
שירות אדיב ומהיר. יחס אישי ויעוץ מקצועי. למחרת ההזמנה המכונה כבר הייתה אצלי. כמו כן התקשרו לבדוק שהכל הגיע תקין. ממליץ בחום

שירות אדיב ומהיר. יחס אישי ויעוץ מקצועי. למחרת ההזמנה המכונה כבר הייתה אצלי. כמו כן התקשרו לבדוק שהכל הגיע תקין. ממליץ בחום

הגעתי לחנות די במקרה, חנות יפה מאוד עם מגוון מוצרים. התייעצתי עם הנציגים לגבי המוצר והיום לאחר תקופה איתו אני יכולה להעיד שההמלצה שלהם הייתה מצויינת. אמינות ומחיר טוב זה שילוב לקניה. המשיכו כך

חוויית הקנייה שלי הייתה נעימה ביותר. אוהד, שמולו ביצעתי את העסקה, היה סבלני נעים וגמיש והציע לי את המוצר המתאים ביותר לצרכיי. גם יונתן, שאיתו דיברתי בהמשך, היה מאוד קשוב. המוצר הגיע בזמן שהובטח, ופרטי ההזמנה היו מדויקים. שניהם מאוד שירותיים - דבר נדיר במחוזותינו... אני ממליצה בחום לקנות דרך חנות זו!

חיפשתי מידע בהרבה אתרים והלכתי לאיבוד, כל המוכרים לפני החנות הזו דיברו מהר ונתנו מעט מידע. אוהד היה סבלני, ענה על כל השאלות, לאחר סגירת הזמנה בדק שתיאמו לי משלוח (שהיה מהיר בצורה לא רגילה), התקשר לוודא שהמוצר הגיע, חווית קנייה תענוג. המכונה עוד סגורה מקווה שאכן תהיה תקינה ונהנה ממנה.

הגענו לחנות אחרי שחיפשנו מפזר חום באינטרנט. בחנות שירת אותנו בחור מקסים בשם אהד שמהרגע הראשון נתן לנו להרגיש בבית, הייתה לו תשובה לכל שאלה ובעיקר הרבה מאוד סבלנות. בסוף מצאנו בדיוק את המוצר שענה לנו על הדרישות ובמחיר הכי זול שיש. אין לי ספק שאחזור לשם

לאחר בדיקה ארוכה לגבי מסך טוב במחיר זול מצאתי את המסכים של TCL אותם מוכרים בחנות זו. התקשרתי, התעניינתי ומשם יונתן פשוט עזר לי בכל השאר. הציע בנימוס אם אני רוצה גם מקרן קול שלא ידעתי כל כך מה זה- הסביר מכר לי ועשה מחיר ממש טוב! חנות מומלצת שירות לקוחות מצוין מחיר מצוין ומשלוח בהחלט מהיר שעומד בזמנים המובטחים. תודה יונתן

תהליך הקנייה היה קל וידידותי ביותר. המחיר היה הזול ביותר שמצאתי. המעקב של החנות (אהד) אחר אספקת המקפיא הפתיע לטובה. אני מצר על שלא שמעתי על האתר הזה לפני כן.

ראיתי את המוצר בזאפ, נכנסתי לחנות ואחרי 10 דק יצאתי כבר עם המוצר ביד. שירות מעולה המחיר שווה. יחס חם ומקצועי!!!

הגיע מאוד מהר, שירות מצויין! בנתיים המכונה עובדת מעולה, למרות שהיא חדשה. חיסרון (אולי) שזה לא יבואן רישמי, אבל אני כבר לא בטוחה, האם שווה להשקיע עוד כסף בשביל יבואן רשמי. שנה אחריות עם אופציה להרחבה. שירות מעולה, ממליצה בחום :)

לפני כחודש חיפשנו תנור אפיה מדגם בוש תנור אפייה Bosch HBG634BB1 בוש . לאחר חיפוש מעמיק באינטרנט והשוואת מחירים ,מצאנו את המחיר הטוב ביותר באלקטרוקליק , אמנם לא יבואן רשמי אבל הפער במחיר מצדיק את הקניה . נציין עוד שהמסילות הטלסקופיות שנרכשות בנפרד גם הן היו זולות משמעותית פחות מחצי מחיר. וגם הארכת האחריות היתה במחיר מעולה שוב פחות מחצי. איש הקשר בחנות אתו דיברנו היה אוהד , שענה בסבלנות ובאדיבות על כל השאלות שלנו , ולא היה מלחיץ בזמן המכירה . מאוד נהנו לקנות דרכו , התנור הגיע תוך מספר ימים כמו שהובטח וכל התהליך היה נעים ונינוח. אנו ממליצים בחום...

אוהד כל כך מקצועי ולבבי שבא לקנות שוב ושוב, גם אם לא צריך. תודה רבה.

התקשרתי לחנות דיברתי עם אוהד, בדק אם יש במלאי את המדיח שרציתי, היה מדיח אחר, סידר לי הספקה באותו יום ומתקין ביום למחרת. זה היה לפני סוף שבוע של חג, הוא הבין את הדחיפות ועשה מאמצים שאכן יקרה, בדק יומיים אחרי, שהכל הגיע ותקין. מהירות משלוח - הכי מהר שאפשר 10 דיוק - מה שהוזמן הגיע שירות - מצויין, בדק, חזר, עדכן, דאג שיקרה, ושוב בדק. - 10 מומלץ

מוכר מקצועי ונעים במיוחד, שירות סופר מקצועי. עמדו בכל מה שהתחייבו. משלוח מיידי והתקנה מהירה ומקצועית. המחיר כלל גם הובלה והתקנה.

אדיבים מאד ונותנים שירות מצוין. המשלוח הגיע בדיוק כמתוכנן. תיאום ההתקנה נעשה במיידי. (המדיח עוד לא עודכן נכון לרגע זה, לכן לא יכולה להביע את דעתי לגבי המוצר). לכשאצטרך לקנות שוב מכשיר חשמלי, בטוח אבדוק קודם עם אלקטרוקליק

הזמנתי את המוצר בשעות הבוקר ולמרות הבטחה של אספקה עד 4 ימי עסקים קיבלתי אותו בשעות הערב המאוחרות.המכירה התנהלה מול אוהד. אדם סובלני ונחמד במיוחד. התקשרו בבוקר לראות שהכל בסדר ואנחנו מרוצים.ממליצה בחום. תענוג של קניה, יישר כח ותמשיכו ככה

התקשרתי לאלקטרו קליק על מנת לרכוש כירים גז שהוצעו באתר במחיר הזול ביותר. ענה לי אוהד באדיבות רבה שהמוצר קיים במלאי. התייעצתי איתו לגבי תנור אפיה והוא הציע לי את התנור של NEON . בדקתי את האיכות של המוצר והמחיר באתרים נוספים ומצאתי שאוהד הציע לי תנור טוב מאוד, במחיר מצויין ואף עשה הנחה נוספת לבקשתי. את הכיריים בחרנו לאסוף ואת התנור סיפקו לנו במועד שביקשנו. אוהד התקשר מספר פעמים להתעניין אם סופק והאם לשביעות רצוננו. חווית שרות טובה מאוד.

אוהד עורר בי אמון רב וקיבלתי המלצתו לקנות את המכונה הזו במקום מכונה שלא היתה במלאי

באתי לקנות מוצר מחמם לחורף הציעו לי מבחר גדול ממליץ בחום שירות מעולה המחיר שוווה תתמורה וגם הקפיצו לי את הרדיאטור עד הבית אפילו שגר די קרוב

מחיר ללא מתחרים. מוצר תואם במדוייק את הפרסום. משלוח מהיר, מענה טלפוני נעים ויעיל. פתרון כל בעיה באדיבות ראויה לציון.

בחרנו בדגם המשוכלל של סדרה 8 של בוש. התנור עושה את העבודה . לדעתי מעולה לא כדאי להתפשר על תנורים זולים ממנו שלא בהכרח יעשו את העבודה כמו שהוא עושה. מוצר גרמני תודה על שירות נפלא, וזרירות במשלוח (פחות מ24 שעות) שירות מדהים! רציתי להגיד לכם כמה שאתם תותחים!!! ממש כייף לעבוד איתכם מומלץ בחום

נזקקתי לכיריים גז כפתרון חירום בדירה שכורה. נציג השירות אוהד הדהים אותי בשיתוף פעולה ברמה שלא תיאמן: הזמנתי את הכיריים ברכישה טלפונית ביום שני בשעה 19:00, והוא עצמו הביא את התנור לחולון למחרת ב-14:00. אין דברים כאלה, וברור לי שמעתה ואילך לא רק שארכוש רק שם כל מוצר אלא גם אשלח את כל מי שאני מכיר

חשבתי הרבה איזה טלויזיה לקנות ואיפה כדאי, בעקבות חוות הדעת על השירות והמקצועיות וואללה פגעתי!! ידעו לעזור לי גם במחיר גם בחברה וגם בגודל ופשוט להוציא אותי מרוצה מהקניה! ללא ספק הזמנה ראשונה ולא אחרונה שלי בחנות הזאת

בהתחלה הוזמנה מכונת כביסה מדגם אחר, למחרת שירות לקוחות התקשר והודיעה על כך, הוצע לי ביטול הזמנה או מכונת כביסה מדגם חדיש יותר במחיר נמוך (כמעט זהה) לזה שרציתי לשלם, החלטתי לקחת את המכונה, מרגע ההחלטה עד לכך שהפעלתי אותה אצלי בבית עבר סך הכל יומיים חייב לציין שהתרשמתי לחיוב מהשירות האדיב והמהיר

הזמנו את מכונת הכביסה לאחר שיחה טלפונית עם נציג החנות. לשמחתנו לא ניסו "לדחוף" לנו מוצר אחר שלא רצינו, כפי שקורה הרבה בענף הזה, היתה היענות לתת עוד הנחה קטנה והכי חשוב זמן האספקה היה מידי. בלטה במיוחד תשומת הלב של נציגי החנות להיות בקשר עם המוביל, לעמוד במדוייק בשעת האספקה, תוך שמירת קשר רציף אתנו בזמן שהמוביל בדרך. גם שירות הלקוחות שעובד עימם (open service) באו למחרת כמובטח להפעיל את המכונה ולהעניק הסבר מלא ומקיף על הפעלתה. אנחנו מאד מרוצים ומאחלים שרמת השירות הזו תשמר גם בעתיד!

חיפשתי מתנה לאימי והגעתי לאתר אלקטרו קליק, התקשרתי להתייעץ לגבי מה הכי כדאי וקיבלתי לבסוף בחלטטה בעזרת הנציג שהיה מקסים! אמא שלי שמחה ומאוד אהבה וגם אני שמחה שבחרתי בחנות זו שלחו לי את המוצר כבר יומיים אחרי וגם צלצלו לבדוק שהגיע בזמן. ממש תודה