
שרות מאולה, מהיר ומטקטק, יש אפשרות להתיעץ עם המוכר לגביי המוצר, תודה, תודה ,תודה, תודה

שרות מאולה, מהיר ומטקטק, יש אפשרות להתיעץ עם המוכר לגביי המוצר, תודה, תודה ,תודה, תודה

שרות נהדר מהיום למחר ! רכשתי מייבש כביסה bosch קיבלתי הדרכה מקצועית מגיא נציג השירות חויית קנייה מעולה .

רכשתי כיריים אינדוקציה. קיבלתי שרות מעולה. גם הרכישה. גם ההתקנה. הכל היה מתוקתק, מקצועי ומהיר. אין מילים.

נסעתי היום לחנות בעקבות ההמלצות . תודה לגיא המוכר המדהים, אחלה שירות ועשה לי גם הנחה קטנה. ממליצה מאוד ! תודה

ביצעתי היום הזמנה של כמה מוצרי חשמל. שוחחתי עם אופיר - היה שירותי ונעים בצורה יוצאת דופן לחיוב, מקצוען אמיתי, ממש נהניתי לבצע את ההזמנה. טרם קיבלתי כמובן את המוצרים, אבל אני בטוח ששיח כזה נעים ומכבד ימשיך גם בעתיד. ממליץ!

למאיר מדיגיטל אלקטריק, תודה על היחס האדיב ועל השירות המהיר והאיכפתי. נתראה שוב בקנייה הבאה. תודה

חווית קנייה מושלמת, הזמנתי בבוקר מדיח כלים כבר לאחר כשעתיים המוביל יצר קשר לאספקה כבר ליום המחרת, ואכן המדיח הגיע אליי יום אחרי ההזמנה בבוקר. יש גם וואטסאפ ששאלתי שאלה ונעניתי מיידית. ממליצה בחום, גם המחיר הכי נמוך וגם שירות טוב

נעימות, ענייניות, התחשבות במחיר, המוצר הגיע תוך פחות מ 48 שעות, הסבר סבלני על דגמים שונים

השרות מהיר ויעיל קבלתי את המוצר ביום שלמחרת. יחס אדיב והכל נעשה בקלות. את החשבונית קבלתי במייל, הכל ביעילות מקסימלית

יצרנו קשר עם החנות, גם בוואטסאפ וגם בטלפון, השירות היה מהיר ואדיב מאוד! יום לאחר ההקניה, המוצר כבר היה אצלנו, בשעה שקבענו ללא עיכובים.

רכשתי מיקרוגל של בוש ולאחר חודש ביקשתי להחליף כיוון פתיחת דלת (המכשיר עדיין חדש בקופסה); שוחחתי עם גיא שמכר לי והוא איתר מיד את הדגם הרצוי, ואישר החלפה, ללא תשלום ובמהירות שיא. שירות מעולה, אנשים נחמדים. לא תמיד חשוב המחיר הזול, אלא לעיתים גם השירות לאחר המכירה; פה גם המחיר היה זול וגם השירות היה מעולה. כמובן שאחזור לקנות מהם!

בהמלצת טכנאי מדיחים, שבא לתקן את הסימנס בן העשרים, שהתברר כבלתי ניתן לתיקון מחוסר חלפים, החלטנו להזמין מדיח חדש מתוצרת בוש, דרך יבוא מקביל ע"מ לחסוך בהוצאות. מאחר שבאינטרנט הזהירו מלקנות מיבואן בשם "תמוז" וחברת "מוזס" הנותנת להם שרות, קניתי מ"דיגיטל אלקטריק", שפרסמו שהמדיח המבוקש הנמכר על ידם, מיובא ע"י "טום פיקס". המדיח הגיע מיד ולהפתעתי התברר שלמרות הפרסום, הוא הגיע מהיבואן "תמוז". התקשרתי ל"מוזס" להזמין טכנאי שירכיב את המדיח. הוא הגיע לאחר המתנה בת שבוע, חבר את צנור כניסת המים ותקע החשמל והודיע לי בחגיגיות רבה שצריך מתאם ע"מ לחבר את צנור ניקוז המים לטוחן האשפה. "קנה בכל טמבוריה", אמר והלך. בלית ברירה הזמנתי שרברב. האיש בא ופרץ בצחוק - "המתאם נמצא בקצה צינור הניקוז, ומגיע כך מהמפעל". תוך דקה אחת צינור הניקוז היה מחובר לטוחן האשפה בלי מתאמים ובלי כל עזרים נוספים. ביקור השרברב עלה לי 250 ש"ח וכך הפסדנו את הרווח הטמון בקנייה מיבוא מקביל. אבל בכך לא נסתיימו צרותינו. הסתבר שבתורכיה הכניסו סלסלת סכו"ם השייכת לדגם אחר, שלא התאימה כמובן לדגם שהגיע אלי. נאלצתי להשתרך מצפון ת"א לאיזור התעשיה בראשון ושם החליפו לי את הסלסלה, אחרי שבשיחת הטלפון המקדימה אליהם סרבו להאמין כי בידי מוצר לא מתאים והזמינו אותי להגיע אליהם כדי שיראו ויווכחו במו עיניהם. אני משאיר לקוראים לדרג את חוויית הקניה שעברה עלי. ראוי לציין שבהגיעי לחנות התיחסו אלי באדיבות מרובה, אף כי לא התנצלו על הטעות והטרטור. כדי לסבר את האוזן, אני בן 75 והחוויה לא היתה לי קלה כלל ועיקר.

