
רכשתי מהם טאבלט והם אדיבים, אמינים ומקצועיים עם אחלה שירות. המחיר תחרותי והמשלוח סופר מהיר. חוויית קניה מוצלחת.

רכשתי מהם טאבלט והם אדיבים, אמינים ומקצועיים עם אחלה שירות. המחיר תחרותי והמשלוח סופר מהיר. חוויית קניה מוצלחת.

הנציג מטעם החברה שלכם תחילה יצר איתי קשר לוודא שאכן החבילה מיועדת עבורי, לאחר שקיבלתי את החבילה נציג סימס לי מהמספר האישי שלו ואמר שבמידה שיש בעיה או שאלה אוכל לפנות אליו בפרטי

שירות מעולה ונעים מאוד, עזר לי ודיבר בנחת. אפילו הוסיף לי כסף על המשלוח. תודה רבה!

קודם כל המוצר אחלה והגיע באריזה שלמה ובלי בעיות, המוכר הסביר לי בטלפון את כל הפרטים והיה סופר נחמד ושירותי, המשלוח הגיע תוך יום אחד, בקיצור אני ממליץ

חווית שירות מדהימה , היה ליווי טלפוני לאורך כל ההזמנה והם ווידאו שהכל עובר כמו שצריך עם הכל , ההזמנה עצמה הגיעה מאוד מהר והשליח היה נחמד מאוד גם , פעם ראשונה שהזמנתי לבד משהו ולא הצטערתי !!!

אני רוצה לשתף את החוויה המדהימה שחוויתי בחנות המדהימה הזו! ההתמקדות של הצוות בשירות הייתה בלתי רגילה קיבלתי יחס אישי וחם. חוויתי בעיה קטנה במהלך הרכישה, אך הצוות טיפל בה במהירות ובצורה מקצועית מאוד ולא נתנו לי להתרגש או לדאוג כלל. אני ממליצה בחום על החנות הזו לכל מי שרוצה לחוות שירות חם, אדיב ומקצועי. הם מתעניינים בלקוחות שלהם ומוכנים לפתור כל בעיה שתצצה בדרך. אני בטוחה שאחזור שוב לרכוש אצלם בעתיד. תודה רבה על החוויה המדהימה והשירות המצויןץ.

. אני כל כך רגילה שמנסים "לעבוד עלינו " בכל מקום שכשנתקלתי ביושר ואמינית-הופתעתי מאוד. חיפשתי מתנה ליום הולדת של בעלי, החלטתי לקנות לו סמסונג החדש ומאוד יקר. ראיתי שלאותו המכשיר מאותה הסדרה יש כמה מחירים ואז החלטתי להתקשר ל"מוביילנד"ולשאל מה ההבדל. ענה לי בחור בשם אדם. תקשיבו...קיבלתי הסבר מלא, מחיר הכי זול בארץ ,שרות מעולה ונדיר. אדם נתן לי תשובות הכי ישירות ,שרות הכי אמין וכל זה בלי לדעת האם אני אקנה מהם בכלל. ברור שקניתי ואז הגיעה ההפטעה השנייה. אדם צילצל אלי למחרת כדי לבדוק האם בעלי קיבל את המתנה שלו בזמן. בואו...זה לא מובן מעליו באף מקום! זה פשוט המסירות של הבחור למקום העבודה ולעבודה עצמה!!. צוות של מוביילנד. תודה לכם על אדם,תודה על המקצועיות, יושר, דאגה ואיכפתיות. נ.ב. בעלי אהב את המתנה :-))))!!

שירות מעולה ויחס מדהים, מקצועיים ביותר. נציג המכירות נתן לי הסבר מפורט על המכשיר ועל סוגי משחקים

טלפון רביעי שאני קונה מהם, מחירים נגישים ושירות אדיב וטוב בכל פעם מחדש, ממליצה בחום

שירות נהדר, סובלני ומאוד אדיב המליצו לי על מה שהכי מתאים למכשיר שלי מאוד מרוצה מהמוצר :)

