
הזמנתי ארבעה מתקני תלייה לאמבט, באיסוף עצמי, שלחו מייל לאחר שבוע שהמשלוח מוכן במחסן ושלחו כתובת לאיסוף , הדגישו לתאם מראש. ניסיתי להתקשר מספר פעמים אך לא היה כל מענה טלפוני במחסן. פניתי לשירות לקוחות של החנות, לא חזרו אלי. הגעתי ללא תיאום למחסן, וכמובן היו מוכנים רק 3 מתוך 4 הפריטים, הבטיחו לי שזה יגיע למחרת, חזרתי למחרת והפריט החסר לא הגיע כמובן, הבטיחו שזה יגיע למחרת, לא טרחו להתנצל או לפצות על זמני, לא טרחו להודיע לי טלפונית לכשיגיע הפריט, הגעתי בפעם השלישית למחסן ורק אחרי חיפושים ארוכים מצאו את הפריט,לטענת החנות שמסרתי מספר טלפון שגוי, ובכן יש בידי עותק שחור על גבי לבן של אישור הזמנה מהאתר ובו מופיע מספר הטלפון המדוייק שלי. המלצתי היא לא לרכוש מהאתר, ואם מוכרחים, אז בוודאי לא איסוף עצמי, המחסן שלהם ברדק טוטאלי.
הלקוח הקיש מספר טלפון לא תקין. ניסינו ליצור עימו קשר מספר פעמים במהלך השבוע, אך לא הייתה תשובה. במידה והיה זמין במספר אותו הקיש, היינו שולחים לו את המוצר עד הבית על חשבונינו כפי שאני עושים לכל לקוחותינו. ניסינו ליצור עימו קשר גם אחרי הביקורת ללא הצלחה.







