
שירות מאכזב. הזמנתי מכונת תספורת שאכן הגיעה מהר אך לא לאן שבחרתי את המשלוח, אלא למקום מרוחק. קורה... בשיחת טלפון עם בית העסק אמרו שאין מה לעשות ואני צריך לקחת משם, כשאמרתי שזה לא פשוט עבורי לקחו את הטלפון ואמרו שיחזרו וזה מעולם לא קרה. למייל ששלחתי יומיים אחרי זה לא הגיבו ולווטסאפ ששלחתי יום לאחר מכן פשוט כתבו שהחבילה הגיעה למרכז המסירה המרוחק. כשביקשתי לבטל את ההזמנה כי מבחינתי היא לא סופקה לי, התעלמו. בסוף אספתי את החבילה מהמקום וזה היה כרוך במאמץ והוצאה שלא תיכננתי שלגמרי הפכה את ההזמנה ללא משתלמת. מבאס.























