
חיפשתי ערכת הלחמה בגז בגוגל ,ומצאתי את האתר של אלקטרו סליל ,רציתי לדעת פרטים נוספים על המוצר ולכן יצרתי קשר בווצאפ. ענה לי מוכר בשם בכור נתן לי שירות מעולה ענה על כל שאלותי וצילם לבקשתי את המוצר ,לאחר מכן ביקשתי שיצלם את המוצר מעוד זוויות ויסביר לי איך הוסת בנוי ,למרות שהיה עסוק עם לקוחות ובלחץ עבודה ,הוא התפנה ושוב צילם ושלח ,הסביר בסבלנות רבה והיה מאוד שירותי נעים ונחמד . גם המחיר יצא מאוד משתלם ,גם אפשרות לתשלומים ללא ריבית וגם יחס מעולה .יום למחרת קיבלתי את המוצר עד הבית ללא תוספת תשלום אז תודה רבה לך בכור אשמח לחזור לקנות מכם





















