
רכשתי נפה חשמלית של יונדאי שלא הייתי מרוצה מהתפעול שלו ומהאיכות שלו. יצרתי קשר. אדיר חזר אלי פעמיים אחרי שפספסתי את השיחה הראשונה. האמת הופתעתי, אדיר ממש הפתיע ונתן שירות מעולה. למרות שהשתמשץי בו פעם אחת חלקית, הסכים שאחזיר את המוצר אליו ואקבל עליו החזר מלא. דברים שהייתי רגילה אליהם רק בארצות הברית שם יש שרות כזה. שאפו גדול והאמת אחזור לרכוש דברים בפעם הרבה גם בבאלי. הידיעה שיש עם מי לדבר ממש עושה חשק. תודה !!!






















