
ברצוני לשבח את רמת השירות שנתנהל באתר הקניה. הזמנתי כבל לפלאפון -L.G . לאחר מספר ימים מועט קבלתי בדואר רשום את הכבל, ולצערי נוכחתי שאינו מתאים לפל' שלי. צלצלתי לחנות, ופקידה מקסימה ואדיבה בשם בת אל, הציעה לי לשלוח אליה לווטסאפ שלה את הכבל שלי מול הכבל שקבלתי. בת אל הבטיחה לי שהעניין יטופל ולאחר מספר ימים, סמסתי לה כדי לדעת אם ניתן לעשות משהו בנדון. היא ענתה לי מידית שתמצא פתרון, ואכן, כתבה לי היום שעל חשבונם!!!ישלח לי הכבל המתאים, למרות שאכן אני אולי הטעיתי אותם כי לא הייתי בטוחה אם ה-L.G הוא 4 או 5.. קוויתי שהכבל מתאים בכל מקרה. למרות שהכבל אינו יקר, והטעות אולי שלי ולא של החנות הם הסכימו לשלוח לי על חשבונם כבל אחר. ממש התרגשתי, כי זו התנהגות נדירה , ושירות מופלא ולא שגרתי. אני מודה לבת אל ולאלקטריק כהן בכל לבי, והם זכו בלקוחה שתשבח את התנהגותם ותקנה תמיד אצםצלם. אשרינו שעדיין קיימת רמת שירות איכותית כזאת תודה!






















