הילד שלי התחיל ללמוד פסנתר. הזמנו מוצר מרוזנפלד וזאת פעם אחרונה שאני מזמין מהם. קיבלנו את המוצר, פתחנו אותו כדי לראות שהוא אכן מתאים וראינו שהקלידים קטנים מדי לנגן. מיד ארזתי חזרה את המוצר וביקשתי לשלוח אותו חזרה אליהם באמירה אמיתית וכנה שלא עשינו בו כלום. הם טענו שנעשה שימוש במוצר ולא האמינו לנו שלא נעשה שימוש. צילמתי להם את המוצר שכמובן נראה כמו חדש. מילה שלי, הלקוח, מול מילה שלהם והם לא הסכימו לקבל אותו חזרה. נשארנו עם מוצר שלא רצינו מאוד מאוכזבים. אמרתי לרון, מנהל החנות, שיהיה לו לבריאות. אני מאמין שמי שמתייחס כך ללקוחות שלו, לא ראוי שיקנו אצלו.
תגובת החנות
עידו שלום
אנחנו מקבלים כל מוצר בחזרה ומחזירים כסף ללקוחות.
בשני תנאים.
1. המוצר יחזור באריזתו המקורית.
2. לא נעשה שימוש במוצר.
כפי שכתבת, השתמשתם במוצר ולכן לא ניתן להחזירו.
אני מניח שגם אתה לא ההייתה רוצה לקנות מוצג משומש.