
הזמנו את המוצרים באתר לפני החג ושאלנו האם ניתן לאסוף ביום שישי שלאחר החג. למרות שהחנות לא הייתה אמורה להיות פתוחה, חזרו אלינו ותיאמו איסוף של המוצרים באותו יום שישי. תודה!

הזמנו את המוצרים באתר לפני החג ושאלנו האם ניתן לאסוף ביום שישי שלאחר החג. למרות שהחנות לא הייתה אמורה להיות פתוחה, חזרו אלינו ותיאמו איסוף של המוצרים באותו יום שישי. תודה!

לאחר שמצאתי את מבוקשי בגוגל. יצרתי קשר טלפוני עם חברת "צורמרקט". השיחה הייתה מאד חביבה ואדיבה. שילמתי עם כרטיס האשראי והעסקה בוצעה לשביעות רצוני. המשלוח התעקב מעט בגלל חגי תשרי, כאשר מיד עם סיומם נתקבלה החבילה בדואר, באריזה מעולה וללא עלות משלוח. בקיצור עיסקה טובה ביותר, הלואי על כל בתי העסק בישראל.

הזמנתי... קיבלתי אישור מידי במייל .... כבור שבוע (בגלל החגים) קיבלתי... פשוט וקל כול הכבוד

כבר פעם שניה שאני קונה בצור מרקט בזכות המהירות השרות והאיכפתיות..איתי התקשר אלי כדי לוודא שאני קונה את המוצר שאני באמת צריך ומסתבר שיש פתרון יותר טוב לבעיה שהייתה לי ולכן החליפנו למוצר אחר טוב יותר. תודה

שרות מצויינת, מוצרים טובים. אני ממשיך לקנות מהם מלקודות דבק מכמה סוגים: לאש מזון, לזבובים.

השירות היה מעולה, עזר לי עם איסוף עצמי מחוץ לשעות העבודה, המחיר והמוצר היו כמו שצריך ואפילו עם תוספות. סך הכל ממש מרוצה מהם.

המוצר שקיבלתי היה בדיוק מה שרציתי. היו לי כמה שאלות והם היו שמחים לעזור ולתת מענה. גם השירות וגם המוצר היו מעל ומעבר.

שירות מצויין, קניתי מוצר שלא הגיע בגלל בעיות בדואר, בחברה הציעו מיד, מבלי שביקשתי, שישלחו מוצר נוסף שהגיע אליי. בהחלט ממליצה על קנייה בצור מרקט.

מאוד ממליצה על צור מרקט, המוצר שהזמנתי הגיע אליי תוך כיומיים. נכון להיום אין במגירות המזון עש!

הזמנתי משלוח לפני 8 ימים שהובטח לי שמגיע למחרת. עברו 8 ימים. לא קיבלתי עדיין משלוח. היה דחוף לי העניין לכן התקשרתי ושאלתי כמה פעמים לפני שעשיתי הזמנה. שיקרו שיגיע לי למחרת. עברו 8 ימים. לקחתי חופש ונפסדתי חצי יום עבודה בכדי ללכת לדואר בשעות שפתוח ולא קיים חבילה עם המספר קבלה שנתנו לי. אפילו שביקשתי מס מעקב דואר, לא קבלה. אך זה מה שניתן לי. קניה של 100 ש"ח לארך עלה לי בהפסד של 500ש"ח בפעמים שיצאתי מוקדם בכדי לחפש חבילה שמעולם לא הגיע.
שלום רב, באתר מצוין שהמשלוח הוא עד 7 ימים באפשרות החינמית, הבחירה אותה בחרת. אנו מדגישים את מספר ימי המשלוח באופן ברור. ההזמנה בוצעה בתאריך ה9.7.2017 לאחר שיחות רבות והתייעצות עם גורמים מוסמכים. תוך כדי מענה מקצועי, איכותי ומהיר. בתאריך ה11.7.2017 שלחת מייל שהמשלוח עוד לא הגיע, תוך 38 דקות קיבלת תשובה במייל שמסבירה את הבחירה שלך למשלוח בדואר רשום חינם, ושמשלוח מסוג זה מגיע עד 7 ימים, כמו כן קיבלת מספר מעקב לחבילה (החבילה יצאה שעתיים לאחר הזמנתך). בתאריך ה 16.7.2017 שלחת מייל נוסף ובו את רשמת שעדיין לא קיבלת את החבילה, תוך 15 דקות בלבד קיבלת מייל תשובה מאיתנו ובו ססטוס משלוח של החבילה שנשלחה והגיעה ליעדה ב 12.7.2017 (כלומר לאחר 3 ימי עסקים בלבד). כמו כן, קיבלת מאיתנו במייל את שם ויחידת הדואר ששם הוא ממתין לך. בכדי להיות סופר שרותיים, דאגנו ליצור קשר טלפוני במיידי ולתת אפילו הנחיות להגעת הסניף בו החבילה ממתינה ושעות הפעילות של הסניף. הבוקר שלחת מייל נוסף 17.7.2017, שאת בדואר עם קבלה ולא נותנים לך חבילה, כמובן שענינו תוך 4 דקות ודאגנו להתקשר בכדי לתת את מספר החבילה לאיסוף, בפעם ה 8.

התקשרתי לשירות הלקוחות כדי לקבל ייעוץ לגבי מה שמתאים לי ולבסוף עשיתי הזמנה וקיבלתי אותה ביום למחרת. הופתעתי מהשירות המהיר והמתחשב. ממליצה בחום!

הייתה לי בעיית יתושים שחבל על הזמן, דיברתי עם נציג שהמליץ לי לקחת את ההוריקן נגד יתושים וזה פתר לי את הבעיה לגמרי. אני אסירת תודה, וממליצה על החנות הזאת באהבה גדולה. רותם

ההזמנה הכי מהירה שהייתה לי באינטרנט, הזמנתי בערב, קיבלתי בבוקר. אתר נוח וברור, שירות מעולה! אין ספק שאזמין שם שוב כשאצטרך.

אנחנו מרבים להזמין מוצרי הדברה ביתיים ברשת, ואתר צור מרקט הוא רמה אחת מעל כולם.. הן מבחינת איכות המוצרים, המחירים, נגישות האתר והשירות. פשוט כיף! תודה רבה

התקשרתי למוקד ענה לי מדביר מוסמך שענה לי לכל השאלות בסבלנות וכיוון אותי למוצר שהייתי צריך. אני ממליץ בחום!

שירות ברמה גבוהה, ענה לי על שאלות והמליץ לי על המוצר שמתאים לצרכים שלי, חשוב מאוד ספק שיודע מה הוא עושה, זמין טלפונית וכמובן מוצר איכותי ושילוח מהיר, ממליץ!

הנציג היה ענייני מקצועי ואדיב, ענה במקצועיות על כל ההתלבטויות שלי ועזר לי לקבל החלטה. אני מאוד מרוצה ואמשיך לקנות דרכם

ביום ההזמנה קיבלתי טלפון מצור מרקט ותיקנו טעות שעשיתי בהזמנה. המוצר הגיע למחרת!!!! תמשיכו ככה.

מוצר מצוין, לא צריך k300 ולהסריח את כל הבית. ההזמנה נוחה, פשוטה, המחיר זול והשירות מצוין ומקצועי אני בהחלט ממליץ.