מפרסם ב-zap מאז 2011

‎סמייל פון‎ ‏(SmilePhone) - עמוד 8

טלפונים סלולרים ומעבדת תיקונים (גבעתיים)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 2 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 271 חוות דעת גולשים על סמייל פון
קנדו
קנדו
17.09.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי L70

לפני חודשיים קניתי טלפון נייד מחנות סמייל פון בדיזנגוף ת"א. עקב השרות המצויין והמחיר האטרקטיבי קניתי שוב לפני שבועיים לבתי הקטנה גם כן נייד מאותה חנות. השרות בחנות על ידי שי ואריאל נעים, סבלני וסופר מקצועי. ולא פחות חשוב המחירים שם אטרקטיביים. אני ממליצה בחום להכנס אל החנות הקטנה והמטריפה שלהם. שנה קסומה לכולם. :)

חוות הדעת עזרה לכם?
יניב דרור
יניב דרור
17.09.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 5c 16GB SimFree

קניתי iphone5 c חדש מהיצרן לא היה לי אף פעם אייפון לפני כן והמוכר אריאל ממש ממש עזר לי המון סבלנות ועזרה יוצאת דופן!!! ממש מרוצה וממש ממליץ!!

חוות הדעת עזרה לכם?
TomYa
TomYa
16.09.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G4 Beat

שירות לקוחות מדהים, יחס מקצועי דיבור בגובה עיינים מצד המוכרים ומאמץ אמיתי לעזור ולספק את הלקוחות. ממליץ בחום על המקום- שירות לקוחות ויחס באמת מדהים בנוסף למחירים השפויים. שירת אותי בחור בשם שי .

חוות הדעת עזרה לכם?
rinatruben
rinatruben
16.09.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

חווית השירות אחת הטובות שהיו לי בשנים האחרונות...! אריאל ושי מאוד מקצועיים, ענו על כל השאלות שלי בסבלנות ועם הרבה ידע, היו אדיבים וענייניים, שמתי לב שכל לקוח שנכנס קיבל את מלוא תשומת הלב למרות שהיה לחץ בחנות באותה שעה. בקיצור שירות מושלם ומחירים טובים, אני ממש ממליצה להגיע לחנות הזו. וכמובן יש לציין שאני מבסוטית לאללה מהמכשיר שהם עזרו לי לבחור :)

חוות הדעת עזרה לכם?
Relk
Relk
13.09.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי S4

נכנסתי לקנות טלפון סלולרי samsung s4. המחיר היה הכי זול שמצאתי באופן משמעותי והשירות היה מהמם. המוכר היה קשוב ומוכן לענות לכל השאלות הרבות שהיו לי. לפני שהביא לי את הטלפון עשה בדיקה מקיפה שלו לוודא שהוא במצב מושלם ולאחר מכן החזיר אותו למצבו הארוז המקורי. בנוסף הביא לי מגן מסך וכבל מתנה. ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
יהודית
יהודית
08.09.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי, כרטיס זכרון, גלקסי 631OT

בתאריך 25/8 נכנסתי לחנות לרכישת טלפון סלולרי. המוכר, אריאל , העניק לי שירות מעולה בייעוץ ובהסברים, תוך שהוא מסביר פנים ומשרת גם לקוחות אחרים שנכנסו תוך כדי לחנות. המליץ לי מה כן ומה לא כדאי לי אישית , העתיק לי את אנשי הקשר מהכרטיס הקודם לחדש והכל בשקט, בסבלנות ובחיוך. כל הכבוד! ברור לי שאמליץ עליו לכל מי שזקוק למשהו בתחום זה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eden
Eden
05.09.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 5s 16GB SimFree מהיצרן

עשיתי דרך ארוכה על מנת להגיע לחנות ובהחלט היה שווה את זה !! מחירים זולים וכמובן שירות לקוחות אדיב ומקצועי, מוכר בשם אריאל עזר לי מאוד ואפילו נתן לי מגן מסך בחינם !! מומלץ בחום !

