
רכשתי iphone11 pro מאוקטב. התגלתה תקלת מסך. הגעתי יום אחרי. זיהו את הבעיה מייד. החליפו לי את המכשיר ללא כל בעיה. ונתנו שרות מעולה. חוויה מצויינת. ממליץ בחום.

רכשתי iphone11 pro מאוקטב. התגלתה תקלת מסך. הגעתי יום אחרי. זיהו את הבעיה מייד. החליפו לי את המכשיר ללא כל בעיה. ונתנו שרות מעולה. חוויה מצויינת. ממליץ בחום.

חוויה כפית אחלה שירות מקצועי ואדיב מחיר הכי זול שמצאתי ...היה להם מלא סבלנות והם אמינים ונחמדים

קנינו מכשיר גלקסי. כשתברר שהמכשיר הוא ללא רכיב NFC ביקשנו להחזיר את המכשיר לחנות. בעל החנות נעתר לבקשה אבל הוריד מהמחיר ששילמנו את עלות כיסוי המסך משלוח הורדה של 50 שקלים מהמחיר (כ-220 שקל פער בין מחיר הרכישה למחיר ההחזר). לא רק זאת, במועד ההחזרה, המוכר התעקש להוריד עוד 80 שקל מהמחיר כיוון שטען שמצא עוד פגם חיצוני במכשיר. לא הוגן ולא ראוי.
לקהל לקוחותינו היקרים, הלקוח קנה מכשיר גלקסי S9. לאחר שבועיים פנה אלינו הלקוח בטענה שאין במכשיר NFC ושהמכשיר נקנה עבור בן משפחה שהלך לעולמו ולכן רוצה להחזירו ולקבל זיכוי. לאחר בדיקה מעמיקה עם העובדים של החברה בסניף רמת גן נמצא שטענת הלקוח חסרת בסיס ואכן קיים במכשיר NFC. וכאשר הלקוח הגיע לסניף רמת גן להחזיר את המכשיר נמצא שיש שבר בפאנל האחורי. למרות זאת מנהל הסניף היה רגיש לסיפור של הלקוח וזיכה את הלקוח באופן "מלא" על המכשיר למעט הנזק שנגרם על ידי הלקוח. (מחיר עלות להחלפת גב ולא מחיר לקוח) נמשיך להיות לשירותכם צוות הייטק מובייל.

שירות מצוין הייתי לי תקלה בטלפון וקיבלתי שירות מדהים עם תקשורת טובה ותחושה מזמינה ומבינה, ממליץ בחום על החנות בעיקר סניף רמת גן אנשים מצוינים, מחירים טובים

בעל המקום בחור בשם יוסי יצא ממש גבר!!!! בחור מאוד אמין, נדיב, מבין עניין ומוכן ללכת לקראת הלקוח!!! הייתה לי בעיה בריכשה של אחד המוצרים, כאשר הגעתי למקום והסברתי לו מה הבעיה, הוא התחשב בי והבין את הסיטואציה, בסופו של דבר הצלחנו להגיע למשא ומתן חיובי :)) וטיפול בבעיה. השירות שקיבלתי היה ממש ברמה גבוה, שזה משהו שלא ניתן לראות הרבה בימינו. אני ממליץ בחום על המקום!!!! ItechMOBILE - ארלוזורוב 1 פינת ביאליק רמת גן.

לפני מספר ימים התחלתי להתכתב דרך הווטסאפ עם החנות לכשראיתי שיש להם את המחיר הכדאי ביותר לdyson airwrap שחיפשתי לקנות. ענו לי בצורה ברורה, מהירה ובאדיבות. לכשהחלטתי לרכוש דיברתי בטלפון עם ג'ו הבעלים שנתן יחס באמת VIP ותחושה שאכפת לו והלך לקראתי עם כל הפרטים. המשלוח הגיע תוך *פחות מ24 שעות* לחיפה (יותר מהר אפילו ממה שהבטיח!) אליפות!!! תודה רבה רבה!!!!

קניתי איפון 12 פרו מקס ועוד כמה פריטים הכול האיכות טובה, עזרו לי להעביר את הנתונים בשמחה רבה שרות מעולה. חוויה של קניה. מומלץ

רכשתי מהם אייפון 13 פרו. מחיר היה הכי אטרקטיבי, והיחידים שהיה להם מלאי בפועל ולא סתם פרסמו כמו כל השאר. היתה בעיה עם הטלפון (יבואן רשמי ובעיה טכנית שלא היתה ממש קשורה אליהם). ג׳ואל הבעלים פתר לי אותה בצורה יוצאת דופן שלא ציפיתי לה. ממליץ בחום - בעיקר בעקבות השירות יוצא הדופן שקיבלתי!!

