
שירות ברמה גבוה מחיר הגלקסי נוט 9 שקניתי היה הזול ביותר בארץ קניה שווה ! !

שירות ברמה גבוה מחיר הגלקסי נוט 9 שקניתי היה הזול ביותר בארץ קניה שווה ! !

רכשתי מכשיר מדגם xiaomi redmi 9 חוויית הקנייה הכי טובה שהיתה לי עד כה, המוכרים אדיבים, השירות נהדר עזרו לי להעביר את כל התוכן מהמכשיר הישן לחדש הנחו טהסבירו לי על השימוש במכשיר כי עברתי סמסונג צוות מנצח ממליצה לכולם מחום -מקצועיים מאמינים -שירות איכותי אם יכולתי לתת 10 כוכבים הייתי מפרגנת יותר לחבר'ה האלו אל תתפשרו על איכות צוות טופמובייל נשר מספר אחת!

שירות ברמה גבוה מאוד המוכרים נעימים מאוד לאחר בדיקה שעשיתי גיליתי שהם הכי זולים בארץ אני מאוד מרוצה גם מהפלאפון גם מהשירות וגם מהמחיר לסיכום מאוד מומלץ ואין ספק שאחזור עוד בעתיד

היום היום הזה ממש ביקרתי בחנות טופמובייל בנשר ואני מבקש להדשגיש כי דרוגי הנ"ל הינו פועל יוצא של חווית רכישה טובה מקצועית אדיבה ממש מרענן בימים טרופים אלה. נתקלתי במקצוענות , שרותיות , אדיבות ומעל לכל חיוך וסבלנות (אותה לא קונים בחנות). כל החברים בהם נתקלתיח במהלך שהותי במקום היו אדיבים ומקצוענים . על כל אלה ציינתי בדירוגי הכללי. שנה טובה אבי רוטמן

קניתי מtop mobile שירות מיספר 1 מחיר שאין שני לו תודה רבה לכם על הסבלנות והיחס החם

חנות עם צוות עובדים מקצוענים שרות מעולה ויחסי אנוש פצצה ממולץ מחירים מעולים...שווה ! !

אחלה שירות מחיר ללא תחרות, אדיב, מקצועי, כולל מתנה נרתיק וכיסוי לצג. חזרתי להחליף כיסוי מייד החליפו והיה מעולה. חוויה הכי חיובית

קניתי שניי פלאפונים שרות מהיר ומדהים ממליצה בחום, סבלניים ומסבירי פנים, ממליצה לקנות כאן.הסבירו הכל בצורה מדהימה.

תודה על השירות המהיר ודניב, תודה. תמיד טוב לבוא ולקבל שירות מומלץ בחום ! !

קניתי מכשיר סמסונג S10 PLUS, מאותו הסוג שהיה לי ונאבד - 975F ביקשתי משלוח אקספרס, שילמתי 99 ש"ח עבורו. קיבלתי מכשיר למחרת והינה מתחילה חוויה: 1) גיליתי שמכשיר לא מעדכן גרסאות אנדרויד. השירות אמר לי א) שלא יהיה עדכון כי זה יבואן מקביל ב) אפשר לגשת ל-GETCELL, מעבדת יבואן המקביל ולעשות עדכון ג) הם צריכים לשמור לי מקום לשירות זה ויבדקו מתי אפשר ד) שאי אפשר לעשות את העדכון אבל יהיה עוד מאט עדכון רשמי של יבואן המקביל ברשת סופית - אין עדכון. 2) למחרת גיליתי שמכשיר בכלל 975U שלא הזמנתי. שלחתי תמונות של הדגם בדוא"ל ווטסאפ. מנהל החנות אמר לי א) הם יקבלו מכשיר לחזרה בדו"אל יזכו אותי, אבל זה לא טעות שלהם והם לא מבינים בסוגי מכשירים (!) ב) שהוא לא מקבל דוא"ל כי "זה לוקח ימים להגיע" שלחתי את המכשיר בחזרה, קיבלתי לאחר חודש זיכוי על המכשיר, אבל לא על המשלוח חוויה לסיכום: מכשיר לא זה שהזמנתי, שבועיים ללא טלפון, המון שיחות באינטרנט מעררים תמיהה עמוקה, כסף על משלוח שלא חזר

שרות מקצועי יעיל וקשוב לקניה ופתרון כל הבעיות. ממליץ בחום. תודה מקרב לב ! !

שירות אדיב ומהיר הכולל רכישה בראש שקט עם מחיר הטוב ביותר . מימוש אחריות יצרן מהירה ונוחה למרות שלא תמיד היבואן רשמי הם עוזרים לך לעבוד מולם .

שירות מצוין המכשיר טוב מאוד המחירים זולים ממליצה בחום על החנות אני אחסטר גם בטלפון הבא תודה רבה

רכשתי טלפון סמארטפון מדגם סמסונג 10 רוצה לציין את סוס לטובה בגין ההסבר והשרות לשביעות רצוני

זאת פעם 5 שאני קונה טלפון,שירות לא פחות ממדהים שלא לדבר על מחיר שאפו לחן וצוותו

חנות טובה, מחירים זולים, השירות מעולה.. מבסוט מהשרות שקיבלתי וממליץ לכולם להגיע ולהתחדש בטופ מובייל

רכשנו 3 מכשירים גלקסי 10 וגלקסי 10 פלוס אנשים נחמדים שרות אדיב יחס טוב אין כמו טוב מוביל ממליץ עליהם מכל הלב

חנות קטנה גדולה. יש בה הכל ובמיוחד אנשים מקסימים שאוהבים לעזור. אני אדם מבוגר ובשבילי עזרה בנושאי סלולרי מאד עקרונית. זו לא הפעם הראשונה שאני מקבל עזרה כאן. אפשר לומר שהעסקה ניתנת ללא קשר לקניה כל שהיא. ממליץ בחום.

קניתי בטופ מובייל סלולרי (Samsung Note 9) - הגיע בזמן, עם מענה מהיר מהחנות למעקב אחר המשלוח, וכמובן מחיר תחרותי.

שירות מעולה וזמן אספקה מהיר. היה לי תקלה טכנית באוזניות והחליפו לי מיד ללא תשלום, ממליץ בחום!

שרות אישי ומצויין. קבלתי את כל שציפיתי.. זה לא פעם ראשונה שקניתי בחנות ותמיד הכל היה מעולה. תודה.

רכשתי גלאקסי 10 פלוס למטרת מתנה דרך האתר, הפלאפון הגיע תוך יומיים מהרכישה, אך לאחר שפתחנו את הפלאפון לא הצלחנו להגדיר אותו בעברית. יצרנו קשר עם החנות והם הסבירו איך ומה לעשות. לא הצלחנו ויצרנו שוב קשר כם החנות ואז הם טענו שזה לא יבואן רשמי ולכן אנו צריכים לשלם על עדכון גרסה.

נכנסתי לחנות הסלולר טופ מובייל בדרך השלום 9 נשר תל חנן פגשתי את חן וסטס שנתנו לי שרות מעל למעבר למצופה יצאתי מרוצה מהשירות שקיבלתי

רכשתי היום טלפון ברשת, ברצוני לשבח את הצוות חן ומקסים על שירות אדיב מקצועי ואמין

שירות טוב מחיר טוב יש הנאה מעבודתם אני ממליץ לקנות אצלך תודה רבה לעובדים המסורים