קניתי מהחנות סמרטפון שיאומי רדמי נוט 11. במפרט הטכני של המכשיר נכתב, שהוא מתייחס ליבואן רשמי בלבד, אבל בשום מקום לא נכתב שמדובר במכשיר מיבוא מקביל. כשקיבלתי את המכשיר גיליתי, שהערכה כוללת מטען רגיל, איטי למדי, במקום מטען מהיר 33w, כפי שנכתב במפרט. ההודעות ששלחתי לאתר בווטסאפ, לא נענו. אבל בצד החיובי אני רוצה לציין, שכאשר התקשרתי לחנות, המוכר לא ניסה להתווכח איתי, והבטיח לשלוח אלי מטען מהיר במשלוח עד הבית, על חשבונם. החבילה נשלחה עוד באותו יום, והגיעה למחרת.

תודה על השירות ההמקצועי והאדיב! השליח הגיע אליי תוך שעתיים לעבודה עם המכשיר החדש, עם המון סבלנות להסביר ולעשות העברת זיכרונות. המכשיר הגיע עם מגן מסך כפי שסיכמנו מראש. החנות מומלצת בחום!

קניתי בסניף הרצליה קרוב ל 10 פעמים, תמיד מגיע בזמן ובאיכות המצופה. חנות מספר אחת באמינות.

וואלה שירות לקוחות בין הטובים בארץ סובלניים ברמות ואיתך עד שהכל מסתדר בנוסף גם דואגים לישאול שהכל בסדר ושהגיע המוצר מאוד מרוצה ממליץ בחוםם🤙🏽🤙🏽

הגעתי לחנות בהרצליה היום 12/7/23 על מנת לקנות סלולרי סמסונג a14 אחרי שראיתי באתר זאפ שנמכר ב500₪ על מכשיר יבוא מקביל.לפני הגעתי לחנות התקשרתי פעמיים על מנת לשאול אם יש במלאי אבל לא היה מענה בטלפון. החלטתי להגיע בכל זאת לחנות על מנת לקנות את המכשיר לבני ואז המוכר אמר שאין לו במלאי יבוא מקביל אבל יש יבואן רישמי ב550₪.לא רציתי לאכזב את הילד אחרי שהגעתי לחנות במיוחד מנתניה וקניתי במחיר הגבוה. טענתי היא שאם אין במלאי יבוא מקביל אז למה לפרסם ודבר שני על החנות לתת מענה טלפוני או מענה קולי שייקח פרטים מהלקוח על מנת לחזור אליו.אבקש לציין שהמוכר היה אדיב והשירות בחנות היה בסדר .
אז בואו נדייק - לא ברור מתי הלקוח חייג לחנות ולא היה מענה - יש לנו מייל , ווטס אפפ ועוד דרכים רבות לבירור מלאי ,הלקוח הגיע לחנות וביקש לרכוש לילד A14 כסוף - נאמר לו שכסוף יש רק ביבוא רשמי ואם רוצה יבוא מקביל - יש ירוק או שחור - שאל מתי יהיה - נאמר לו שלא היה לנו מעולם יבוא מקביל כסוף , זה הכל . אף אחד לא אמר לו - אין יבוא מקביל - אלא רק אין יבוא מקביל בצבע הספציפי שרצה . הילד התעקש על הצבע ולבסוף רכש יבוא רשמי . אם כבר רושמים חוות דעת - רצוי לספר את מה שקרה באמת ...!

אחרי שגנבו לי את הטלפון בים בתל אביב שהיה חדש, ואחרי בעסה והתלבטות הגעתי לחנות מוביל לנד ואיזה מזל שפגשתי את אדם שמוכר שם, היה לי חוויה מתקנת ברכישה, היה מאוד נדיב באינפורמציה מה שלא היה ברכישות קודמות ועזר לי להבין בדיוק מה אני צריך ואיזה טעויות שעושים נזק לטלפונים שאנחנו לא שמים לב להם, ויום אחרי הרכישה התקשרתי לשאול אותו על משהו והוא ישר ענה, יש פה מחיר ממש תחרותי ואחלה שרות. תודה אדם

החנות הכי מקצועית בתחום. אדם העובד הכי מקצועי ואמין תמיד יש לו את הפיתרון הכי מקצועי והמחירים בלי תחרות

יום לאחר ביצוע ההזמנה התקשר אלי אדם , וידא את פרטי ההזמנה ועידכן . כבר באותו יום אספתי את המוצר. שירות מעולה ויחס מעולה.