רכשתי אתמול S10, ביצעתי רכישה באתר, ביקשתי שנציג יחזור אלי לצורך ביצוע תשלום. לא הספקתי לסיים את ההזמנה, חזר אלי הנציג. בשיחה התברר כי אין באפשרות חברת האשראי לבצע אימות פרטים ובשל סיבה זו, הספק אינו לוקח אחריות וביקש כי אבצע תשלום עם כרטיס מסוג אחר או שאגיע לחנות. אכן הגעתי לחנות. השירות שקיבלתי היה מעל ומעבר למצופה, אנשים אדיבים ומקצוענים. ביצעו לי העברת הנתונים מהנייד הישן לחדש, מה שהוביל אותי לשבת בחנות ולהמתין כ 1/2 שעה. ממש נהניתי לראות איך הם נותנים שירות ללקוחות, באיזו אדיבות ומקצועיות. כל הכבוד!!! הלוואי וכל בעלי העסקים ילמדו מהם כיצד נותנים שירות ללקוח. שאפו גורביץ רונן

וואו! לא יודעת מאיפה להתחיל.... לפני יומיים הגעתי לחנות יחד עם אמא שלי. לא תיארתי לעצמי שאקבל כזה יחס ושירות. אתם פשוט אנשים מדהימים! אכפת לכם מכל לקוח ולקוחה שיצאו מרוצים! ישבתי לא מעט זמן בחנות בהתלבטות מה לקנות, הגיעה חיילת וישר עשו לה הנחה מטורפת שזה חימם לי את הלב וראיתי איזה אנשים עם לב עצום עובדים בחנות הזו!! ממליצה בחום!!! במקום נייד אחד בשבילי גם אמא שלי קנתה!!! מרוצות מאוד!!! גם מהמכשירים וגם מהיחס מהשירות והאכפתיות !!! תודה לכם!!! בהחלט נחזור אליכם תמיד כל המשפחה!!!! מגיע לכם ובענק!!!!

אחלה שירות! אין ספק שארכוש ממכם שוב. גם כשהייתה בעיה בטלפון שרכשתי טיפלתם בי בסבר פנים יפות ומאירות וישר החלפתם בלי להקשות ולהתנער מאחריות. ממש תודה רבה 👏👏

אם היה אפשר לתת 10 כוכבים הייתי נותן,שעתיים וחצי יוסי לא ויתר והעביר לי נתונים תוך כדי שהיו לו עוד לקוחות על הראש. שירות שקשה למצוא בימינו מעבר למחיר המעולה.

הגענו מרחוק מאוד ולגמרי שווה את הנסיעה ממליצים עליהם בחום שרות אדיב ומקצועי ומחירים סבירים יוסי ויוסי עזרו לנו בהכל!

שירות הכי טוב שילמתי מה שרשום באתר העבירו לי נתונים עם הרבה סבלנות והכי חשוב אמינות

חיפשתי הרבה זמן מקום במחיר טוב להחליף מסך עד שהגעתי להייטק מוביל מקום מועלה שירות הכי טוב שאפשר לקבל יחס מדהיייייםםם תודה לכם אלופים

חוויה מהממת בהייטק מובייל חנות רכשתי אייפון 14 פרו שירות מצוין ברמה מאוד גבוהה מקצועיות ואמינות ממליץ בחום .

שירות מעולה! קיבלתי מכשיר תקול מהספק וג'ו והצוות עשו הכל כדי לתת לי מכשיר חדש תקין כולל משלוח של מכשיר חדש לגמרי. חווית שירות באמת ברמה גבוהה ולא מחפשים רק למכור. חנות עם אבא ואמא

רכשתי פיקסל 6a נתנו אחלה שירות עזרו לי לכול מה שהיתי צריך ג'ו ומולי תודה רבה ממליץ בחום

שירות מעולה, מחיר מצוין. אחלה חנות. מקצועים באמת. מומלץ מאד. תודה לג'ו ומולי. אבי . י.

רוצה לספר על חוויית קניה מוצלחת בהייטק מובייל. רכשתי נייד מסוג סמסונג גלקסי S21. היתה בו תקלה אפליקטיבית (משום מה הplay store לא היה מותקן ואי אפשר היה להתקין). מהרגע הראשון הטיפול בתקלה היה מדהים! ניסו לסייע מרחוק. כשראו שאי אפשר לפתור ביקשו שאחזיר את המכשיר וזיכו אותי בסכום המלא. אהבתי את השירות האדיב, מענה מיידי ולקיחת האחריות. לגבי זמני מענה - ככל שניסיתי להשיגם - תמיד היה מענה, גם ברגעים של לחץ בחנות - ענו, אמרו שיחזרו ואכן חזרו. לסיכום - חוויית שירות מדהימה!!!

הזמנתי אייפון 14 חדש 128 ג’יגה שירות פשוט מושלם!! החל מביצוע הזמנה באתר ועד לשיחת טלפון להעברת הנתונים שלי יוסי עזר לי ממש בנעל בשירותייך ובסבלנות להפליא!! ממליץ בחום לקנות אצלם

לכל המעוניין לדעת , אני רכשתי סמרטפון בחנות והיה לי ספק איך התהליך רכישה באתר מתבצע . כך שהחלטתי לנסוע ולבצעה את הרכישה במקום . מוצר מול כסף ! השירות במקום היה מן הטובות שפגשתי בגילי המופלג . לכן : אני מאד ממליץ על החנות הזאת כולל רכישה ישירות ברשת . אמין מקצועי ונחמדים . בנוסף , הייתי לי בעיה בהפעלת הטלפון וקיבלתי שירות טוב ומידי . אז גם כלם (ן) בהצלחה

קניתי מכשיר גוגל פיקסל 3 חברה מאוד שירותיים ואמינים ונחמדים עזרו לי בכל מה שהייתי צריך והכל עם חיוך ממליץ בחום!!!

שירות מעולה ומוצרים איכותיים נהנתי מאוד. ממליץ לכל אחד. המוכרים מאוד נחמדים ומגוון מוצרים בחנות ומחירים טובים!