חוות הדעת עזרה לכם?
bxbxbxv
bxbxbxv
03.09.2015
מוצר שנרכש: פלאפון s5

רכשתי פלאפון Galaxy S5, השירות האדיב,הסובלני והמקצועי ראוי לשבח. פשוט חווית קנייה מצויינת. בטוח שברכישה הבאה אגיע רק לסמייל פון. ממליצה בחום!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Uzi
Uzi
02.09.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי L90

רכשתי נייד דרך אתר זאפ עבור הילד.לאחר כ-3 שבועות רכשתי שוב אותו נייד עבור הילדה.ראוי לציין שההגעה היתה עצמאית לחנות ממקום עבודתי באלנבי) .הנייד לא היה והנציג(אריאל שמו שאגב מדהים איך שנותן את מלוא תשומת הלב לכל לקוח ולקוח) הבטיח לי שהוא יביא לי את הנייד עד לעבודה וכך היה.לאחר מס' שעות צלצל והיה למטה עם הנייד החדש. הנייד עצמו לא היה זהה לנייד הראשון ואף דגם משופר יותר אבל הילדה רצתה נייד כמו של הילד(למרות שהדגם שלה משופר יותר). צילצלתי אליהם והגעתי שוב והחזרתי את הנייד ואמרו שייבדקו לגבי המכשיר כיוון שלא היה במלאי ,ולאחר יומיים צלצלו שאגיע לקחת את הנייד. כל אותו הזמן הם צלצלו ואמרו בדיוק מה קורה . החוויה שלי מחנות הנ"ל היא באמת מדהימה ורוצה לומר שמעולם לא נתקלתי בשירות כזה(גם כשהמתנתי ושמעתי איך נותן שירות ללקוח),אדיב,רגוע,מחייך אמפטי,כמו שצריך !!! המוכר שאיתו הייתי במהלך הקניות וההחלפה הינו אריאל ובאמת בן אדם זהב !! כמו-כן ראוי לציין את בעל החנות שי שאיתו שוחחתי והסברתי לו את המצב ולמה אני מבקש להחליף לדגם כמו של הילד. כן יירבו מקומות כאלה וכן יירבו אנשים כלה כמו אריאל. תודה על הכל !

חוות הדעת עזרה לכם?
yonatan
yonatan
28.08.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S3 I9300

הזמנתי את הפלאפון ביום שני ללקיחה ביום שישי, כשהגעתי לחנות המוכר אריאל עזר לי עם הפלאפון הסביר לי הכל באדיבות ואפילו נתן לי מגן מתנה והנחה מכיוון שאני החזרתי פלאפון אחר. אני בטוח חוזר לשם שוב!!!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
יעל
יעל
27.08.2015
מוצר שנרכש: אייפון 5S

רכשתי בחנות בדיזינגוף אייפון 5S מחודש במחיר נוח מאד. המכשיר הגיע במצב טוב ובתפקוד מצוין. המוכרים היו אדיבים ועשו את המיטב על מנת לסייע לי גם בהתחברות למול חברת הסלולר. יצאתי מרוצה. חשוב לציין כי מכשירים מחודשים מגיעים ללא אזניות מקוריות.

חוות הדעת עזרה לכם?
stavd
stavd
25.08.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 4c

הגעתי לחנות כדי לקנות פלאפון חדש אך הייתה התלבטות בין מס' מכשירים. בחנות קיבל אותי שי, שבעזרת יחס אדיב והסבר מפורט וקצועי לגבי כל מכשיר עזר לי לקבל את ההחלטה הטובה עבורי. אחלה חנות, יופי של מחירים מומלץ בחום :)

חוות הדעת עזרה לכם?
יוני
יוני
21.08.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי g2

רכשתי מכשיר טלפון מסוג LG G2 ב 12.2014, דרך האינטרנט. המכשיר הגיע עם תקלה של gps לאחר חצי שנה הבאתי אותו לתיקון, המכשיר היה שבועיים בתיקון (נשלח ליבואן), וכשקיבלתי אותו חזרה הסתבר שהתקלה עדיין קיימת, כשייצרתי שוב קשר עם החנות, אמרו לי שהם עושים לי טובה שהם בכלל מטפלים בי ושאני אפנה ישירות ליבואן בנצרת.... בשלב מסוים ניתקו לי את הטלפון, אח"כ התקשרו להסביר שבטעות לחצו על ניתוק, את "השירות" קיבלתי מדניאל. אני שוב לא קונה שם!!!