מאיר נתן שירות מעולה ומהיר, היה זמין לכל שאלה ועזר לי מאוד! המדיח מצויין. !

קניתי לפני יומיים מקפיא מהחנות אחלה שרות המקפיא הגיע אחרי יומיים כבר אליי מאוד מאוד מרוצה

ממש חששתי לקנות מוצר חשמל דרך האינטרנט/טלפון ואפילו הגדלתי ונסעתי לחנות עצמה והשירות היה פשוט מדהים!! קנינו מדיח של בוש צר שהמליצו לנו והמדיח המהירות שבה הגיע לחור שאנחנו גרים בו וכל השירות היה פשוט מושלם!! לא סתם ככ ממליצים על החנות הזאת!! אנחנו בטוח נחזור כשנצטרך משהו חשמלי.

שרות מצויין החל מהשיחה הטלפונית, התאמה של המוצר לצורך הספציפי ובמחיר מצויין, הובלה והתקנה שהתקיימו מהר ובאופן מיטבי. מאיר היה זמין כל הזמן , אדיב ושרותי ועזר ברגע שהיה צריך. חוויה נפלאה, ישר כוח!!

סרגיי מקצוען! עזר לנו בבחירת כל מוצרי החשמל של הבית, נתן לנו מחירים הכי אטרקטיביים שיש, וכל זה באווירה נעימה ומקצועית עם המון סבלנות בלי להפעיל לחץ. תודה ❤️

הזמנתי דרכם מדיח, התקשר אלי מוכר מטעמם בשמונה בערב כדי לנסות לשכנע אותי לקנות דגם אחר בתוספת של מאה שקלים, הסברתי שאני רוצה את הדגם שהזמנתי (ובחרתי לאחר מחקר מקיף), המוכר המשיך שיקח זמן עד שהמדיח יבוא, ובקיצור אין לו את הדגם הזה במלאי והוא לא אמר את זה אלא ניסה באגרסיביות לגרום לי להזמין דגם אחר, עד שבסוף ביטלתי את העסקה לגמרי. תודעת שירות איומה, אם הוא מראש היה אומר לי שאין את הדגם ולא משקר לי שיש לו משהו טוב יותר, הייתי מוכנה לשקול את זה.

שמחתי לשמוע מנציגכם ששמו בישראל גיא מיד עם פנייתי לאור אי שביעות רצוני ממכונת הייבוש שרכשתי באמצעותו גיא היה סבלני וסובלני להערותי ולבסוף בא לעזרתי בצוגה הכי לא מצופה שגרמה לי להיות שמחה יותר ופחות מוטרדת מהרכישה הראשונה שלא היתה מוצלחת מקקוה שמכונת הייבוש שאקבל תהיה משביעת רצון ותגרום לי לחייך ולהיות מרוצה יותר גיא עזר לי בצורה הכי תומכת תודה גיא

רוצה לפרגן לדיגיטל אלקטריק על שירות מעולה. גם המליצו על מוצר יותר מתאים, גם היו זולים וגם סיפקו אותו תוך יום אחד!!!!! מדהים!!!!

זמינים לכל שאלה בטלפון ובווטסאפ והמחיר טוב ביחס לשוק. שלחו והתקינו את המוצר תוך יום עבודה.

שירות מעולה מקצועי והכי חשוב אמין. אתר אינטרנטט מעולה ושירות ועזרה טלפוני מעולים. אספקה המוצר במיידי, יום לאחר הקנייה.

תהליך מכירה עניינית ומהירה קיבלתי את המוצר מיום למחרת אפילו שירות המשלוחים היה מצויין - ממש נדיר

שירות גרוע נקודה לא משנה אם הם זולים יותר בסוף כשצריך אותם השירות פשוט גרוע לא הייתי ממליץ לאף בן אדם שאני מכיר לקנות שם

הרבה זמן לא הייתה לי חוויית שירות כזאת גרועה. בקצרה, אני מעדיף לשלם 500 שקל יותר ולא לקנות אצלם. דאגתי להתקשר לאיש מכירות לפני שקניתי את המדיח כדי לוודא שאפשר לעשות את כל התוספות שצריך, איש המכירות אמר לי שיעלה 150-200 שקל. אחרי שהמוביל הביא את המדיח התקשרנו למספר שכתוב על הקופסא שבה נמצא המדיח ששם אמרו לנו שלא עושים אף אחת מהתוספות שאנחנו צריכים. שוב התקשרנו לשירות לקוחות של החנות ששם כעסו עלינו "למה התקשרתם למספר הזה" ואז נתנו לנו מספר אחר לגמרי שלא כתוב בשום מקום. בסוף אמנם אמרו שאפשר לעשות את התוספות שאנחנו צריכים אבל יעלה 330 שקל.
הכל היה מוסכם ברכישה הטלפונית רק שמה שהלקוח ביקש שנעשה בטלפון לא תאם כלל את מה שהוא היה צריך בפועל. לא רק שהיה צורך בקידוח - אלא היה גם צורך בעוד עבודות של הארכת צינורות על מנת להשמיש את המדיח, שאלנו אותו אם הוא רוצה להמשיך- הוא הסכים. יש לציין כי הלקוח התקשר לתחנת שרות של אזור אחר אשר לא מבצעת כלל את עבודות האקסטרה הללו.הלקוח פנה לחנות וסייענו לו בהתקנה ועכשיו הכל בסדר.