דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת חומרה ומחשבים  (חדרה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סאטובי יאיר, אורלי אחרק
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2002
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפנדה ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
333
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
275
9
49
נמצאו 333 חוות דעת גולשים על פנדה
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
15/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר בערב, עוד לא הספיקו לחייב את האשראי שלי וכבר החבילה הייתה אצלי בבית :)


כל הכבוד על השירות האדיר.
מוצר:
SanDisk 8GB Cruzer Micro USB Flash Drive 8GB Cruzer micro U3 Black
תמונת משתמש
שם:
עמרי
תאריך:
15/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות פנטסטי, קיבלתי תשובה עניינית ונעימה במיוחד לכל שאלה או תהיה שרק היו לי.

הזמנה מדויקת, דאגו לעדכן אותי בכל פרט קטן

התרשמתי מאוד מהחנות, אני בטוח ב-100% שאקנה שם שוב בזמן כזה או אחר.
מוצר:
רכיבי חומרה מגוון דגמים
תמונת משתמש
שם:
Igal
תאריך:
10/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע תוך שבוע (למרות שזמן המשלוח הוא שבועיים), ביום שהוא נמסר לרשות הדואר, קיבלתי אימייל עם מספר החבילה ולינק לאתר רשות הדואר.
יומיים לאחר מכן המוצר כבר היה אצלי.

אני מרוצה ממהירות ואופן הטיפול בהזמנה שלי.
מוצר:
Disk on Key Cruzer Titanium 16GB U3
תמונת משתמש
שם:
Lior
תאריך:
09/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח של פנדה מ2003 וביצעתי עד היום 14 הזמנות, כולן עם UPS.

הזמנה פשוטה ומהירה, מענה טלפוני מהיר לפחות בסניף קיסריה.
שרות לקוחות אדיב מאוד.

במידה ואין מוצר במלאי ויש בעיה להזמין אותו בזמן מתקשרים ומציעים חלופות.

אין לי נסיון עם החזרת מוצרים ככה שאני לא יכול לחוות דעה בנושא.
מוצר:
חלקים רבים למחשב
תמונת משתמש
שם:
ניצן
תאריך:
06/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצוין כרגיל, פנדס לא מאכזבים, כבר הפסקתי לקנות בחנויות מחשבים אחרות.
בין השאר קניתי שם מערכת מחשב שלמה להרכבה, שרות תמיד מקצועי, אמין ויעיל.

*ראוי לציין שאני בד"כ הולך לחנות פיזית (סניף ב"ש) ולכן הביקורת פחות רלוונטית לגבי הזמנה דרך האתר, שם יש לי פחות ניסיון.
מוצר:
זכרונות ניידים USB Cruzer Contour 16GB
תמונת משתמש
שם:
ורד
תאריך:
03/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלה ביותר, אפשרות לתשלום מהירה אבל! הזמנתי ב-23.1.09. שילמתי אקסטרא כסף שיגיע לי משלוח עד הבית עם אביב שיגור, במקום שיקח שבוע עבודה ושיגיע לסניף הדואר שלי. כמעט שבוע שלם עד שבכלל הגיע המוצר אל פנדה עצמם. בהודעות ללקוח כתוב שנשלחה לי הודעה ב-30.1.09 שהמוצר נשלח (כלומר, נאסף על ידי אביב שיגור). בפועל לא קיבלתי התראה להודעה הזאת במייל, והמוצר עצמו נאסף על ידי אביב שיגור רק ב-1.2.09. עוד לא קיבלתי את המוצר. זה כלי עבודה שלי ואני מחכה לו כבר יותר משבוע וחצי... לא מקובל עליי. באתר של אביב שיגור אי אפשר בכלל למצוא את ההזמנה שלי, הייתי צריכה לעשות תיאום מיוחד עם נציגת שירות בצ'ט שלהם.
תגובת החנות:
זמן ההתחייבות לאספקה כפי שידוע ללקוחה הוא 14 ימי עסקים.
המוצר נשלח מאיתנו תוך 5 ימי עסקים בלבד !!!
המוצר נמצא אצל השליח לתיאום עם הלקוחה, ורד קליין.
פנדה התנהלה ללא דופי ועמדה בזמן האספקה
ואיננו מבינים מה הגברת רוצה.
הלקוחה פשוט חסרת סבלנות ובעלת חוסר הבנת נקרא בסיסית
יש גם כאלה אנשים בעולם לצערנו.

מוצר:
אוזניות HD202
תמונת משתמש
שם:
צבי
תאריך:
30/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כמתנה - אחרי הקניה צירפתי בקשה (יש אפשרות כזו באתר) שהמוביל (אביב שיגור) יודיע למקבל שמדובר במתנה בציון שמי, אך הדבר לא נעשה למרות שהובטח שכך ייעשה. ייתכן שמדובר באשמת חברת ההובלה. פרט לכך היה נוח לעקוב אחר התקדמות ההזמנה וגם ההתייחסות לבקשות (גם אם בסופו של דבר לא עזרה) מוסיפה נקודות לחברה.
מוצר:
מסך מחשב שטוח LCD 19 W1942T
תמונת משתמש
שם:
אריק
תאריך:
28/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר הנ"ל וDOK נוסף של 16GB מדגם טיטניום, ההזמנה בוצעה ביום שישי והגיע אליי בדואר רשום ביום חמישי שאחריו, רצוי לציין שהמוצר לא היה במלאי מיידי של החנות ולכן לקח זמן למוצר להגיע, דבר הסביר ביותר.
כאשר הגיע היה עטוף בניילון נצמד והרופסה נקרעה קלות ככה"נ מטיפול של דואר ישראל בחבילה.
בסה"כ מוצר מעולה וחנות טובה מאוד.
מוצר:
DOK 32GB Cruzer Contour U3
תמונת משתמש
שם:
אופיר
תאריך:
27/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר חודשים רכשה הפקולטה למדעי המחשב בטכניון מחשב מתקדם אצל פנדה.מחשב מתקדם בעל רכיבים חדישים ביותר ובאיכות המקסימלית. למבינים:
Core 2 Duo E8400 3Ghz
Quad Sli ארבעה כרטיסי מסך - סה"כ 512 מעבדים גרפיים
4GB OCZ DDR3
Asus Striker II NSE 790i
ספק כח OCZ 1000W
ועוד...

המחשב

המחשב הגיע באיחור ובמצב לא תקין.
המחשב ישב במעבדה של פנדה למעלה מחודשיים וחצי ולאחר עשרות פניות לשירות הלקוחות ולמנכ"ל חזר עם כונן קשיח מפורמט, ללא מערכת הפעלה (שכמובן נרכשה מפנדה) במצב לא שמיש לחלוטין (ספק כח מקולקל, המחשב לא נדלק!).

השירות שהטכניון קיבל והיחס היה מתחת לכל ביקורת והיה מלווה באין ספור התחמקויות ונסיונות להטיל את האשמה על גופים שלישיים ואף עלינו.

לכל מי שחושב לרכוש משהו מפנדה היינו ממליצים לחשוב פעמיים!