תגובת החנות

אנו בסמייל פון משתדלים להיות הכי גמישים וקלים גם בנזקים שאחריות היצרן לא כוללת ובמקרה הזה הלקוחה הגיע עם מכשיר סדוק ועם סימני רטיבות יחד ולמרות זאת שלחנו את המכשיר ליבואן בניסיון לעזור ולנסות לתקנו. כידוע, אחריות יבואן אינה כוללת סימני רטיבות ו/או סדקים במסך ולמרות הניסיונות מעבדת היבואן לא הצליחה לתקן את תקלת ה- GPS שרכיבו נרטב והמכשיר הוחזר ללקוחה. צר לנו שלקוחות שעושים נזקים שלא נכללים באחריות מנסים את שיטת הצעקות, הקללות והגידופים... נמשיך לתת ולשרת נאמנה את מאות אלפי לקוחותינו! חג שמח ושנה מתוקה לכל בית ישראל.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
18.08.2015
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
נדב
נדב
04.07.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי SM-G800F

קניתי לפני כמה חודשים סלולרי בחנות, ולאחר בעיות קליטה בג'י פי אס החלטתי לבוא לחנות לבדוק את הבעיה ולממש את האחריות. כמו כן נפגע לי מגן המסך כתוצאה מנפילה (לא ידעתי שזה רק מגן המסך בעת ההגעה לחנות). במקום לשלוח ישר לתיקון את המכשיר (והמסך), המוכר במקום ביצע מספר התקנות במכשיר שאמורות לסדר בעיות במכשירי סמסונג. בבדיקה לאחר יציאה מהחנות, נראה שהבעיה הארוכה הזאת הסתדרה. כאחד שנכווה בעבר בחנויות שממציאות כל מיני בעיות לטלפון מבלי לבדוק, מוכרות מוצרים לא נחוצים שאמורים לפתור את הבעיה, ולבסוף גובות על כך מאות שקלים, הייתי מרוצה מאוד שכל מה שנדרש בביקור בחנות זו היה 40 ש"ח (על החלפת מגן המסך). אחזור לכאן בכל בעיה עתידית שלי בטלפון

חוות הדעת עזרה לכם?
סשה
סשה
02.07.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי L70

בתאריך 04/05/15 הגעתי לחנות. זכיתי ליחס אישי וחם מהמוכרים בחנות. מרוצה מאוד מהמכשיר שרכשתי! בטוח שברכישה הבאה שלי אגיע לסמייל פון :) ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
hhagit
hhagit
24.06.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

זה פשוט מדהים שיש עוד מקומות שבסבלנות ובהקשבה מתאימים מוצר לצרכיי הלקוח ולא רק בשביל התמורה. מקצועיים סבלנים ואדיבים. מומלץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
TAL
TAL
18.06.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי L3 2 425

שירות לקוחות טוב ונעים הסכים לפתוח ולהראות שהטלפון תקין ולטעמי לפני התשלום - חשוב מאוד !!! יש לו אביזרים נלווים בחנות , יש מלאי כפי שמתואר

חוות הדעת עזרה לכם?
Eitan
Eitan
15.06.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 6131

הגעתי לחנות דרך זאפ כדי לרכוש מכשיר פשוט וקיבלתי הסבר מפורט, אדיב וסובלני על התכונות והחסרונות של המכשיר. החבר'ה שם על הכיפאק אמליץ ואחזור בע"ה לרכישות נוספות בחנות זו בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
omer
omer
10.06.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי ts5

שי ואריאל בתחילה עשו רושם טוב והמליצו על המכשיר. אך לאחר קבלת המכשיר באיחור התגלו בעיות רבות הן במכשיר והן במוצרים הנילווים. נתקלתי בחוסר רצון מצידם לעזור ובהתנערות מאחריות. חוויה לא מומלצת.

