
קניה פשוטה ומהירה ..נציג בשם אליהו עזר לי בכמה דברים אין עליו נתן שירות מכל הלב

קניה פשוטה ומהירה ..נציג בשם אליהו עזר לי בכמה דברים אין עליו נתן שירות מכל הלב

ב19.4.23 רכשתי טלפון גלקסי fe20. הנציג חזר אליי כדי לקחת פרטים של כרטיס אשראי והבטיח שהמוצר יגיע אליי תוך יומיים עסקים. מוזר אבל לא קיבלתי שום אישור של העיסקה לא לטלפון ולא מייל. אחרי שהטלפון לא הגיע במועד שהובטח התקשרתי לברר ונאמר לי שהיה עיכוב בחברת המשלוחים והטלפון יגיע בעוד כמה ימים... בעוד כמה ימים הסיפור חזר על עצמו וכך במשך 12 ימים שזה 7 ימי עסקים שבתוכם היה אמור הטלפון להגיע אליי.
דימה היקר , ראשית, החשבונית מקור מגיעה היחד עם המכשיר ברגע שביקשת העתק חשבונית לוואטספ שלחנו לך באותו הרגע . דבר נוסף היה עיכוב אצל חברת המשלוחים התקשרנו אליך ואמרנו לך שנפצה אותך על המשלוח ונשלח לך חבילת אביזרים ב200 שקל ואתה בחרת לצעוק ולהתעצבן ולאיים עלינו שתעשה ביקורת שלילית , זה לשון הרע כי רצינו לעזור לך ואפילו לפצות אותך על העיכוב !!! המשלוח בסך הכל הגיע ביום אחד עיכוב וסירבת לקבל את הפיצוי שלנו ישר לרוץ למחשב ולהכפיש את השם שלנו . אנחנו נמשיך לתת שירות טוב עם חיוך ומאות ביקורות ועשרות אלפי לקוחות מרוצים יכולים להעיד על כך!! צוות SIM FREE מאחלים לך חג שמח ורפואה שלמה

אחלה חנות, שרות אדיב, מחירים מצויינים, ומשלוח מהיר וזהיר, תודה אני בהחלט אשוב לרכוש שם.

שירות מזעזע, לא מוכנים לקחת אחריות , דיברו אליי בגועל נפש. קניתי מכשיר +s21, לאחר כ5 חודשים המסך לא עבד, המכשיר לא נפל ולא נשבר . נשלח אליהם ונמסר לי שהוא נבדק וזה נזק לקוח ואין אחריות. לקחתי אותו ונתתי לתיקון בחנות אחרת, שם אמרו שבכלל לא נפתח המכשיר, המסך היה תקין , נשרף רכיב, לא נזק לקוח!! תוקן ב200 שח. לא מומלץ בכלל!!
גלעד היקר, הטלפון היה אצלך במשך חמישה חודשים ללא כל תקלה או פגם . הטלפון נשלח למעבדה רשמית של היבואן ואובחן שיש נזק פיזי על המסך וגם נשלחו תמונות שמציגות את זה מהמעבדה . כמו שהסברתי לך לקחתי את המכשיר לבדיקה נוספת במעבדת מורשית של PARTNER בעלות ששל 50 ש"ח על חשבוננו וגם שם קיבלנו אבחנה זהה . אנחנו נותנים שירות כבר 12 שנה ונמשיך לתת שירות עם חיוך ולעזור ללקוחות במה שניתן . צוות SIM FREE מאחלים לך חג שבועות שמח

רכישה ראשונה שלי בחנות ואני חושב שלא אחרונה. לאחר חיפוש ברשת ב Sim Free קיבלתי גם מחיר נמוך גם יחס אישי ושירות מעולה.

שירות מעולה, נחמדים מהירים אמינים ואנושיים! המטען שקיבלתי לא עבד והם ישר שלחו לי חדש.

מכשיר שרציתי לא היה במלאי. הועילו לי מאוד בבחירת המכשיר אחר חלופי. מחיר הוגן וחווית קניה נעימה.

השירות היה אדיב יעיל ומהיר. יצרתי קשר עם החנות מבעוד מועד לגבי המוצרים וכשהגעתי לחנות, הכל היה מוכן בהתאם.

אלופים במחיר ובשירות. הזמנתי בקלות הכל הגיע כפי שבקשתי. ממש ממליץ בחום לקנות אצלהם, ממש אלופים

קניתי בחנות סמסונג גלקסי נוט 9 יבוא מקביל המחיר ממש טוב . הטלפון פועל מצויין ,חלק,ללא שום בעיה. מומלץ ! היחס בחנות ממש טוב !

הגעתי לקנות iphone 13 , פגשתי שם מוכר נחמד, סבלני ומתחשב, יצאתי בהרגשה טובה. מומלץ

מוצר לכאורה רק מאוקטב לפי החנות, חבל שלא אמרו שהמסך הוחלף כי אין TRUE TONE ושהסוללה לא מקורית, אחרי כמה ימים כתוב SERVICE בתפריט BATTERY HEALTH ואני בהחלט יודע מה לא לעשות שפוגע בסוללה בתור משתמש אייפון בשנים האחרונות. אמנם החליפו מכשיר אחרי שהראשון לא הגיב לטעינה, אבל זה כבר הריח לא טוב - מחכה לתגובה לקונית מהסניף כגון "נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר, זה אשמת הלקוח שקנה מכשיר שיצא לשוק ב 17'.
קנית מכשיר איפון 8 מחודש לא מאוקטב ב- 770 שח כפי שמפורסם תחת קטגוריה מחודש וגם כתוב על החשבונית שזה מחודש !!! קיבלת שירות, והוחלף לך מכשיר למכשיר אחר במסגרת האחריות שלך באותו היום ללא המתנה . אין שירות כזה בארץ ! תבדוק את חוש הריח כי זה מריח מצוין . אבל בתור חנות שקונה אצלנו ומעביר יד וגוזר קופון , קצת לא מכובד לסלף את הדברים. וכן נמשיך לתת את השירות הכי טוב בארץ כי זה מה שאנחנו יודעים לעשות מעל 13 שנה וזה נדיר מאוד בתחום הסלולר! (:

שירותיים מאוד, עונים מהר בוואטסאפ. רק שקלתי לקנות מכשיר סמארטפון, התחלתי למלא פרטים והיו לי התלבטויות, תוך כמה דק' זיהו את תחילת התהליך שלי באתר ופנו אליי בשיחת טלפון, עזרו לי לקבל החלטה והיו גמישים עם התשלומים וצורות התשלום. המשלוח היה מהיר - יומיים בלבד והגיע ארוז היטב ושמור. חזרו אליי לאחר מכן לקבל פידבק ולבדוק שהכל תקין, שזה משהו שאני לא רגילה אליו מנותני שירות ומאוד מוערך בעיניי.

ביקשתי תיקון והסבת חשבונית על שם החברה יום-יומיים לאחר הקנייה. 3 חודשים מרחו אותי ודחו בלך-ושוב. התעקשו לתקן ידנית במקום לתת חשבונית זיכוי-חיוב כמו שמקובל. ושיא השיאים היה ביחס מזלזל ומשפיל כאל טורדן.. איך אמר בעל העסק "שחרר.."
לקוח יקר ! סים פרי פועלת על פי חוק! לא ניתן לשנות חשבונית לאחר 14 ימים. מה גם שהפניה שלך היא לאחר שחלפה שנה קלנדרית אבל מה לעשות האפשרות שנתת לנו זה או לעשות עבירת מס או לקבל חוות דעת שלילת התשובה ברורה נמשיך לתת את השרות הטוב בישראל 😀

רכשתי פלאפון Samsung S21 256gb טיפל בי אלירן המקסים, עם הרבה סבלנות ומקצועיות... בד"כ רכשתי מוצרים כאלה רק בחנות , שמחה לראות שגם רכישת אינטרנט/טלפון יכולה להיות חוויה טובה

אלירן והצוות הין קשובים נחמדים ומקצועיים מהרגע הראשון ופתרו לי בעיות שעלו במהירות. ממליצה ממש!

אחלה שירות, אמין ומהיר. קיבלתי תוך יומיים טלפון שעובד פצצה! ממליץ בחום מכל הלב :)

מחיר הוגן בנוסף השירות והאדיבות של המוכר היו מעולים. עזר ללקוחות היותר מבוגרים והיה מנומס ואדיב אפילו ללקוח חצוף שדיבר לא יפה. כל הכבוד!

שירות מעל ומעבר, מתן מענה ממועד הזמנת המוצר ועד השליחות לבית. הפלאפון הגיע תוך יום!!! בדיוק כמו שהזמנתי ורציתי פשוט אלופים!!!

אחלה שירות . קניתי איפון 12. הגיע בזמן כמו שהבטיחו ואפילו שידרגו אותי בזיכרון ...

אני לא ממליץ לקנות בחנות הזאת, המוכר מתייחס בזלזול ובתוקפנות ללקוחות , אני לעולם לא אחזור לשם מה כם שהמחיר לא הכי אטרקטיבי מבין המתחרים וחווית קניה רעה מאוד
אלי היקר א. הגעת מהדרום כדי לקנות בSIM FREE כי לנו יש את המחיר הטוב בישראל (: ב. רצינו להתנצל על זה שנגמר השקיות (האונקולוס זה אריזה גדולה ) חבל שבגלל שקית ניילון כתבת חוות דעת כזו קטלנית. תודה רבה לך

השרות היה נעים, גם בטלפון וגם פיזית במקום. מוכר תקשורתי ושרותי עם סבלנות . תודה רבה

שרות יוצא דופן בטיבו. מקצועי ביותר.סבלני ומסביר.עוזר בכל דבר גם אחרי המכירה.אקנה שם הכל מכאן והלאה.

השירות נעים, חבר'ה טובים, מחיר נחמד. עד שיש תקלה. תקלה במסך אחרי חודשיים. בוקר בהיר אחרי לילה של טעימה- המסך לא נדלק, אך פועל ( מגיב למגע). סירבו לטפל במסגרת האחריות במעבדה בטענה שהדבר נגרם ממכה. ביקשו 1100 שח להחלפת מסך (" לא מרוויחים עליך") . באותו המחיר (בלי טובות קרוב לבית) טיפלתי בהחלפת המסך במקורי במעבדה פרטית שעשו עבודה יסודית ואישרו שלא היה שום קשר בין התקלה לבין "מכה" (שלא הייתה). במקרה, הטכנאי של המעבדה סיפר שסבל מאותה תקלה באותו סוג דגם - התעורר בוקר אחד למסך שחור... בקיצור, לא בטוח שתקבלו טיפול במסגרת האחריות. גם ממליץ שתוודאו האם יש אחריות על המסך ברכישה ותצלמו את המכשיר לפני המסירה לטיפול.
אלכס היקר תודה על הפרגון (: אבל בוא נהיה כנים זה לא היה תקלה זה שבר במכשיר !! על שבר אין אחריות. לא ב-sim free ולא בשום מקום אחר לא נותנים כיסוי על דבר כזה ... שלחנו לך את הצילום של הנזק על המכשיר ולא הייתי מוכן לשמוע שזה לא במסגרת האחריות חבל שבחרת בדרך זו . זה לא מעיד על מאות אלפי לקוחות מרוצים שקנו אצלנו מ-2012 ועל מעל 2000 חוות דעת חיוביות חשוב לנו לתת שרות ונמשיך לתת את השירות הטוב ביותר . מאחלים לך חג שמח

המוצר שהזמנו הגיע מהר ובהתאם להזמנה. הצוות היה שירותי ונחמד. התקשרו לפני המשלוח לברר פרטים