תגובת החנות:
מאחר ואתר זאפ מפרסם את דברי הגולש אופיר וובר ללא בדיקה האם דבריו אמת או שקר
לא נותר לנו אלא רק להציג את הדברים כפי שהיו ולומר כי אופיר משקר לצערנו הרב.
מוסד הטכניון הינו לקוח טוב ומכובד של פנדה מחשבים מזה שנים רבות.
הפקולטה למדעי המחשב רכשה מחשב מתקדם בסניף חיפה שלנו לאחר בדיקות והשוואת רבות שבוצעו מול מתחרים
ופנדה נבחרה כספק המחשב.
המחשב סופק בזמן שהוא עובד בצורה טובה לאחר בדיקות מאמץ ובדיקות ביצועים שמתבצעות כדרך קבע בכל מחשב
שנבנה בפנדה מחשבים.
לאחר מספר חודשי שימוש,נמסר המחשב לבדיקה למעבדה ונמצא כי יש תקלה בלוח האם ובכונן הקשיח כנראה מבעיית חשמל בפקולטה.
הלוח הוחלף לחדש ברגע שהגיע ליבואן לארץ, כך גם הכונן הקשיח.
כידוע לכל הדיוט בענף המחשבים מבלי להיות דוקטורנט בפקולטה למדעי המחשב – כאשר מוחלף כונן קשיח הוא מגיע ריק ללא שום תוכנה.
אחריות של מפעיל המחשב לדאוג לגיבויים תקינים הרי הכונן הקשיח יכול להפסיק לעבוד מסיבות רבות ולא יהיה ניתן לשחזר את החומר.
עוד ידוע כי במידה וישנו חלק תקול הוא מוחלף ע"י היבואן , אכן ליבואן היה חסר את הלוח הספציפי הזה והוא הוטס במיוחד עבור הלקוח מחו"ל.
הדוקטורנט המדופלם שוב משקר כאשר אומר שהמחשב חזר במצב לא תקין (ספק פגום)
המחשב עבד לאחר החלפת הלוח במעבדת פנדה מעל 24 שעות רצופות תוך בדיקת כל פרט ופרט.
המחשב הוצג לו בסניף חיפה שם הוא יכול היה לבדוק אותו טרם לקיחתו ולראות כי הכול תקין לחלוטין.
בדיעבד התברר כי פשוט אופיר וובר רצה "לסחוט" מפנדה מחשב חדש.
מאחר ולא נענו לו – הוא בחר לכתוב חוות דעת שקרית ושלילית.
פנדה תמשיך לספק לעשרות אלפי לקוחותיה וביניהם לטכניון שירות מהיר, אמין ומקצועי.
חוות דעת שמבוססות על שקר וסחטנות לא ירתיעו אותנו
אנו ממליצים לכל מי שמעוניין לרכוש מחשב לבוא ולהתרשם באחד מ 4 סניפי פנדה הפזורים בארץ
מהמקצועיות, השירות והאמינות
תודה
צוות פנדה מחשבים.


מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
נדב
תאריך:
24/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר בחנות במוצ"ש.
ביום א' ראיתי באתר שהמוצר נשלח.
ביום ג' הוא כבר היה אצלי.
אמנם סגור באריזה מקורית ומלופף רק עם ניילון נצמד, אך הגיע שלם וסגור.
המוצר עובד נהדר.
מומלץ- גם החנות וגם המוצר.
תודה
מוצר:
זכרון נייד USB Cruzer Titanium U3 8GB
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
05/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות מארז מחשב של Antec מדגם 300, אולם רציתי לשאול משהו לגבי זה לפני הזמנת המוצר. שלחתי במהלך הלילה שאלה לגבי המוצר הנ"ל דרך האתר שלהם, בערך ב06:30 קיבלתי כבר תשובה. לפני 7 הזמנתי את המוצר, ב11 כבר התקשרו אלי בעקבות הזנה שגויה (מצידי) של פרטי כ. האשראי. ב16 כבר קיבלתי מס' מעקב של אביב שיגור. זה מה שנקרא שירות סופר מהיר, פחות מ-12 שעות והמוצר כבר נשלח. המוצר הגיע אלי עם שליח ב-16:30 ביום שאחרי. כלומר פחות מ48 שעות והמוצר היה אצלי.

זו לא הפעם הראשונה שאני רוכש אצלם והשירות האדיב והמהיר מחזיר אותי כל פעם אליהם.
אני מאוד מרוצה ומקווה שהם ימשיכו בשירות המעולה שלהם, כמו כן הלוואי ששאר החנויות בארץ ילמדו מהם קצת אודות שירות טוב.
מוצר:
מארז מחשב 300
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
04/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לשביעות רצוני המלאה,אבל יותר מכך השירות של "פנדה מחשבים" לא עברו 24 שעות מרגע הזמנת המוצר וכבר התייצב אצלי בפתח הבית שליח (עלות 39 ש"ח) עם המוצר. חווית קנייה מצויינת שמי ייתן ושאר סוחרי ארצנו ילמדו ויישמו.
מוצר:
כונן קשיח חיצוני 640 ג"ב WD MY BOOK ESSENTIAL EDITION 2.0 640 GB
תמונת משתמש
שם:
זיו
תאריך:
04/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות שהתחייבו ל72 שעות,
המשלוח הגיע אחרי 14 בלבד.
המוצרים הגיעו, הותקנו, עובדים והכל נהדר.
זו קניה המי יודע כמה שלי בפנדה ואני תמיד מבסוט מחדש.
מוצר:
כרטיס מסך RADEON HD 4870
תמונת משתמש
שם:
shlomo
תאריך:
02/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לוח גרפי, השליח הגיע לביתי ללא תיאום ראש, לא היינו בבית והשליח השאיר את המוצר אצל השכנים, כשפתחתי את האריזה המוצר היה פגום, התקשרתי לחברת פנדה בסניף שברחוב האשל 2 קיסריהוהתלןננתי על כך השליח לא תיאם את מועד הגעתו ושהמוצר פגום, התעקשו שאגיע לסניף בקיסריה מחולון אחרת לא יחליפו לי את המוצר. כהגעתי אליהם עם המוצר לא הסכימו להחליף אותו על אף שסיכמו איתי טלפונית, היחס שלהם היה מזלזל ומעליב!!