תגובת החנות

מדובר בלקוח שרכש את המכשיר לפני כשנה, הגיע עם המכשיר סיפר שהמכשיר נפל ונשבר ודרש תיקון מסך שבור פלסטיקה שבורה בחינם... ובנוסף התנהג בברוטליות קילל, איים וגידף וכל זה בגלל רשלנות חמורה של הלקוח אז לבוא להאשים את העולם בכאבך זה כבר לא מתקבל על הדעת! אין אנו בסמייל פון נסבול אלימות מילולית או פיזית זו אינה דרכנו! ועל כך יעידו מאות אלפי לקוחותינו המרוצים בשנים האחרונות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Meir Anolick
Meir Anolick
08.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Moto G

הזמנו מכשיר טלפון אם שליח מואבטח כדי שיגיע תוך שלוש ימים. הם שלחו את המכשיר בדואר רגיל ולא הודיעו לנו. במהלך שלוש שבועות אחרי, ניסימו ליצור קשר אליהם, וכל פעם היו תירוצים אחרים למה הוא לא הגיע אלינו. סוף סוף הגיע עכשיו אחרי שלוש וחצי שבועות. מאוד לא מרוצים מהשירות!

תגובת החנות

לא ברורה לנו ביקורת הלקוח... הלקוח הנכבד התלבט והתלבט והתלבט בין דגם זה לדגם דומה ולבסוף אחרי כמה שבוע וחצי החליט מה הוא באמת רוצה וציפה שהמכשיר יגיע אליו מהיום להיום. אנו בסמייל פון כמו תמיד נמשיך לתת שירות ואיכות מקסימלית לכלל לקוחותינו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Roey
Roey
18.04.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי A820

לאחר השוואת מחירים בזאפ, הגעתי לחנות זאת. התקשרתי ביום שישי לברר שיש את המוצר במלאי, ונאמר לי שיש. ביקשתי מהמוכר לשמור לי את המוצר עד לשלוש שעות (קניתי במזומן, ואני גר רחוק מהחנות), והמוכר שמר לי. הגעתי לחנות, שאלתי את כל השאלות שרציתי על המוצר, וקיבלתי תשובות לכולן.בסבלנות ובחיוך. קניתי את המוצר. בהחלט אחזור שוב לקנות בחנות הזאת!

חוות הדעת עזרה לכם?
עדי
עדי
30.03.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי S960

המוכר שי היה מקצועי ואדיב. הגעתי עם מטרה לקנות טלפון מסוים, ואחרי שהתעניינתי, הוא הציע לי טלפון שהתאים לצרכים שלי במחיר נמוך יותר. קונים נוספים שהיו בחנות קבלו גם הם שירות אדיב וענייני. ממליצה בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
יונתן
יונתן
23.03.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי nexus 4

ברצוני לשבח את השירות שקיבלתי מאריאל בחנות זו. רכשתי נקסוס 4 עבור בן משפחה בעל צרכים מיוחדים. משהתברר שמכשיר זה אינו מתאים הוא הוחלף ללא בעיה במכשיר למבוגרים שעונה על הדרוש. במהלך הרכישה הראשונה, ביטולה ורכישת המכשיר השני זכיתי לסבלנות ורצון טוב יוצאים מגדר הרגיל.

חוות הדעת עזרה לכם?
מור אלכסנדר
מור אלכסנדר
23.02.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 2720

הגעתי דרך זאפ כדי לרכוש סלולרי לאבי והופתעתי מהרצון העז של הצוות לעזור ולייעץ קודם רכישת המכשיר לאדם מבוגר הציגו בפני מס' אופציות ולבסוף בחרתי בנוקיה מתקפל. חבר'ה על הכיפאק ושירות יעיל ואדיב. אחזור בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון