
שלום, השירות לא היה אדיב ולא מסביר פנים. פעם ראשונה שנכנסתי לחנות וכנראה האחרונה,לצערי הרב....

שלום, השירות לא היה אדיב ולא מסביר פנים. פעם ראשונה שנכנסתי לחנות וכנראה האחרונה,לצערי הרב....

קניתי אייפון 11 במחיר מעולה שירות יוצא מן הכלל הגעתי במיוחד מירושלים ומן הסתם עוד אחזור

הזמנה קלילה באתר, נוח מאוד הגיע תוך מספר ימים ארוז טוב מוצר בדיוק כמו שתואר

המוצר תואם בדיוק את התיאור באתר; מחיר אטרקטיבי מאוד. הגיע בדואר רשום תוך 8 ימים.

ממליץ. קניתי מהחנות מצלמה. קיבלתי את המוצר תוך יום! ממש מהר. אגב האינטרפייס של האתר לא משהו אבל זה לא קריטי.

שירות מהיר, אדיב ויעיל. הזמנתי מוצר והוא יצא לחברת השליחויות באותו היום. ממליץ בחום להזמין דרכם

קניתי מגדיל טווח, השירות היה אדיב והמענה מהיר. נאסף ביום הקנייה. כמו כן איפשרו לי לבדוק את המוצר ואם אצטרך אחד נוסף אוכל לקנות את השני במחיר מוזל יותר.

היינו ביום חמישי האחרון, המוכר (שלומי) היה אדיב ונעים. קיבלנו את המוצר במחיר המפורסם באינטרנט. .

כמו שאני אוהב. מידע מאד מפורט באתר החנות על המוצר. חשוב מאד. חווית רכישה. קצרה, מהירה , לעניין, מחיר הוגן והכי חשוב הרגשה טובה שאתה מקבל שרות מחנות ישרה , בלי ניסיונות לבלבל את הלקוח. לתת לו מה שהוא לא מבקש. לא לנסות לעבוד עליו. לא לדחוף ללקח מוצר פתוח . בקיצור, רוח חיובית מאד בהשוואה לחנויות רבות באיזור ת"א, שלצערי לא פעלו כך. אני אישית ממליץ מאד. לפעמים אפילו כדאי לשלם כמה שקלים יותר, להגיע מרחוק ולקבל מוצר מקורי, יבואן מקורי , חדש לחלוטין. קופסה שלא נפתחה. תנסו ותראו בעצמכם.

הזמנתי משאבה ניידת של שיומי , התקשרתי כעבור שעה לוודא שאכן ניתן לאסוף עוד באותו היום. אמרו לי בטח אין בעיה , תגיע. הגעתי בסוף היום , אספתי את המשאבה , קיבלתי שירות מעולה עם חיוך. ממליץ בחום על החנות!

קניתי,והמתנית עד אין סוף,כמעט שבועיים עברו ויוק !!! גם חשבונית או אישור עיסקה במייל או בואטצאפ לא שלח לי !

רכשתי טלפון samsung A50 בחנות זו בגלל מחיר נמוך וביקורות טובות. הטלפון הגיע מהר, וכבר בעת ההפעלה הראשונה שלו הראה סימנים מדאיגים (ריצוד בין אפליקציות בגלל שכפתור (וירטואלי) תחתון כאילו נלחץ כל הזמן). התופעה חזרה על עצמה עוד מספר פעמים - במילים אחרות - טלפון חדש תקול. התקשרתי לחברה, אביאל קיבל את התלונה, לא התווכח, הבין מיד על מה מדובר, הציע החלפת טלפון או זיכוי כספי. בלי חוכמות. מכובד.

אביאל אלוף העולם, נתן אחלה שירות, מקצוען אמיתי. אדם אמין וישר, אחזור בל"נ לקניות נוספות. ממליץ בחום!

חנות עם שירות הכי טוב שקיבלתי בנוסף גם אחרי בדיקות המחירים הכי זולים שמצאתי מרוצה במיוחד ממליצה בחום! בטוח אחזור שוב

הזמנתי נתב ראוטר סלולרי 4G LTE נייד HUAWEI E5573 וקבלתי חקוי של וואוי שגם לא עובד להתרחק!!

הוזמן בקלות ובמהירות נשלח למייל מספר מעקב של החבילה בדואר ישראל בקיצור היה מעולה ושווה

צוות מקצועי מהיר ואדיב,שירות מעל ומעבר במחירים הכי זולים . חנייה במקום בשפע. מומלץ מאוד מאוד!!!

חנות גרועה לא להתקרב . קניתי טלפון שהופיע באתר ב 910שח , הגעתי לחנות לבדוק מלאי אחרי שכמה מילים וטלפונים הם לא ענו , בהגעה פיזית הטלפון היה במלאי אך התברר שהמחיר באתר לא היה נכון וביקשו 1100שח בטענה שזה יבואן רשמי עם כיסוי ומגן מסך למרות שבאתר לאותו מוצר באותו דף רשמו 910שח ובגלל המחיר הגעתי אליהם , בקיצור קניתי את הטלפון כי החנות עם המלאי הכי קרובה באותו רגע הייתה רחוקה , בנוסף הבחור ישר פתח את האריזה הוריד את המדבקה שעל המסך מהר מהר והדביק את מגן הזכוכית על המסך בצורה לא מקצועית שהגעתי הביתה התברר שיש שערה בין המסך לבין המגן ואז הייתי חייב להוריד את המגן ולזרוק אותו . בקיצור אני לא כזה מהבכיינים אבל סך הכל חוויה לא משהו ומחיר שקרי לא נכון .

המידע שהחנות מספקת על המוצר מטעה! בדרך כלל המוצר מסופק באריזה שאמורה להכיל ארבעה פריטים משמעותיים (מופיע בכיתוב של היצרן על האריזה) 1-טלפון. 2-מטען מקורי. 3-כבל יו.אס.בי 4-מגן גב מסיליקון. בפועל אין באריזה מגן סיליקון. כשאספתי את הטלפון מהחנות וגיליתי זאת, המוכר אמר ש"ככה זה ביבוא מקביל". והוסיף ש"באתר לא כתוב שיש באריזה מגן סיליקון". בדקתי חנויות אחרות ומצאתי שלא כך המצב. חנויות שמציעות את אותו הטלפון במחיר של מספר שקלים בודדים יותר, מתחייבות לחבילה מקורית מלאה. עכשיו ברור לי איך הם מצליחים להיות הכי זולים...

חוויה חיובית מאוד - התקשרתי לברר לגבי הדגם, ענו לי בסבלנות על כל השאלות. גם שלא ידעו במדוייק לגבי NFC, ביררו מייד בין עצמם. יש להם אספקת מכשירים כל הזמן, גם במהלך היום. יש אפשרות לרכוש יבואן מקביל או רשמי. שעות עבודה נוחות להגיע אחרי העבודה - תאמתי הגעה ורכשתי במקום. אמליץ לכולם.

הזמנתי נוקיה 105 הגיע תוך ימים ספורים לנקודה הקרובה לביתי, הכל תקין. מרוצה. תודה רבה

ס"ה חוויה חיובית, הזמנתי והגיע בשלום הכל אחרי 7 ימי עסקים, הכל עבר חלק בדיוק כמו שהזמנתי

שרות מעולה!! הגיע מהר, באריזה סגורה של סמסונג והמוצר נראה מעולה. מומלץ בחום ותודה על השירות הנהדר