לא אקנה שוב דרכם, ולא אציע לאף אחד לקנות דרכם.

המקרה שלי ימשיך להיות מטופל בדרכים אחרות.
מוצר:
לוח גרפי A5 INTUOS-3
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
29/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זמן אספקה ארוך ( 8 ימים עד למשלוח! ) של מוצר פשוט כזה.
חבל שלא מתקשרים ומודיעים על איחור באספקה.
ככל הנראה לא אחזור לקנות אצל ספק זה.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע רכישה לכרטיס זיכרון עם הבטחה לשליחת המוצר תוך 7 ימי עסקים.
המוצר נשלח כמתחייב תוך 6 ימי עסקים.
הלקוח יכול לבחור אופציה של משלוח מהיר יותר תוך 48 שעות אך מטעמי חסכון כספי לא עשה זאת.

הלקוח לא יכול לכתוב שהיה איחור בהספקה מאחר ולא היה כזה וחבל שהוא טועה או מטעה.

מוצר:
זכרון USB cruzer micro 8 GB
תמונת משתמש
שם:
עומר
תאריך:
16/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כרטיס רשת כדי לבנות רשת ביתית רגילה, והמוכר נתן לי כבל רשת רגיל (ולא מוצלב כנדרש) כדי לחבר בין המחשבים.
הגעתי חזרה לחנות כדי להחליף את הכבל לכבל מוצלב ולא היה להם, אז המוכר נתן לי זיכוי לשימוש ברשת, ואמר שאם אני רוצה את הכסף בחזרה להתקשר לסניף הראשי.
בסניף הראשי הודיעו חד וחלק שאין החזרת כסף ואני יכול לקנות רק בחנות עם ההחזר.
גם המוכר לא מכר לי ציוד נכון, וגם אין אפשרות לקבל את הכסף בחזרה! ולא משנה העובדה שזה סך הכל 19 ש"ח!!! זה לא שירות!!
מוצר:
כבל רשת למחשב
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
25/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הזמנה היה קל ומהיר.
המוצר הגיע בדואר ארוז היטב , הקופסא לא נפגעה.
חשבונית הקניה צורפה לחבילה מקופלת הייטב.
מנסיוני האישי, החנות מתייחסת ברצינות ובמקצועיות.
מוצר:
Disk On Key 8GB Cruzer Contour U3
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
24/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי על מנת להשוות ולקבל קצת פרטים על המוצר.
החבר'ה היו אדיבים ונעימים והפגינו ידע רב.
בהמשך אף נתנו לי לינק בו אני יכול לראות את סטטוס ההזמנה ולשאול שאלות נוספות שמתעוררות לגביה.
המשלוח היה חינם וצויין בצורה לקונית, משלוח בדואר.
בפועל זה היה משלוח ע"י שליח שהתקשר מראש לברר אם אני נמצא וכשאמרתי שלא כי עבדתי במשרד שינו את הכתובת ושלחו אותה לכתובת החדשה, כל זה ללא עלות נוספת.
התקנתי את הרמקולים בבית והם עובדים כמו ג'איינטים.

ראוייםל ציון מיוחד המחירים הנוחים של החנות.
כן ירבו כאלה.
מוצר:
רמקולים inspire T6060
תמונת משתמש
שם:
זוריק
תאריך:
09/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות שקבלתי היה מצויין. שירות מאוד מקצועי ובאקי בנושא. ממש נהנתי להיות לקוח שלהם. אשמח לחזור ולקנות מהם שוב.
מוצר:
Motherboard LANPARTY DK P45-T2RS ABS
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
27/10/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח היה אמין, דיוק ההזמנה היה מצוין, אפילו שנתנו מוצר אחר כי לא היה במלאי, ושירות לקוחות מצוין. מודל לחנויות אחרות!

כל הכבוד!
מוצר:
פד לעכבר עכבר ומקלדת Wave, Razer Speed, G5 Blue
תמונת משתמש
שם:
אחיה
תאריך:
23/10/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרשרת של מחדלים קטנים שיכולים לקרות רק בחנות גדולה מדי עם חוסר אכפתיות של צוות עובדים אדיש:
הזמנתי באתר 2 עכברים ב-99ש"ח ליח' כולל דמי משלוח- נדרשתי לשם דמי משלוח- לא מתואמים עם הפרסום בזאפ.
לאחר שהנושא סודר התברר שאין במלאי...
הסכמתי לחלופי וביקשתי מהם המלצה לעכבר התואם בתכונות ובמחיר, הסתמכתי על ההצעה
רק "ששכחו" לספר לי שההפרש עלי....
פניתי למחלקת תלונות - הנציגה הראשונה שפנתה אלי קטעה כל משפט ה"נו" חסר סבלנות ובסוף העיפה אותי לנציגה אחרת שסיכמה את דברי במשפט ואני מצטט "זו אמירה טיפשית". מפה המשכתי כבר ללחברה אחרת - פנדה - לא בשבילי
(כל התכתובת מול נציגי פנדה נמצאת אצלי למי שלא מאמין)
תגובת החנות:
הלקוח אחיה ארזי לצערנו מסלף את הדברים.
הנ"ל הזמין 2 עכברים שלא היו במלאי וביקש לשלוח אותם בדואר ללא עלות עד 14 ימים.
הציעו לו עכברים אחרים בתוספת מחיר קטנה – ללא עלות משלוח כלל במשלוח דואר מהיר.
והוא הסכים לכך.
כעבור מספר ימים ביקש לבטל את ההזמנה וכך עשינו.
הלקוח דיבר בצורה בוטה ומזלזלת לפקידת שירות הלקוחות ולמנהלת שירות הלקוחות למרות
שהקשיבו קשב רב ובסבלנות לדבריו ומילאו את כל רצונו.


מוצר:
עכבר Microsoft Comfort Optical Mouse 3000
תמונת משתמש
שם:
שייקה
תאריך:
11/09/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר הכי נמוך שהיה, הגיע ארוז טוב
המוצר עצמו, אין מה להגיד: מערכת הפעלה, התקנת תוכנות לשימוש בכל מקום (לדוגמא, Skype כולל שמירהת השם והסטוריה). מומלץ, כגולל החנות
מוצר:
זכרון נייד Cruzer Micro 4 GB
תמונת משתמש
שם:
אליעד
תאריך:
27/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה חשוב לי לקבל מהר את המוצר, והם אמרו לי שילחו תוך יום, וכך באמת זה היה, ובנוסף לכך הציעו עזרה שהייתי זקוק לה
כדי לשים את הזכרון.
מאוד התרשמתי מהחנות.
מוצר:
זכרון למחשב
תמונת משתמש
שם:
עודד
תאריך:
26/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר טוב, המוצר הגיע מהר. אין לי יותר מדי מה להוסיף, ככה צריך להיות. שימשיכו ככה (ואני אגיע ל20 מילים כאן)
מוצר:
נגן mp3 e280
תמונת משתמש
שם:
איליה
תאריך:
25/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מצוינת. קיבלתי בדיוק את מה שהזמנתי תוך 72 שעות כמו שהובטח על ידי נציגת הלקוחות. מתכוון לקנות גם בעתיד.
מוצר:
מארז מחשב P182
3456789
10
11
12
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply