
הזמנתי מכשיר pt1000. יום למחרת התקשר אלי נציג, והביא לי מספר מעקב. לאחר שבוע ימים המכשיר הגיע בדואר. שירות מצוין.

הזמנתי מכשיר pt1000. יום למחרת התקשר אלי נציג, והביא לי מספר מעקב. לאחר שבוע ימים המכשיר הגיע בדואר. שירות מצוין.

אכזבה. לא ממליצה להתקרב ולא להתפתות למחיר הזול. נתקלתי בחוסר הגינות משווע! קניתי טלפון של נוקיה והוא התקלקל אחרי יומיים, אחרי נפילה ראשונה. (ונוקיה הם חזקים!) באתי לחנות ונאמר לי שהאחריות על המוצר לא כוללת נפילה, למרות שהטלפון לא נשרט ולא נשבר ולא נפגע כלל, פשוט נפל. הבטיח תשובה באותו יום לגבי תיקון המכשיר, מאז עברו מספר ימים ואין מענה. בכל טלפון לחנות, מבטיח לחזור אלי במיידי ולא חוזר כלל! פשוט לזרוק כסף לפח! לא ממליצה להתקרב!!!
את הרכישה ביצעו בני זוג שבחנו בדקו והפעילו את הטלפון ורק אז החליטו לרכוש אותו. לאחר מספר ימים הגיע האדון והודיע שהטלפון לא פועל והם מעוניינים לבטל עסקה ולקבל את הכסף ששילמו בחזרה. האדון הסתיר את דבר הנפילה שגרמה לתקלה (ניסיון הונאה מצידו). נאמר לו כי במקרים כאלה הטלפון יימסר למעבדה לצורך אבחון סיבת התקלה, כותבת חוות הדעת מציינת בפרוש כי הטלפון נפל!!!,וכתוצאה מכך נגרם לו נזק. לא מובן לנו הרוע האין סופי בהמלצה לא להתקרב לחנות... למה גברת? מה עשינו לך? בגלל שהטלפון נפל לך וניזוק את ממליצה ללקוחות להתרחק? איפה המצפון וההגינות?

חיפשתי את הדגם הזה, ולאחר חיפוש בזאפ ראיתי אותו בשתי חנויות בלבד, לאחר הגעתי למקום המוכר היה אדיב והסביר לי בסבלנות רבה על המכשיר, אם אתם מחפשים מקום שמחזיק נוסף לדגמים חדשים גם דגמים יותר ישנים זה המקום, עם המון סבלנות ואדיבות מצד המוכר.

על אף שבעבר היה לי תקל עם המוכר, הוא היה הוגן והסכים ליישר את ההדורים ולשלוח את המוצר יותר מהר מהרגיל, על אף הביקורת השלילית שלי עליו. שמחתי להמשיך לרכוש שם, ואם אצטרך אף אמשיך בעתיד.

חווית קניה טובה מאוד כמוכן נזקקתי לשירותי מעבדה. המכשיר חזר מהר ותקין לחלוטין. בעל החנות עושה רושם של בן אדם ישר שלא מנסה לדחוף דברים ותמיד מוכן לטפל בכל בעייה.

שירות מאוד אדיב ונעים. בדקו לי שהכל עובד כמו שצריך בחי שבכלל ביקשתי והוסיפו עוד קבל usb לבקשתי. כל הזמן שהייתי שם חשבתי שזה בדיוק ההבדל בין סתם איש מכירות שרוצה לדחוף לך משהו לבן אדם עם תודעת שירות אמיתית שמכבד את העבודה שלו ואת הקונה. בטוח אחזור לשם.

ראשית עלי לציין שחיפשת מהר סוללה כי הישנה התנפחה וזה נהיה מסוכן ללכת עם הסלולרי הזה מה גם שאחרי חמש דקות לא משנה הטעינה המכשיר נכבה. שנית האנשים המופלאים בחנות, עשיתי איסוף עצמי ,נתנו לי מהמלאי האישי שלהם כלומר מהזמנה שהם עשו למכשירים בבעלותם ולא נתנו לי לחכות להזמנה שיעשו בשבילי. שלישית קבלתי הנחה נוספת משמעותית על שתי הסולות שקניתי מכוון שאין סוללות כאלה לא בחברת הסלולר שממנה נרכש המכשיר ,וכן לאחר כיתוב רגלים במספר חניות בפתח תקווה נאמר לי שהתקווה היחידה שלי זה האינטרנט או יותר נכון אתרים באינטרנט. רביעית פשוט אנשים מופלאים ,תודה .

קניתי מכשיר נוקיה 3710. הספק היה מצויין, הביא לי בזמן עד הבית כמו שקבענו. משהו במכשיר היא פגום (האוזניות) והספק (אפי) נתן לי שירות מצויין! החליף לי את המכשיר תוך יומיים, בלי להתחמק... הופתעתי מאוד לטובה מההגינות ומהשירות המקצועי!!! כל הכבוד, ממליץ על ספק זה בחום! ההגינות והיושר לפני הכל! תודה, טל א.

