
קיבלתי מוצר שנראה משומש (הפלסטיק הלבן מוצהב ונראה מלוכלך). פניתי לשירות הלקוחות והתשובה שקיבלתי היא שאני יכולה להחזיר את המוצר לחנות. זה כמובן נכון, כי לא עברו 14 יום מהקנייה ולא עשיתי שימוש במוצר. אבל זה שירות לא מספק במצב הזה. תשובות מספקות יותר שהגיוני בעיניי לתת במצב הזה: - הבטחה לברר איך קרה שקיבלתי מוצר משומש - פיצוי על בזבוז הזמן שנגרם לי - הצעה לשלוח שליח לאסוף את המוצר כדי לא לבזבז לי עוד זמן על הגעה נוספת לחנות אז גם קיבלתי מוצר משומש וגם קיבלתי שירות גרוע.
סיוון שלום אנו מתנצלים על החוויה שתיארת, יחד עם זאת אין לי אפשרות ממש לברר איך הגיע מוצר משומש, ככל הנראה נשלח כך מהמחסן. לאור זאת אישרנו ביטול או החלפה לבחירתך. תודה























