רכשתי מכשיר טלפון מסוג LG G2 ב 12.2014, דרך האינטרנט. המכשיר הגיע עם תקלה של gps לאחר חצי שנה הבאתי אותו לתיקון, המכשיר היה שבועיים בתיקון (נשלח ליבואן), וכשקיבלתי אותו חזרה הסתבר שהתקלה עדיין קיימת, כשייצרתי שוב קשר עם החנות, אמרו לי שהם עושים לי טובה שהם בכלל מטפלים בי ושאני אפנה ישירות ליבואן בנצרת.... בשלב מסוים ניתקו לי את הטלפון, אח"כ התקשרו להסביר שבטעות לחצו על ניתוק, את "השירות" קיבלתי מדניאל. אני שוב לא קונה שם!!!
תגובת החנות
אנו בסמייל פון משתדלים להיות הכי גמישים וקלים גם בנזקים שאחריות היצרן לא כוללת ובמקרה הזה הלקוחה הגיע עם מכשיר סדוק ועם סימני רטיבות יחד ולמרות זאת שלחנו את המכשיר ליבואן בניסיון לעזור ולנסות לתקנו. כידוע, אחריות יבואן אינה כוללת סימני רטיבות ו/או סדקים במסך ולמרות הניסיונות מעבדת היבואן לא הצליחה לתקן את תקלת ה- GPS שרכיבו נרטב והמכשיר הוחזר ללקוחה. צר לנו שלקוחות שעושים נזקים שלא נכללים באחריות מנסים את שיטת הצעקות, הקללות והגידופים... נמשיך לתת ולשרת נאמנה את מאות אלפי לקוחותינו! חג שמח ושנה מתוקה לכל בית ישראל.