ספק טוב לכל דבר . נותנים שרות מצוין ומהיר. מוכנים לעזור בכל מה שביקשתי וגמישים ומוכנים להחליף מוצר ללא בעיות נעים להיכנס אליהם הכל נעשה ברוח טובה. בכבוד רב עמוס גיל.

ביצעתי רכישה מקוונת של הדגם (הישן) שמתאים לי. המוצר נשלח בדאר רשום ולא הגיע בשל עיכובים בדאר ישראל. לאחר שבועיים שלחו אלי לבקשתי מכשיר נוסף. ע"פ סיכום עם אפי, אשיב את המכשיר הנוסף לאחר שיגיע סו"ס בדאר. אחד משני המכשירים שנשלחו היה חדש וצרוב ב"חבילה הבסיסית" של אוראנז וזה בדיוק מה שהתאים לי. ראיתי לנכון לבקר בחנות, להשיב את המכשיר הנוסף ולהודות לצוות, פנים אל פנים, על האמון ההדדי ועל השירות הטוב שקיבלתי.

רכשתי בחנות טלפון נוקיה מדגם 6131 לסבתא שלי, לאחר חודש של הסתגלות סבתי לא הסתדרה עם המכשיר. הגעתי לחנות בשנית ללא הקופסה עם המטען והפלאפון, הסברתי למוכר את המצב, והוא הסכים מיד להחליף לי את המכשיר בפלאפון של DANO המתאים למבוגרים. תודה רבה על ההבנה, והשירות האדיב !

רציתי לרכוש בסיס שלוחות למרות שבדגם הזה היתה אופציה רק לשלוחה. אפי התקשר לטכנאי מספר פעמים לפני הרכישה לברר שזה אפשרי, וגם אחרי הרכישה לברר בדיוק איך מחברים את השלוחות לבסיס. שרות מסור ומעולה.

אפי יצר עימי קשר כשהגיע המוצר. שמר אותו עבורי עד להגעתי לחנות לתשלום. ואף הנחה אותי לחנייה ללא תשלום. שירות נהדר. תודה

חיפשתי מכשיר חליפי לאדם מבוגר שרגיל לפונקציות מסוימות, אפי קיבל אותי באדיבות, רכשתי אצלו מכשיר, העביר לי בסים את אנשי הקשר בסבלנות, את המכשיר הישן שלח לתיקון ונתקבל תוך יומיים. סה"כ חנות אמינה ואדיבה .

בדר"כ אני לא כותב ביקורות אבל השירות שקיבלתי שם היה מצויין הזמנתי טלפון וכשבאתי לאסוף היה בלבול הגיע טלפון אחר, תוך שעתיים הבעלים של החנות היה אצלי באופן אישי כדי לספק לי את המוצר שהזמנתי!!! מומלץ בחום יניב

קניתי בחנות עצמה, לא דרך האתר. המוכרת האדיבה הראתה לי כמה אפשרויות לבחירה לפי התכונות שביקשתי. בסופו של דבר בחרתי מכשיר ומשום מה לא פתחתי את האריזה. כשבאתי הביתה גיליתי להפתעתי שחסרה השפופרת. טלפנתי לחנות, דיברתי עם אפי. הוא הופתע מאוד, אבל מיד הציע שאבוא ויחליפו לי. אמרתי שקשה לי להגיע שוב כי אני בתחבורה ציבורית. אפי לקח את כתובתי, ובאותו ערב הביא לי הביתה מכשיר אחר. שירות טוב מעל למצופה!

קיבלתי שרות מקצועי - חנות אמינה מאוד . לאחר שקניתי התברר שאנשי הקשר שלי שמורים בטלפון הישן שהיה שבור וללא יכולת הטענה. המוכר התגייס לעזרתי למרות שלא היה חייב . מצא טלפון דומה לטלפון הישן שלי הטעין את הסוללה והעביר את אנשי הקשר לכרטיס הסים וכל זה ללא תוספת תשלום. כל הכבוד.!

הזמנו פלאפון דרך האתר, החנות שלחה בזמן את המכשיר אך מסתבר שהתרחשה תקלה בדואר ישראל והמכשיר הלך לאיבוד אצליהם. אתי המקסימה טיפלה בנו, דאגה שנצא מרוצים, ואפי המנהל בעצמו הגיע אלינו עם מכשיר חלופי. במקביל נפתחה תלונת אבידה בדואר ישראל, המכשיר המקורי נמצא בסופו של דבר ע"י חברת הדואר והגיע אלינו כעת.. (חודשיים אחרי..). מה שחשוב היה שהם לא התנערו מאחריות בטענה שהמכשיר נשלח מצידם והם אינם אשמים, אלא נהגו באמינות, דאגו שנצא מרוצים, ולמרות האחריות של דואר ישראל, הם הגיעו אלינו עד הבית עם מכשיר חדש.

קבלנו שירות מיד עם הכנסנו לחנות, המוכר היה אדיב ונתן לסבא שלי הסבר מקצועי מפורט וסובלני, על הטרנזיסטור הדיגיטלי שהוא רכש.

