
חווית הקנייה הייתה נעימה, שירותית. ענה על כל השאלות שלי בסבלנות (ואיתי צריך המון סבלנות) ונתן לי אופציות שהתאימו לדרישות שלי.

חווית הקנייה הייתה נעימה, שירותית. ענה על כל השאלות שלי בסבלנות (ואיתי צריך המון סבלנות) ונתן לי אופציות שהתאימו לדרישות שלי.

המוכר שעבד בחנות היה מצויין, עזר לי מאוד שנתן לי בדיוק מה שרציתי. הוויה הייתה מעולה.

שירות אדיב ומקצועי תוך כדי שמירת נהלים של שמירת מרחק מסכה כפפות תודה רבה נתראה בפעם הבאה

קניתי מהם 2 מחשבים ניידים, הם רעים מאוד! מהפעם הראשונה שהשתמשתי בזה הפסיק לעבוד והתקשרתי אליהם והחליפו לי את המכשיר, נתנו לי מכשיר רע אחר, ועד עכשיו אני מתקן את המכשיר כל שבוע, שני המכשירים רעים, אני לא מייעץ לקנות מהחנות הזו
הלקוח רכש בתאריך 11/11/2019 מחשב נייד בסניף ירושלים, אחרי 5 חודשים פנה שהם אייטים הוסבר ללקוח שיש לפנות לנותן אחריות אחרי תקופת זמן כזאת עולם הקולנוע

מקום מדהים, שירות מצוין ויחסי אנוש מעולים. עידן עזר לי הן טלפונית ונן פרונטלית בבחירת המוצר שיתאים לי. תודה!!

שירות מהיר ואדיב, סופק במהירות שיא תוך שעה מרגע ההזמנה הטלפונית לשביעות רצוני המלאה. ממליצה בחום

לא חוזר לשל בעד שלום. לא הגיע משלוח, איחרו ב10 ימים, לא ענו תוך כדי. אי אפשר לתפוס אותם בטלפון רק דרך האתר, ששם יש לי פנייה פתוחה כבר שבועיים ועוד לא ענן לי. כבר באתי לעשות הכחשת עסקה באשראי פתאום קיבלתי טלפון ממישהו אמר לי "החבילה מתחת לבית שלך". ביזיון. פשוט ביזיון

רכשתי לפני שבועיים מכונת תספורת פיליפס דרך האתר - הזמנה מס' 25061, האספקה הובטחה לעד 3 ימים , התשלום בכרטיס האשראי ירד , לאחר 6 ימים כשלא הגיע המכונה , ביקשתי לבטל את העסקה ולשלוח לי אישור על כך , עד היום ( שבועיים לאחר ביצוע העסקה ) לא קיבלתי את המכונה , לא אישור על ביטול העסקה ולא קיבלתי זיכוי בגין ביטול העסקה .

אחלה שירות ,אדיב מקצועי ולא בא על חשבון מחיר מעולה, ורמקולים איכותיים,אני פעם שנייה חוזר לגבי רכישת רמקולים תוך שנה ממליץ בחום סניף עפולה עולם הקולנוע

שירות מעולה, קיבלנו את כל המידע בצורה נעימה ונדיבה. אחזור בהחלט לקנות שם שוב, בעיקר בזכות השירות.

השירות על הפנים אין אם מי לדבר. התחייבו תוך 48 שעות למוצר ועבר שבוע ולא עונים ורק מנתקים. המחירים אולי זולים אבל השירות נמוך בהרבה.

חבל שאי אפשר לתת ציון מתחת לאפס!!! בושה וחרפה!! הזמנתי לפטופ לפני 21 יום והוא עדיין לא הגיע!! כבר בכרישה שביצעתי בטלפון אמרתי שזה סופר דחוף ושאני מבקשת לשלם ולעשות משלוח אקספרס היות וזה להורי הקשישים שנמצאים בבית אבות וזה כדי שיהיה להם זום . אמרו שאין דבר כזה ושהמשלוח תוך 10 ימי עסקים - סבבה, אבל איפה 10 ימים ואיפה המחשב.... אחרי 15 יום הגיע רק הכבל ללא הלפטופ. יום יום אני מתקשרת אליהם וכל כמה ימים גם כותבת להם, עד עכשיו לא הבנתי בכלל אם אם מתכוונים לשלוח או לא. חרפה! והנה מגיע ערב פסח ואין לי איך לראות את הורי בזום למרות שקניתי לפני 3 שבועות. בחיים לא נתקלתי ביחס מזעזע שכזה לגבי הזמנה, עם כל הכבוד למצב הקורונה שבטוח מקשה עליהם. פקעה סבלנותי

שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת, לא זמינים ולא מגיבים להודעות, לא עומדים בהתחיבות לזמן משלוח. פעם ראשונה ואחרונה שאני אעשה הזמנה מהרשת.

יצרנו קשר עם הסניף בכפר סבא, דיברנו עם בן שהיה מאוד אדיב ומקצועי. נתן לנו את כל המידע שהיינו צריכים. אמר שיכול לספק לנו את הטלוויזיה ביום ראשון אבל היה חשוב לנו היום. אז בן עשה את כל המאמצים וסיפק לנו את הטלוויזיה תוך פחות משעתיים מרגע ההזמנה! תודה רבה על השירות המהיר והמקצועי! אין ספק שנחזור לקנות מכם! 😊

יחס אישי מצוין ומקצועי. תחושה של קניה בטוחה. לא קניה ראשונה שלי ברשת ותמיד יוצא מרוצה.

קניה מהירה וזולה. התקלקל לי מוצר חשמלי בבית והייתי לחוץ במיוחד בתקופה הנוכחית, מזל שיש את אלי שדאג לי וקיבלתי את המוצר תוך מספר שעות. תודה רבה

חייבת לציין שהשירות מצוין.בעל הסניף גלעד בן הרוש אדיב ונעים הליכות.המוצר שהזמנתי הגיע תוך 50 דקות.אליפות.

עשיתי קניה עם חווית קניה נהדרת בזכות מוכר הסניף יבגני שנתן שרות למופת דרך הטלפון ,היה מאוד יעיל ,עזר לי בבחירה ונתן שרות למופת. יישר כוח ממליץ בחום ,המוצר פנטסתי. כל הכבוד לסניף גבעת שאול ירושלים

העובד עזר לנו בבעיה, בצורה סובלנית עם שירות אדיב ונחמד, מאוד ממליצים על עידן מנהל החנות.

שירות מדהים יחס אדיב מחירים הוגנים לכל כיס וצוות מקצועי.מאד מרוצה מאד וממליץ בחום .

קיבלתי שרות מעולה ויחס אדיב ומהיר עם חיוך. תודה רבה. הקפדה על כללי בטיחות בימי הקורונה.

היה כיף גדול לקבל שירות מרוני בחור שמבין שירותי מאוד אם חיוך ררחב ולבבי נמשיך לבוא בגללו

קנייה מהירה ,עזרה מקצועית ומחיר שאין לא מתחרים ממליץ בחום. . . . . .