סיפור ארוך ומיותר הזמנתי מוצר לא היה במלאי כנראה, ביטלו את ההזמנה בלי להגיד לי שעשו את זה, ניסיתי ליצור קשר ללא הצלחה, הגעתי פיזית לחנות וקניתי אייפון אחר שלא נדלק לי בבית אחרי הקניה והיה שרוט בגב המכשיר, החזרתי את המכשיר ורק שבועיים אחרי שהחזרתי ואחרי טלפונים חוזרים ונשנים קיבלתי החזר כספי על המכשיר, חוסר מקצועיות מקצה לקצה.
לקוחה עשתה הזמנה לאייפון 13 128 בלילה ללא פרטי אשראי, ניסו לחייג אליה כל היום למחרת ללא מענה מצידה , לבסוף ההזמנה בוטלה . יומיים אחריי הגיעה לחנות - הוסבר לה שאזל במלאי וגם ירד כמובן מהאתר , ביקשה לרכוש אייפון 13 256 מאוקטב שמופיע באתר חד משמעית שמאוקטב וגם הוסבר לה במעמד המכירה . קיבלה מאיתנו גם מגן מסך וכיסוי מתנה , יומיים אחרי צלצלה לחנות אמרה שהיא לא מרוצה מהרכישה ומעוניינת להחזיר - הבנו כבר שעדיף לא למכור לה ( דיברה לא יפה גם בחנות וגם בטלפון ) שלחנו לה איסוף על חשבוננו עם UPS - כשהגיע אלינו המכשיר - לא ראינו שום שריטה, ואין על המכשיר שום סימן שימוש והמכשיר אחרי 10 דקות במטען נדלק . בכל זאת העברנו לזיכוי מלא - מכיון ששילמה בAPPLE PAY זיכוי לוקח 5 ימי עסקים - שלחנו לה חשבונית זיכוי ווידאנו באמת שקיבלה את הכסף לאחר שבוע ..

אין על השירות שלכם ואדם מספר 1 קניתי כבר כמה דברים וכל הזמן יוצא מרוצה

שירות מעולה ביותר רכשתי מאדם המליץ על מוצר טוב ואמין עשה לי קצת הנחה חנות אמינה נוחה שקטה וממוזגות אין ספק שאחזור

קיבלתי הסברים מעולים על המוצר ועזרה בהתאמת הדגם לצרכים שלי, המחיר מצוין והמוצר התקבל במהירות רבה

ממליצה בחום שירות נדיר חד משמעית אחזור לקנות פה שוב לי ולכל המשפחה יחס חם!

פרסמו מוצר שבכלל לא היה להם במלאי ואחר כך יתקשרו אלי כדי למכור אותו מוצר ביבוא אחר במחיר יותר גבוה. אם מראש היו מפרסמים את המחיר הגבוה, בכלל לא הייתי נכנב לאתר שלהם, מבחינתי טריק לא תקין
חוסר הבנה מול הלקוח ובכל זאת לא הוריד את חוות הדעת... עשה הזמנה באתר בחמישי בערב , צלצל לחנות בשישי בבוקר - רצה סוני בלוריי ביבוא מקביל עם משלוח מהיום להיום - הוסבר לו שביום שישי אין משלוחים מהיום להיום וזה יכול לצאת אליו רק ביום ראשון או שני , שאל אם מגיע לאיסוף עצמי עכשיו - נאמר לו שכרגע פיזית בחנות רק יבוא רשמי ושהמחסן שלנו סגור בשישי ואפשר לדאוג לו ליום ראשון . אנחנו מתחייבים באתר ל7 ימי עסקים זמן אספקה , נאמר לו שלא צריך לחכות יותר מיום עסקים אחד . לאחר שקיבלנו את חוות הדעת יצרנו קשר עם הלקוח- טען שא הבין שאפשר לספק לו ביום ראשון והוא מתנצל על אי ההבנה.. אבל את חוות הדעת השלילית בחר בכל זאת לא להוריד... למה? כי לעשות נזק יותר קל מלתקן....