חווית קניה טובה, רכישה מהירה ונוחה מול אנשים הגונים עם הרבה סבלנות. תודעת שירות גבוהה וראויה לציון. תודה אישית לאפי שהיה זמין בכל זמן ונתן הסברים לכל שאלותיי

יצא לי להכיר את צוות החנות במציאות - צוות מאוד אדיב, נחמד ועם הרבה סבלנות. כיוון שהייתי צריך לרכוש טלפון פשוט לאבא שלי באותו יום ולא יכולתי לחכות למשלוח, נגשתי לחנות ורכשתי NOKIA 6131 לאחר התייעצות עם המוכרת בחנות. בסופו של דבר אני מרוצה, אבא שלי מרוצה... ורכשתי מאותה חנות את אותו המכשיר גם לאמא שלי שבועיים לאחר מכן.

קבלנו מוצר מתחת לכל בקורת. היה מיועד להיות מתנה ליום הולדת של נכדי. הוא התאכזב קשות והוריו נאלצו להחליף את הסמארטפון, שהתברר שהוא לא "סמארם" בכלל.לא ניתן להוריד אינטרנט אין WI-FI נתונים אלו הושמדו מתיאור הטכני שבאתר של zap נרקנה בסוף 2014 הבטריה סומן ככשיר עד 2009!! מת כמעט מיד. באשר לאחריות, אפרים מוכן רק לתקן בתשלום, ללא זכוי וללא החזר המוצר. ניתן רק לזרוקו לפח הזבל , לשכוח מאחריות ואכזבת ילד, ולקנות לו חדש אצל ספק אחר יותר אמין מרים וילנר רו"ח
חוות דעת זו כל כולה הכפשה והוצאת דיבה. ומן ההגינות לא היה צריך לפרסמה. חוות הדעת נרשמה בעקבות ניסיון סחיטת כסף שלא צלח . להלן הפרוט: 1)המכשיר נשלח ללקוחה ב25-11-2014 כלומר 72 יום !!!!!!!!!! לפני שפנתה אלינו לראשונה ולפני ששלחה את חוות הדעת. (הגברת הנכבדה הסתירה נתון חשוב זה בחוות הדעת שלה) המכשיר היה ברשותה 72 יום ורק אז הגברת הנכבדה פנתה אלינו בפעם הראשונה בדרישה לבטל את העסקה ולקבל חזרה את הכסף ששולם אחרת היא תכתוב עלינו. .כרואת חשבון לפי דבריה היא לבטח מכירה את החוק לפיו אפשר לבטל עסקה.(בתוך 15 יום באריזה מקורית מבלי שנעשה בו כל שימוש –במקרה שלנו עברו 72 יום ונעשה בו שימוש) 2)הלקוחה היא שהזמינה ביוזמתה על פי בחירתה ורצונה מבלי להיוועץ בנו ,את המכשיר סמסונג f480 מיד 2 ואנו השגנו עבורה לפי בקשתה מכשיר בדוק ותקין במצב מצוין.ובקיצור קיבלה תמורה מלאה על כל שקל מתוך ה299 שח ששילמה. הגברת הנכבדה טוענת שהמכשיר מתחת לכל ביקורת (וזה ממש לא נכון) ואם כך היה מדוע לא פנתה מייד להחזרתו או להחלפתו? 3)האכזבה הגדולה של הנכד כפי שאנו מבינים נובעת מזה שהוא כנראה ציפה לקבל סמרטפון מתקדם ואיכותי ואילו הוא קיבל במתנה מכשיר מיושן מיד 2 שיצא לשוק לפני 7 שנים מבלי להיוועץ בו ומבלי להתחשב ברצונו . מהמכשיר עצמו אין מה להתאכזב יש לו את הביצועים שלו והוא נשלח במצב מצוין. 4)נתוני המכשיר מופיעים באתרים שונים,ולו הגברת הנכבדה היתה בודקת או מתייעצת איתנו בזמן הרכישה או מייד לאחריה הייתה מקבלת הסבר מלא על תכונות המכשיר. 5)הטלפון נמכר עם אחריות.ומעולם לא פנתה אלינו שיש תקלה במכשיר והאמירה שאנו מוכנים לתקן רק תמורת תשלום אינה אמת כמו כל חוות הדעת 7)נתוני המכשיר מתפרסמים ע"י זאפ והטענה שנתונים אלה הושמדו מופנית לזאפ ולא אלינו ואנו יודעים שזה לא נכון.

אתמול רכשתי טלפון בחנות, התקשרתי בשעה 19:00 ושאלתי אם אפשר להגיע באותו רגע, היו נחמדים וחיכו בשבילי עד 19:30,היה במלאי את הטלפון, וגם בצבע שרציתי. התשלום בוצע מהר מאוד, ותוך כמה דקות יצאתי עם הטלפון. המקום טיפה נסתר אבל יש שילוט טוב ואין בעיה למצוא את החנות.