחנות קיבלתי את המוצר תוך יום עסקים אחד נציג המכירות דניאל היה מאוד מקצועי וסבלני, ידע לענות על כל השאלות ששאלתי ונתן שרות חם ומקצועי פע ראשונה שקניתי ב GO MOBILE והיא לא תהיה האחרונה.