
שרות מצוין משלוח מהיר אהבתי👌👍 אחלה מחיר שלחו לי מהר בתיבת דואר של הבית שלי

שרות מצוין משלוח מהיר אהבתי👌👍 אחלה מחיר שלחו לי מהר בתיבת דואר של הבית שלי

הזמנתי כיסוי שקוף לפלאפון, משלוח חינם. למרות שלא בחרתי שליח, המוצר הגיע מהר. לסיכום, מוצר מדויק, מהר, אפס בעיות.

קניתי טלפון 'חדש' וכשהגעתי הביתה התברר כי אורך חיי הסוללה הוא 88% ומהאתר של אפל נכתב שה serial number של הטלפון אוקטב לראשונה לפני כשנתיים וחצי. למחרת קיבלתי החזר כספי על מלוא הסכום. אל תהיו תמימים.
הדגם שנרכש הוא דגם מ 2018 ונמכר כמכשיר מאוקטב, טבעי שבריאות הסוללה לא תהיה 100% מאחר והמכשיר יצא מהמפעל לפני כ 3 שנים. לקוחה ביקשה לבטל ונענתה בחיוב מיד קיבלה זיכוי מלא ללא תנאי. אנחנו דואגים להיות הוגנים גם כשהלקוח לא מרוצה.

ההזמנה הגיעה במהירות לתיבת הדואר בביתי מוצר מעולה תואם לתמונה בפרסום ממליצה מאד לרכוש באתר

אתר נגיש וקל להתמצאות. המוצרים הגיעו ארוזים היטב ומהר. איכות הזכוכית טובה והיא מתאימה למכשיר

מאוד מרוצה. שלחו את מה שהזמנתי. קיבלתי את החבילה תוך יומיים. הכיסוי מתאים בדיוק למכשיר.

אמינים ומקצועיים. שירות אדיב. הגיעו באותו היום. עני לטלפון באדיבות והסבירו בסבלנות רבה. אין ספק שממליץ עליהם

מאד נהנתי, מיקצועיות ושירות במעלה הראשונה מישלוח זול ומהיר, יחס אישי ממליץ בחום לקנות אצלם.

הזמנתי כיסוי שקוף חזק לSAMSUNG GALAXY S21 אספקה מהירה מוצר תואם לתיאור ומתאים לטלפון. אני מרוצה.

מחיר טוב, שירות מעולה, משלוח מהיר , הסמארטפון הגיע באריזה מקורית , הכל בהתאם להזמנה , ממליץ בחום .

היי השירות מצוין ענו לי מהר הסבירו לי כמו שצריך והשליחות הגיע ממש מהר אקנה שוב אצלכם דן

אמנם המוצר לא היה במלאי, אבל מייד עדכנו אותי ושאלו אם אני רוצה לבטל. לא ביטלתי את ההזמנה וכשהמוצר הגיע ארצה שלחו בדחיפות של 24 שעות.

מאוד מרוצה, הזמנה זריזה וקלה, מחיר טוב הזמנתי בדואר ישראל, נשלח מהר ויחסית לדואר ישראל הגיע ממש מהר! מאוד מרוצה!

התקשרתי אתמול להזמין הגה לאקס בוקס וואן והיום כבר קיבלתי אותו . תודה רבה על מהירות המשלוח

היו בסדר סהכ, אני מרוצה, לא היה להם במלאי בצבע שרציתי אבל הסתדרתי עם מה שהציעו

לא ממליץ לקנות מהחנות הזו, לאחר אישור העסקה התקשרו להודיע לי שהנייד יהיה לא כשר ללא תוספת נוספת של עוד 1400 שקלים. וברגע שהתקשרתי לבטל העבירו אותי מחברה אחת לשנייה להתנער מאחריות וכאשר חזרתי לחנות גאדג'ט טים אמרו לי שאין אפשרות לבטל את העסקה והדרך היחידה לביטול היא להפגש בבית משפט. נראה לי שזה מסכם את חווית הקניה שלי מהחנות הזו ומקווה שאחרים לא יפלו בפח
סמארטפון כשר כרוך בתשלום חודשי לחברה חיצונית , לאחר שהוסבר לקוח החליט לשלם להם ולאחר מכן התחרט

הזמנתי טלפון נייד למבוגרים, הטלפון הגיע אחרי יום. טלפון שעונה על הדרישות, מחיר הוגן ושירות מהיר

שירות מהיר ויעיל. הזמנתי דרך האתר, תוך דקות הגיעה קבלה למייל, ותוך 3 ימים נשלחה הזמנה לנקודת מסירה.

ההזמנה הגיעה תוך 3 ימים אל תיבת הדואר שלי. הכל היה ארוז בצורה נוחה ושמורה והמוצרים באיכות טובה והמחירים מעולים... מאוד מרוצה!

רכשתי מכשיר A02S, המחיר היה מצויין שירות עוד יותר טוב והעברת נתונים מהירה מאוד ממליץ לרכוש בחום

שירות מעולה, משלוח מהיר מאוד ותקשורת משובחת עם הנציג! המשלוח הגיע אלי ללא עלות נוספת ותוך יומיים בלבד!

מרוצה מאוד המון זמן ניסיתי למצוא רק בית טעינה כי אבד לי וזה עזר לי מאוד🥰

במילה אחת - "ת ע נ ו ג " לדעתי זו רכישה חמישית או שישית מבית העסק הזה וכל פעם אני נדהם מרמת השירות, המקצועיות והאיכות. ליאור ללא ספק יודע לתת את ההרגשה שכאילו ואני הלקוח היחידי בעולם. המוצרים שלו תמיד מגיעים מהר ולא אחת גם יודע לפנק באיזו הפתעה / מתנה קטנה. תקראו לי לקוח משוחד?, לקוח שבוי? אני תמיד אחזור לקנות מ"גאדג'ט טים" שוב ושוב. תודה לכם צוות מקצועי

קניתי טלפון אייפון 8 לבני החייל. כל הפאנל העליון שלו לא עובד. כתבתי לגאדגט טים פעמיים, הם לא חזרו אלי עד עצם היום הזה. שרות נורא.
לקוחה טופלה

רכשתי מגן מסך וכיסוי לטלפון גלקסי 50A שילמתי 30 שח לשליח עד הבית ועדיין לא קיבלתי את המוצר (התחייבות ל 3 ימים ועברו כבר 9 ימים) הנציג עדיין לא החזיר לי תשובה מתי אני יקבל את המוצרים ופשוט אמר לי שאני גר במושב מרוחק (צמוד לאשקלון זה לא בהגדרה של אזורים מרוחקים)
בהתאם לתנאי המשלוחים שלנו הכתובים באתר לפני ההזמנה מצויין כי במקרה של יישוב מרוחק ע״פ הגדרת חברת המשלוחים ייתכן עיכוב.